Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER! DEEL 7 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Even knalrood hier gelukkig heb ik mij herpakt en is de eerste kilo er nog af.

De rest wel mooi groen! Goed bezig!!!

Hier nog 3 daagjes vakantie….ik ben moe we hebben veel gedaan nog even 3 dagen zorgen voor iets meer ontspanning

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 mei 2022 23:33    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier over en weer aan het schommelen...
De ene dag in de 67,7, de ander weer 68,1

Ook wel een beetje mijn schuld...gisteren stiekem paaseitjes gegeten s'avonds...8 kleintjes Schaam Schaam

Vandaag dan wel volgens plan, mijn banaan milkshake als ontbijt, om 10u koekje granola gebakken door mijn man, deze middag boterham met Italiaanse ham, om 14u proteïne pudding en vanavond wok met kip.

En mijn drinkfles mee naar mijn werk.
Deze week een mega mooi t-shirtje genaaid, maar met rugdecolleté en nadien opgemerkt dat ik last heb van acné op mijn rug. Gisteren even opgezocht op internet en de eerste remedie is om genoeg te drinken, minimum 2 liter per dag. Ik doe dit nooit... dus extra mijn best doen nu. Lach

Met het mooie weer, begin ik stilaan na te denken over onze vakantie deze zomer. Al wat vakantiebestemmingen opgezocht.. Twijfel tussen de kust van Frankrijk en Dordogne. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 mei 2022 14:34    

Reageer met quote
Oh heerlijk vakantie plannen, Lisa!

Ik hoop dit jaar op mooi weer in eigen land, maar anders maken we een last-minute plan.

De afgelopen meivakantie was geen top weer, maar de komende 2 weken wordt het heerlijk. Wel weer aan het werk maar toch fijn!

Ik heb vandaag goed aan mijn beweging gedacht maar wel iets teveel gesnoept tussendoor. Ik ben weer uit m’n flow. Maar hoop dat het vanzelf weer wat komt als ik weer aan het werk ga. Voor morgen weer eetplan gemaakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 06 mei 2022 23:46    
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
lisa30 schreef:

Met het mooie weer, begin ik stilaan na te denken over onze vakantie deze zomer. Al wat vakantiebestemmingen opgezocht.. Twijfel tussen de kust van Frankrijk en Dordogne. Cool

Waarom niet een beetje van beiden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mei 2022 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Argh, het was hier zo druk dat ik mijn gewicht niet heb ingvuld op zaterdag en ik durf eerlijk gezegt niet eens op de weegschaal te gaan staan... Ben vandaag wel weer goed begonnen met opletten op mijn eten en ga straks ook even weer een beetje sporten. Tussen kinderen die langs kwamen en mijn man die aan het kwakkelen is met zijn gezondheid, niet goed genoeg opgelet op het eten en het sporten schoot er al helemaal bij in de afgelopen weken.

Zalig hoor, vakantie plannen... Ik moet deze vakantie verven, en flink schoonmaken, zucht...Lisa, ik wacht op je, heb je gelijk vakantie, schrap de kust van Frankrijk of de Dordogne maar van je lijstje af, het wprdt verven aan de kust in Spanje, hahaha.

Kaia, fijn dat het toch zo goed voelde het afscheid van je vriendin.
En goed dat je jezelf weer herpakt hebt, misschien dat het mooie weer nu ook weer wat gaat helpen.

Dipinipi, ik net zoals jou, het is echt om moe van te worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2022 12:22    

Reageer met quote
ja lastig hè soms Sophie. Hop gewoon weer op die weegschaal en weer lekker sporten. Je kunt het!!

Hier mijzelf ondanks de vakantie en alle stress rondom mijzelf weer herpakt en we gaan weer richting de 73 bij 72,5 mag ik van mijzelf weer naar de kapper!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2022 15:10    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zaterdag dan toch een klein groen vakje.
Deze morgen was de weegschaal echt slecht gezind (69)
Nochtans geen zotte uitspattingen... wel suikerbrood op zondag (was moederkesdag), s'middags een taartje maar ik heb dit gegeten in plaats van middageten. Zondagavond een overheerlijke verse pizza en een glaasje wijn (of 2 Schaam Schaam )

Vrijdag na mijn werk, avondmaal en babysit voor het nichtje, nog 8 km gestapt aan stevig tempo met mijn man.
Gisterennamiddag 15km gewandeld met mijn buurvrouw en man. Opnieuw een stevig tempo, in totaal zondag 24486 stappen (heel de dag samen) en 72 verdiepingen. We wonen in de Vlaamse Ardennen, dus elke wandeling is met heel wat verdiepingen Cool Maar het was een zalige en heel mooie wandeling, via trage wegen, dus echt genieten Erg blij
Op het einde van de maand staat er eentje van 25km op het programma en begin juni 34km. Dus we zijn nu wat aan het opbouwen. Erg blij

Sophie
Klinkt heerlijk hoor, verven bij jou. Uitlachen
Even zonder kinderen nu?
Hoe gaat het met jouw man? Wat scheelt er?
Nu het zonnetje weer van de partij is, sporten! Ik heb veel bewondering voor jouw sportprogramma. Echt top hoor! En ik weet dat je het kunt! Dus tijd vrijmaken en gaan!

Kaia
Wij boeken nu al jaren last minute.
We boeken meestal een paar dagen vooraf. We weten dan al welk weer het gaat worden en kiezen meestal op die basis. En we krijgen dan ook een last minute korting en vaste klanten korting, waardoor ook de prijs meestal heel goed is. Cool
Ook de corona jaren zijn we blijven gaan. Soms wel wat gedoe met dat Passenger Locator Form. En ik kijk er al naar uit om gewoon weer een kasteel te bezoeken zonder masker en op het gemak iets te gaan eten zonder ons zorgen te maken over het corona gedoe...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2022 15:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hier nog een kilo teveel, grrrr.

Lisa, dat van jouw is zo moeilijk omdat je zo dicht tegen je gewicht aan zit. Ipv eten, zou je misschien iets kunnen veranderen aan beweging? Kracht training, cardio? Ik weet dat het moeilijk voor je in te passen is met je baan, je kids en je nichtje. Weet nog steeds niet waar je de energie vandaan haalt, ik was zo blij op zondag toen het laatste kind met aanhand weer was vertrokken, die rust! Lachen Lachen Lachen En ja, even zonder kinderen, maar volgende week komt er al weer 1 voor het weekend thuis en volgens mij heeft een andere over 2 weken vakantie, dus die komt dan een hele maand!!! Verward Ik ben bijna blij dat we dat huisje bij de zee nu hebben, kan ik weg als ik wil, hahahaha. Nee, serieus, ik vind het leuk als ze komen maar ik ben al zo gewend om onze eigen gang te kunnen gaan en dat alles zo makkelijk loopt en als ze thuis komen, dan blijf ik aan het rennen en moet ik weer "echt" koken, gaan er heel wat wasjes door, moet er gestreken worden en ligt het hele huis weer vol met schoenen van maat 45 tot 47!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mei 2022 13:57    

Reageer met quote
Hier blijft het leven stressvol..onrustig op mijn werk. Mijn man kan nog niet veel met z’n longcovid en voor mijn lieve vriendin is het einde nu echt rap in zicht. We zijn er vandaag weer geweest ze heeft nu 2 morfinepompen. En waar ze vorige week nog heel helder was was ze vandaag wel heel suf van de medicatie en haar lichaam begint echt op te geven…haar oudste dochter belde ons vandaag in tranen dat we nu moesten komen, haar 2 jonge kinderen waren op school. Wij zijn meteen in de auto gesprongen. Na het bezoek even flink samen uitgehuild, zo verdrietig allemaal. Vanaf morgen weer 3 dagen werken. Mijn jongste is deze week gestart op de basisschool zo schattig hij voelt zich nu zo’n grote man.
Ik heb ondanks de stress en verdriet niet naar de chocolade gegrepen…had er wel veel zin..maar merkte dat ik ook wel behoefte voelde om te gaan dansen of hardlopen. Ik heb braaf matig gegeten. Maar heb wel steeds trek in zoet dat had ik eerst helemaal niet. Vanmorgen was de weegschaal weer op 73,1 dus dat gaat mooi de goede kant op.

Lisa heerlijk hoor uitkijken naar vakantie. Wat ben je weer top aan het wandelen en wat een energie voor al je bezigheden super hoor! Van Pizza kom ik trouwens ook altijd aan al neem ik een ministukje..misschien door het zout.

Sophie ik hoop dat jouw gewicht ook weer wat gaat dalen. Fijn even wat rust in huis daar verlang ik soms ook naar. Nu mijn man zo lang ziek is ben ik echt nooit meer alleen. En de kinderen hadden 2 weken vakantie. Maar goed nu de jongste ook naar de basisschool deze week nog halve dagen maar daarna moet er toch wel weer wat rust voor mij komen. Wat een grote voeten allemaal haha hier zijn de sokjes en schoentjes nog maat 22 en 33

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 mei 2022 21:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was vanmorgen 87.6, dus terug naar het begin gewicht van dit sprintje, ik hoop toch stiekem nog wat lager uit te komen deze week.

Kaia, zo vervelend die longcovid, niet om je te ontmoedigen, maar zaals je weet heeft mijn man in het ziekenhuis gelegen met longonsteking door Covid een jaar geleden en hij is nog steeds niet helemaal top. Wat erg van je vriendin dat ze haar kinderen moet achterlaten, volgens mij is dat nog het moeilijkste als ouder, wetend dat je er niet bij zal zijn op de belangrijke momenten in hun leven. Wel knap dat je niet naar de chocola hebt gegrepen, wat heel begrijpelijk zou zijn. Die rust is echt zalig, net of er voor alles een moment is, ik ben zo blij dat ik de drukte voorbij is en ze allemaal het huis uit zijn. Ik vind het leuk als ze komen, maar ook leuk als ze weer weggaan Lachen

Ik heb net vandaag de tweede helft van mijn pizza opgegeten, gister avond de ene helft, vandaag de andere helft en ik ga nu lekker snuffelen bij de IKEA. Vanavond let ik gewoon extra op met het avond eten, een soepje ofzo, of een salade, dan zou het toch nog wel weer goed moeten komen op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mei 2022 14:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5