Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! Deel 6 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Grappig is dat wat jullie schrijven over laat in de avond niet meer eten. Zoals sommige van jullie weten woon ik in Spanje en ons avond eten is pas tegen een uur of 10, en toch zijn spanjaarden over het algemeen niet dikker dan nederlanders en ze eten veel meer gedurende de dag (we eten twee keer per dag warm)..

Ik ben al tijden bij de weegclub, soms mijn streef gehaalt maar elke keer weer terug bij af en vaker meer dan dat, kh arm gedaan, vasten gedaan (in mijn geval dus van 23.00 's avonds tot 15.00 uur de volgende middag), calorie arm en altijd weer terug bij af. Ik vast soms nog wel als ik echt te veel heb gegeten de dag er voor, maar ik probeer zo gezond mogelijk te eten nu, met ontbijt, lunch, diner want het moet wel vol te houden zijn op lange termijn en als ik mijn streef haal wil ik echt niet meer aankomen zoals alle afgelopen keren. Het gaat nog steeds met vallen en opstaan, helaas. Met dingen uit te proberen, weet je wat werkt voor jouw eigen lichaam, waar je mee afvalt, waar je je goed bij voelt en wat werkt en wat niet.

Niki, eet je wel koolhydraten ( de volkoren versies?). Die zouden je moeten helpen om minder last te hebben van een honger gevoel, want de suikers komen veel langzamer vrij,

Deugenietje en Sannie, welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
3x per dag voldoende eten zoals de Spanjaarden voorkomt waarschijnlijk het snacken en snaaien wat je vaak krijgt als je te weinig eet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 12:19    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
ik schrijf mee, ook al ben ik dan nog echt niet bij m'n summerbody, wel onderweg :8
succes allen!

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 16:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik denk dat het daar ook wel in zit Dipinipi. Het eten is veel, en de tussendoortjes zijn ook niet echt ongezond, en vullen behoorlijk, dus nooit echt honger. Mijn kinderen hebben ook altijd 's avonds honger als ze bij opa en oma op bezoek zijn in Nederland. Mijn moeder maakt al later het eten klaar dan normaal, tegen een uur of 7, en dan zaten die 4 van mij altijd tegen 10 uur 's avonds aan de sandwiches, want ze hadden zo'n honger na alleen maar brood tussen de middag, een koekje bij de thee en het vroege avond eten Erg blij

Welkom Kleintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
3x per dag voldoende eten zoals de Spanjaarden voorkomt waarschijnlijk het snacken en snaaien wat je vaak krijgt als je te weinig eet Erg blij

Ook in Spanje heeft inmiddels 25% van de kinderen overgewicht Huil huil
Daar is de discussie gaande om een suikertax in te voeren, en over snoep reclame verbieden gericht op de jonge mensen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2022 0:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
k zag een beetje op voor het weekend, omdat mijn man bij 1 van de kinderen is (we wisselen af tussen de kids), maar het gaat eigenlijk best wel goed. Vandaag anderhalf uur gelopen met de honden, niet dat dat telt als beweging, want we gaan zo langzaam dat een schildpad ons nog bijna in zou halen.. En 55 minuten BodyPump gedaan ook nog, dat gaat goed, ik gebruik nu zwaardere gewichten en het gaat allemaal zo'n stuk soepeler.

Gisteren de garage al gedeeltelijk uitgemest, en alle halve lego projecten afgebroken en netjes op kleur in bakjes gesorteerd. Mochten sommige van de kids zich in de zomervakantie thuis vervelen, kunnen ze aan de slag met lego Lachen Je moet jezelf toch bezig houden als je alleen bent zodat je niet op de bank komt te zitten met iets lekkers! Vandaag een tijdje in de tuin gewerkt, maar dat doe ik beetje bij beetje om mijn rug niet te over belasten. Het blijft mooi weer, dus elke dag een klein stukje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2022 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat ben je goed afleiding aan het zoeken Sophie. Fijn gevoel geeft al dat ordenen. Wat heerlijk dat jullie zulk mooi weer hebben. Ik verlang naar t zonnetje om een beetje op te laden.

Ik was gisteren bij de dermatoloog voor de uitslag van biopsie ik had al een hele tijd erg jeukende uitslag. Blijkt lichen planus autoimuunziekte van huid en slijmvliezen. Ik dacht maar eens te kijken of ik toch niet op bepaalde voedingsmiddelen reageer..er is geen direct verband mee. Maar ik wil het toch eens uitproberen. Komende 2 weken glutenvrij. Ik ga ook maar weer een dagboekje starten en mijzelf zo wat extra monitoren hoop dat dat werkt.

De eerste startgewichten staan ik ben alvast gemotiveerd voor dit sprintje. Vergeet niet deze week je gewicht door te geven als je dat nog niet had gedaan. Dan staat het startgewicht vast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 9:26    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

ik zou ook graag mee doen, vanaf morgen.
Ik vul morgen mijn gewicht in. Het zal rond de 92 hangen.
Uiteindelijk wil ik minstens 10kg afvallen Lach.

groetjes,

M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 17:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje, Kaia, wat vervelend. Aan de andere kant, wel fijn dat je nu weet wat het is, want je liep hier toch al een tijdje mee rond? Heb je medicijnen gekregen of krijg je licht therapie?

Mennekevans, welkom! Ik heb gezien dat je bijna dezelfde lengte als mij hebt en qua gewicht zitten we ook niet zover uit elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom mennekevans succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 feb 2022 22:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 3 van 18