Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 5 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn dat je er weer bent Sophie, ja wat een hectiek zo rond de feestdagen. Mijn man werkt deze week al weer ik en de kids nog vakantie hoewel ik moest ook 2 dagen naar mijn werk. Nog even genieten met de jongens en de week daarna weer van de rust. De weegschaal gaat hier weer mooi de goede kant op!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2022 1:24    
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
Het was niet eenvoudig deze week met 2 enorme snoepers in huis. Maar … ik heb al het december lekkers weerstaan. Zelfs een groen vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2022 8:21    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier zal het nog steeds een rood vakje zijn.
Deze morgen 67,5.
Vandaag ga ik alvast nog heel flink zijn.
Ik zou graag naar 65 gaan tegen eind februari.
Dat moet lukken! Erg blij

Vandaag alvast mijn bestelling geplaatst bij body en fit.
Mijn favoriete smaak is weer binnen. Cool
Gisteren 10 km gaan wandelen met de collega's, wel met champagne en cava pauzes. Zondag nog 12km gewandeld met mijn man en buurvrouw.

Sophie
Leuk dat je hier terug bent!
Naast Kaia, ben je ondertussen ook een trouw afvalmaatje. Erg blij Al zo lang samen aan het schrijven!
Hier aan het verven thuis. De inkom smeekt om een volledige make-over. Een nieuw laagje verf op de muren, daarna al de deuren en we willen een vinyl tegels vloer over de bestaande leggen. Dat wil ook zeggen dat we deuren beetje moeten bijschaven... Dus nog even bezig. Het plafond kreeg al twee lagen en de accentmuur (was fel blauw) is ondertussen neutraal wit, zodat we kunnen starten aan de muren te verven. Het gaat wit zijn, eucalyptus als accent en een soort zwart/grijze tegel.

El-Bee
Goed bezig!

Lievelief
Ook hier kennen we het jojo systeem...

Wegermee
Leuk dat je er actiever voor gaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2022 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Trots op mij zelf gisteren niet mee gesnackt met mijn man, die zat gisteravond tucjes gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 jan 2022 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Fijn dat jullie nog druk bezig zijn. Ik heb even een pauze gehad en redelijk op gewicht gebleven dus daar ben ik wel blij mee. Maar nieuw jaar nieuwe kansen. Ik wil de laatste kilo's er toch af krijgen. Dus ben weer serieus bezig en heb al weer serieus veel spierpijn haha. Ik wil graag rond de 65 wegen dus nog iets van 10 kilo te gaan, dat is veel maar aan de andere kant.... nog maar een klein beetje van waar ik vandaan kom. Al wordt het iedere keer moeilijker als je lichter bent, heb ik het idee. Maar sporten gaat een stuk beter, ben net begonnen met start to run. Dit heb ik al een keer eerder gedaan maar met dit gewicht valt het veel minder zwaar.
Groetjes Felicia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jan 2022 21:46    

Reageer met quote
Goed bezig allemaal dit sprintje gaat langzaam van rood weer naar groen!!! Hoera!!! In ons eerste slank in de zomer sprintje vielen we samen 130 kilo af in de 2e 66 in de 3e 30 en in de vierde 35. Dus laten we deze ook knalgroen eindigen!

Ik ben precies mijn geplande kilo per week afgevallen dus ik ben tevreden.

Deze week kijken hoe ik mijzelf weer wat meer in beweging kan brengen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2022 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Lievelief
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier ect een waardeloze week gehad. Weer in oude patronen als ' ach, nu heb ik toch al gefaald... en vervolgesn echt te veel eten'. Ook besteld, veel te veel zoet in t weekend. Eenmaal in t ritme vind ik het altijd wel goed te doen en vol te houden, maar die eerste 4 weken om weer in een afvalritme te komen vind ik moeilijk!! Ga mij morgen even wegen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 14:21    

Reageer met quote
ja lastig is dat hè lievelief ik weet ook niet waar de magische omschakelknop zit. Gewoon blijven proberen je vindt vast snel je afvalmodus weer!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 15:52    
Vrouw Weeggegevens   Cocootje

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hi allemaal!

Ik ben nieuw hier. Niet nieuw met diëten helaas. Op een of andere manier geef ik het altijd na twee weken op. Vandaag is precies mijn eerste week. Hopelijk kan ik energie uit dit forum en dit sprintje putten om nu eindelijk vol te houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 21:44    

Reageer met quote
Welkom cocootje je start met een knaller!! Wow

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 21:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9