Auteur |
Bericht |
Sunny Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-8-2007 Berichten: 432 Dieet: Low carb Woonplaats: smilde
|
|
Sunny schreef: | dank je wel het is gelukt .ik had niet goed gekeken.Vandaag 2 onsjes erbij, maar daar maak ik mij niet drruk over waarschijnlijk door overstap van keto naar koolhydraat arm.Morgen naar eetpark Beilen mijn dochter en een nichtje met haar man en ik ben ook uitgenodigd. Dat wordt wel lastig. |
Ik zie dat ik 195 kilo heb aangegeven als streef gewicht dat moet natuurlijk 95 kilo zijn_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 04 apr 2022 9:35 |
|
 |
|
 |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2975 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Sunny ik heb je eruit gegooid dan kun je je aanmelden met het juiste gewicht_________________ There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 04 apr 2022 10:05 |
|
 |
Sunny Vaste Weegclubfan

|
|
dank je wel. Zo is het beter.Lukt wel niet in 1 zomer, maar het begin is er toch weer._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 04 apr 2022 10:34 |
|
 |

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2975 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Sunny 195 was misschien wel gelukt
Hier gaat het erg lekker ik zorg voor voldoende beweging en gezond matig eten.
Qua gezondheid kwakkelt de hele familie nog. Ik heb weer nieuwe neusspray en hoestremmers. Mijn man en jongste een nieuwe antibioticakuur en bij de oudste is bloed afgenomen omdat hij nu weer 40,5 heeft. Die Corona is toch een heftige aanslag op je lijf. Ik merk wel dat wandelen mij goed doet._________________ There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 04 apr 2022 18:42 |
|
 |
|
 |
Sunny Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 apr 2022 8:33 |
|
 |

|
|
Het gaat hier nog steeds super! Vanmorgen 75,3 ik haal deze week mijn volgende doel van 75 nog wel denk ik! Nog steeds niet helemaal fit deze week vooral s nachts hoesten overgeven koorts. Overdag voel ik mij behalve misselijk wel prima dus ik heb gewoon gewerkt. Ik kon lekker lang wandelen met mijn cliënten, dat was heel fijn. De rest van de familie ook nog ziek.man nog steeds longontsteking. Jongste na antibiotica weer koorts. Oudste al een week meer dan 40 graden koorts nu ook gestart met antibiotica.
Ik hoop op mooi weer en een fitte familie want dit duurt nu al heel lang.
Hoe gaat het bij jou Sophie?
Hoe is je vakantie Lisa?_________________ There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 apr 2022 20:19 |
|
 |

|
|
Whohoo 74,8 weer een doel bereikt onder de 75! Op naar de 72,5  _________________ There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 apr 2022 8:12 |
|
 |
|
 |
Loesje 1982 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-3-2016 Berichten: 84 Dieet: Gezonder leven met minder koolydraten
|
|
Hoi lieve dames,
Ik heb een zalige vakantie achter de rug.
Ondertussen ook volledig gerecupereerd van de Corona, het zonnetje en de warmte hebben heel erg veel deugd gedaan.
En ook de weegschaal zit mee. Nog steeds twee groene vakjes, maar wel minder dan de andere weken.
Nu kan ik er terug volledig tegen aan gaan tot begin mei.
Dan staat er nog een korte trip op de planning
Vele groetjes
Loes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 apr 2022 10:45 |
|
 |

|
|
Wat heerlijk Loesje! Goed bezig!_________________ There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 apr 2022 11:24 |
|
 |
Sophie Super Weegclubfan

|
|
Zul je nog zien dat ik niet eens mijn streef haal dit sprintje!
Kaia, wat ga je goed, zeg! Wat moet dat een fijn gevoel geven!
O jee, wat een gedoe met de zieken thuis, heel erg vervelend, hoop dat iedereen snel opknapt.
Loesje, hoop dat je een hele leuke vakantie hebt gehad.
Eens kijken of ik mijn motivatie nog ergens kan vinden. Vandaag 2 mooie broeken gekocht bij de outlet van 1 van mijn favoriete spaanse ontwerpers, maar dus gewoon nog maat 42... Die buik, he!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 apr 2022 20:49 |
|
 |
|
|