Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 5 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom Sannie en succes op de weegschaal. Maak jezelf niet te veel verwijten zie het als een frisse start met nieuwe kansen om slanker te worden!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 nov 2021 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Jeetje, Lisa, wat erg, maar je moet ook denken ze wel 12 hele mooie jaren heeft gehad. Ik snap je wel hoor, ik heb 2 oude rakkers rond lopen hier, en het zal echt verschrikkelijk zijn als ze komen te overlijden, maar ze hebben echt een heel mooi leven, het zijn allebei straathonden en beter had ik het niet kunnen doen dan ze te adopteren. Dit soort beslissingen zijn altijd moeilijk, maar als het het beste voor de hond was, dan was het de juiste beslissing.
O jee, heeft de 7 jarige nu ook corona?

Kaia, wat fijn dat je weer zo gemotiveerd bent! Drie dagen voor de uitslag van een test? Echt te gek voor woorden.

Welkom Sannie!

Hier er weer wat bij, niet verwonderlijk, het is hier koud, we hebben sneeuw gehad al en er komt nog meer sneeuw dit weekend, en dan heb ik totaal nergens geen zin in. Ik sport in de garage en daar is het nu zo zo koud...Misschien straks toch maar de gewichten en de step naar boven toe halen en een ander plekje vinden om te sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 13:57    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaia
Ondertussen, het resultaat van onze 7 jarige.
Hij is negatief Cool Hier na 6 uur resultaat.
Zo blij! Gisteren een dagje thuis gewerkt. Super veel kunnen afwerken, maar wat was het saai zonder mijn collega's.
Vandaag was het vooral een leuke dag op het werk.

Sophie
Ik probeer om het zo te bekijken, maar het was moeilijk omdat wij zelf de keuze moesten maken...
Wauw, al sneeuw daar!

Welkom Sannie

El-Bee
Klinkt goed hoor die vakantiejurkjes. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Fijn Lisa, dat hij negatief is getest. Hou het wel in de gaten nog steeds. Die van mij was negatief getest en 2 dagen later toch positief.

Ik ben vandaag toch maar begonnen met mijn BeyondBody boek, dat geeft je 5 maaltijden op een dag met verschillende combinaties voor elke maaltijd. Eens kijken of het met dat boek ik er toch een ritme in kan krijgen en mijn eet patroon weer kan omzetten.

Kaia, heel verstandig om het gewoon te proberen met gezond eten, volgens mijn blijft dat het beste om het op lange termijn vol te houden zonder dat je daarna de kilos er weer aan schieten.

Ik blijf vandaag lekker binnen, het waait heel erg hard, de wind komt de bergen afzetten en ons huis is de eerste die het tegen komt en daarnaast sneeuwt het weer, dus maar gewoon een dagje rustig op de bank met een boek en toch proberen te sporten (vanmorgen nog).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 nov 2021 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dank jullie wel. We gaan er met volle moed tegenaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 nov 2021 9:34    

Reageer met quote
Helaas alleen gezond eten hier niet voldoende was zelfs weer een halve kilo aangekomen dus toch maar weer op dieet . Maar ik ga ervoor want ik wil echt gezonder en fitter worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 nov 2021 14:58    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaia
Hier ook weer aan het schommelen.
Gisteren +1kg met zaterdag.
In het weekend eens een klaaskoek gegeten als ontbijt (gebruiken jullie dit woord ook?)

En mijn dochter heeft ook twee keer super lekker gekookt. Een curry madras en een couscous. Het was echt zo lekker Cool
Ik had in de Delhaize twee maaltijdboxen gekocht met verse groentjes, couscous , kruiden, sausje in. Je moest dan nog gewoon vlees extra kopen. En de gebruiksaanwijzing zat er bij, ideaal voor een bijna 16 jarige. Ik mocht zelfs niet in de keuken komen.

Vandaag weer flink gestart, zoals elke dag in de werkweek, met mijn proteïne banaan milkshake. Deze middag dan fruit en 1 sandwich met kaas. Rond 15u nog een appel gegeten en wat extra water gedronken. Ik hoop dat ik vlug weer richting 65,4 ben.
Ik eet s'avonds gewoon mee met de rest en ik probeer dan niet teveel te eten...

Sophie
Eindelijk nog eens mijn banaan milkshake kunnen kopen bij body en fit!
Cool
En recent nog kleren online besteld op esprit, benieuw of het gaat passen. Vandaag zou het toegekomen zijn.

De laatste week echt al veel complimenten gekregen, van collega's of als ik aan de schoolpoort sta voor ons 7 jarige. Het doet echt goed en ik probeer nu daar aan te denken als ik iets wil snoepen... Gisteren nog iemand die vroeg "amaai, je bent vermagert... oei.. ben je ziek? Even duidelijk gemaakt dat ik er wel veel voor moet doen, naar voeding en beweging. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 nov 2021 15:40    

Reageer met quote
Lisa wat heerlijk dat je gewichtsverlies zichtbaar wordt! Fijn hoor!
Klaaskoek? Nee is dat een speculaaspop of taaitaai? Wij zijn afgelopen weekend naar Duitsland geweest eindelijk onze familie weet gezien en ook sneeuw ik wordt daar zo blij van.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 nov 2021 15:44    

Reageer met quote
Ik heb je shakes ook besteld Lisa ben benieuwd of ik ze ook zo lekker vind ik heb banaan en bounty besteld

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2021 19:42    
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Proteïne Dieet

Reageer met quote
Ruim een kilo eraf. Ik zeg: “Een goed begin is het halve werk”. En nu vasthouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 dec 2021 9:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4