Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! Deel 6 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wel enigszins opgeknapt nog wel heel moe en veel hoesten.
Dieet gaat goed. Ik hou mij aardig aan mijn plan en de weegschaal beweegt weer de goede kant op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2022 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Loesje 1982
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder koolydraten

Reageer met quote
Hoi,
eindelijk weer terug van weg geweest.
Ik was ook helemaal gesneuveld door Corona. Nu eindelijk wat aan het beteren maar k ben wel nog steeds heel moe en heb enorme hoofdpijn. Lijkt alsof ik al 8 dagen een enorme kater heb.
Met de weegschaal gaat het enorm goed! Normaal heb ik enorme vreetbuien wanneer ik me niet lekker voel maar nu heb ik alles onder controle kunnen houden. Vanmorgen toch even op de weegschaal gestaan en ik zie eindelijk een 8 vooraan!!!
Zo trots dat ik mijn doel voor de reis bereikt heb! En nog leuk nieuws, mijn dochters zeiden deze morgen: amai mama, zo vreemd, we horen je precies niet meer snurken.
Dus doel nummer 2 is ondertussen ook gehaald!

Veel liefs Loesje

Ps: ik beloof dat ik na mijn reis een beetje meer ga mee schrijven met jullie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2022 9:33    

Reageer met quote
Wat goed Loesje! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2022 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
kan ik mij hier nog aanmelden? Ik heb net het sprintje vegetarische ideetjes voor 2022 afgerond en zoek nu een nieuwe uitdaging.Omdat deze wat langer duurt en hoewel ik voor de zomer echt niet slank zal zijn ,daarvoor moet er teveel kilo`s af is het een mooie stimulans.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2022 14:16    

Reageer met quote
Welkom Sunny. Het is al sprintje deel 6 dus Slank voor volgend jaar zomer of de zomer daarna mag ook gewoon. We gaan gewoon door er komt altijd weer een zomer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2022 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
fijn, dank je wel.Ik doe graag mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2022 12:03    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sunny
Welkom Erg blij

Loesje
Doe het maar rustig aan!
Neem zeker de komende weken nog genoeg rust!

Kaia
Blij dat de weegschaal de goede kant kiest.

Hier echt zo vast, eigenlijk al maanden... Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2022 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Deze week 3 keer uit eten geweest, ook al let ik op, ik eet toch anders dan thuis, dus denk ik dat ik geen gewicht verlies deze week. Wel blijven sporten en thuis ook opgelet, maar ja...

Sunny, welkom! Dat van de zomer in de titel is relatief, maar zoals Kaia zegt, er komt ooit een zomer waar we wel dat geweldige lijf hebben.

Lisa, gooi kracht training erbij naast het wandelen. Ook al gaat mijn gewicht omlaag met horten en stoten, het ziet er allemaal wel veel strakker uit, ik ben zelfs omlaag van maat spijkerbroek van 34 naar 31.

Kaia en Loesje, rustig aan, het duurt nog wel een tijdje voordat jullie jullie weer 100% voelen. Gefeliciteerd met die 8 vooraan Loesje!!! Mag je met recht trots op zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2022 21:12    

Reageer met quote
Hier gaat het langzaam de goede kant op nog wel veel hoesten longpijn en doodmoe. Maar wat een mooi weer vandaag even in t zonnetje gezeten. Ik hou mij weer braaf aan mijn plan en ik val af..maar merk dat ik nog wel aan het struggelen ben..beetje eraf..beetje erbij maar al met al daalt mijn gewicht

Lisa wat irritant dat je even blijft hangen..maar alles is beter dan weer superveel aankomen…gewoon doorgaan of evt nog even kritisch kijken naar wat je eet en evt even wegen om te kijken of je niet stiekem meer binnen krijgt dan gepland.

Sophie wat heerlijk al dat uit eten en wat fijn dat je lichaam fitter en strakker wordt…top hoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2022 22:53    

Reageer met quote
Wel een beetje teleurgesteld maar 300 gram afgevallen terwijl ik de hele week mijn best heb gedaan. Naja komende week nog maar iets gezonder eten en weer gaan sporten. Kijken of dat de boel in beweging kan brengen. Ik wil zo graag weer onder de 75 zijn dan voel ik mij altijd een stuk lekkerder. Ik hoest mij nog steeds een ongeluk wat irritant die Corona. Merk wel dat ik steeds gezondere eet en beweegkeuze’s maak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2022 10:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 10 van 18