Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! Deel 6 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik ben er weer. Terug gekomen van vakantie en gewogen en 300 gram eraf. Volgende week op naar onder de 87. Vandaag onze nieuwe adoptie hond op gehaalt, een galgo, ze is echt aan het bijkomen hier. Wordt de komende tijd wel wat drukker om haar over haar angst af te helpen.

Jeetje, Lisa, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over dat familielid. Het is zo vervelend om te zien als een ouder iemand in een soort isolement raakt. 11kilometer wandelen? Je wilt niet weten hoe zeer mijn kuiten doen na al dat gewandel tijdens onze stedentrip afgelopen week.

Wat een drukke vakantie, Kaia!!! Misschien inderdaad beter als je oudste naar special onderwijs zou kunnen, het belangrijskte is dat hij goed in zijn vel zit de rest komt later wel. Het is heel normal om je kinderen te willen beschermen, ook net zoals Lisa aangeeft, we willen ze toch gewoon gelukkig zien.

Milly, auto’s zijn zoo duur, en ik vind het altijd ook zo zonde van het geld. Wij hebben afgelopen zomer onze tweede auto moeten vervangen, We wonen heel erg afgelegen en hebben twee autos nodig, en rijden ook heel veel kilometers met onze kinderen die overal verspreid zitten. Het deed me zo zeer om dat geld neer te tellen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2022 19:01    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja je ziet er zo weinig voor terug als je veel geld aan je auto kwijt bent, behalve dat je als het mee zit weer een jaar vooruit kan haha. Lekker weekend gehad, zaterdag ochtend gewerkt, goede bezetting dus was fijne ochtend. Daarna met mijn man nog even de hort op geweest. S avonds " wie is de mol" gekeken. Gisteren niet veel gedaan. Zelfs klain middag dutje. Nachten zijn soms nog wat rommelig. Vanacht was echt bagger. Maar goed komt ook nog wel goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mrt 2022 7:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Werd vandaag wakker met sneeuw!!! Hier zijn de lange wandelingen, Nee niet zo lang als die van Lisa, even niet meer aan de orde. Onze galga loopt voor geen meter, en ik dacht dat onze oudjes al langzaam waren. Als 1 van de honden stopt ze ook, fluit er een vogel, stopt ze, ritselt er wat, stopt ze... , is het helemaal stil, stopt ze zelfs ook nog. Ze schrok gisteren verschrikkelijk van 1 van de honden, die kwam opeens te dicht bij haar, en ze liet haar tanden zien, en nou is die hond bang van haar, en hij weegt gewoon 4 keer zo veel...

Gisteren 40 minuten BodyPumo gedaan en ´s avonds kleine paprikas en trostomaatjes met kruiden en olijfolie in de oven klaar gemaakt, Stukje volkorenbrood erbij en klaar het avond eten. Vandaag even geen sport, mijn billen doen te zeer van de squats, hahaha.

Milly, wat doe je voor werk? Je hebt het vast wel eens gezegt, maar ben het vergeten. Ik woon in Spanje, land van de siesta, mijn spaanse man slaat bijna geen dag over zonder zijn middag dutje. Vervelend dat het 's nachts nog niet helemaal goed gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mrt 2022 17:32    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
@sophie ooh heerlijk Spanje. Ik werk bij Albert Heijn op de broodafdeling en de vleeswaren en kaasafdeling. Deze nacht ook wat rommelig geslapen maar stukje beter als de nacht er voor. Vandaag om 1430 klaar dat is wel lekker. Hoprlijk is de hond toch snel gewend en vertrouwd, maar zal vast de nodige tijd duren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mrt 2022 7:14    
Vrouw Weeggegevens   Loesje 1982
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder koolydraten

Reageer met quote
Hoi, mag ik hier ook nog aansluiten?

Ik ben ondertussen al terug even bezig (startgewicht 100,5) maar ik voel dat ik even een duwtje in de rug en wat steun nodig heb.
In het verleden heeft de weegclub me steeds op het juiste pad gehouden in moeilijke tijden, dus ik hoop dat dit nu ook zo zal zijn.

Dit sprintje is perfect voor mij. Eind maart ga ik op reis en zou zo graag voor ik vertrek een 8 vooraan zien. En eigenlijk ook wanneer ik terugkom maar dat wordt een grote uitdaging.

En dan na de reis dan mooi herpakken tot aan de zomer.

Groetjes
Loes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mrt 2022 13:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
O jee, Milly, de hele dag tussen de geur van vers gebakken brood, hoe gaat dat? Vleeswaren en kaas zal nog wel gaan, maar de broodafdeling? Zalig om 14.30 klaar.

Loesje, welkom, ik heb ook even naar je profiel gekeken. Afvallen blijft zo moeilijk en op gewicht blijven al helemaal. Waar ga je naar toe op reis?

Ik heb vandaag niet gesport, vanmorgen naar de dierenarts met de galga om te kijken of alles ok met haar was en vanmiddag weer naar het ziekenhuis op een uur rijden hier vandaan. Daarna uit frustratie naar de Starbucks geweest , ik had zo gehoopt dat mijn slokdarm weer opgerekt kon worden en we daar een datum voor konden prikken, maar weer opnieuw onderzoeken, gek word ik ervan.
Woog vanmorgen wel echt net onder de 87, wat al heel wat is, maar dat zie ik morgen natuurlijk niet meer terug na de chai en de frambozen cake.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mrt 2022 21:39    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag dames

Loesje
Welkom! Lachen

Sophie
Leuk hoor, een hondje erbij!
Ik droom stiekem ook van een nieuwe viervoeter.
Voorlopig laten we het verdriet van onze mops nog wat slijten en afwachten hoe het nu loopt zonder...
Kunnen we het gewoon worden? De kindjes en ik hebben het lastig, mijn man heeft liever geen hond...

Weer een nieuw getal op de weegschaal! Goed bezig!

Milly
Klinkt goed hoor jouw afdeling.

Deze week wordt het weer wat moeilijker om te gaan wandelen. Vandaag, morgen en vrijdag is het nichtje van anderhalf hier weer. Dus geen tijd om te wandelen...
Hopelijk dit weekend wel. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mrt 2022 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Loesje 1982
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder koolydraten

Reageer met quote
Sophie schreef:

Loesje, welkom, ik heb ook even naar je profiel gekeken. Afvallen blijft zo moeilijk en op gewicht blijven al helemaal. Waar ga je naar toe op reis?

Inderdaad! Eenmaal ik begonnen ben lukt het afvallen me wel, maar ik kan het nooit volhouden en al helemaal niet vasthouden.
En voor elke 10 kilo die er af gaat komen er terug 15 bij.
Ik probeer er van uit te gaan dat deze keer anders zal zijn, mijn lat niet te hoog (of in ons geval te laag) te leggen en het rustig aan te doen en nog steeds te genieten van kleine dingetjes.

Wij gaan naar Dahab, in Egypte bij de Rode zee in de Sinai.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2022 14:28    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Loesje
Hier zit ik sinds deze zomer rond de 67kg, december 2020 zag ik 77kg op de weegschaal... En tijdens mijn corona besmetting november 2021 eventjes 65.
Ik blijft eigenlijk hier schrijven en mijn ontbijt is 6 dagen op de 7 een proteïneshake.
Ik denk dat ik nu naast mijn voeding ook echt moet meer water drinken. En nog meer bewegen. Cool Maar in de werkweek zelf is dit moeilijk te combineren met mijn voltijdse job, rol als mama van 3 en tante. (2/3 per week haal ik nichtje van anderhalf op in de crèche)
Dus in het weekend maken we dan een extra lange wandeling. Ik hoop binnenkort eens eentje te doen van rond de 20km.

Sophie
Gewoon een update... ik ben nog steeds bezig met de inkomhal. Ondertussen zijn we bezig met de 7de deur. Mijn man kort de deur in, schuurt ze op en schildert de deur zelf, altijd die droogtijd en twee lagen per kant...
Ik schuur de omlijstingen af en neem die voor mijn rekening. We zijn er bijna! En dan is het eindelijk tijd om de nieuwe vloer erop te leggen en een nieuwe deurmat kopen die past in de voorziene opening in de vloer en bij het nieuwe kleur van de vloer. We blijven bezig! Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mrt 2022 14:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Allereerst, KAIAAAAAAAAA!

Lisa, jeetje deur 7 al, wat een werk! Ik ben erg benieuwd hoe het eind resultaat is! Mijn man wilde ook nooit een hond en op mijn aandringen hebben we toen die 2 van ons genomen en nu was hij het die graag een galgo wilde, ik sta er nog steeds versteld van. Hij zei altijd dat als onze honden er niet meer zouden zijn er geen nieuwe hond de deur meer in zou komen en kijk wat er is gebeurd! Ik kan me niet voorstellen geen hond te hebben, ook al bind het je wel heel erg, vooral als ze ouder worden en met de galga kunnen we voorlopig ook niet weg want ze is veels te bang. Ze staat te shaken om het minste of geringste.

Loesje, ik herken het helemaal, mijn gewicht toen ik bij de weegclub kwam was bijna 97 kilo in 2008 en in die tussentijd heb ik al weer 4 pieken van 97 kilo gehad, het is om moe van te worden...
Zalig zeg die vakantie, lekker genieten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mrt 2022 14:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 8 van 18