Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 4 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Argh, gek wordt ik van die 89 kilo, ik kom er dus maar niet onder, echt zwaar frustrerend. Gisteren wel weer 40 minuten BodyPump gedaan en mijn lijf is echt al beter dan het was ( behalve dat vetschort...). Ik stond dit weekend in COS jurken te passen, en L was te groot en M was te klein, dus er zit schot in. We gaan wel dit weekend weer weg ( voor de verandering, hahaha), dus maar weer goed opletten met het eten in de restaurants.

Lisa, erg knap dat je de ontbijtkoek niet hebt genomen! Je mag echt trots zijn op jezelf!

Ik werk tegenwoordig meer, 1 van mijn opdrachtgevers heeft me gevraagt of ik meer uren kon maken en omdat het geld goed uitkomt toch maar aangenomen. Maar ik moet dus weer beter mijn tijd inplannen zodat ik mezelf niet vergeet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 14:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Argh, gek wordt ik van die 89 kilo, ik kom er dus maar niet onder, echt zwaar frustrerend. Gisteren wel weer 40 minuten BodyPump gedaan en mijn lijf is echt al beter dan het was ( behalve dat vetschort...). Ik stond dit weekend in COS jurken te passen, en L was te groot en M was te klein, dus er zit schot in. We gaan wel dit weekend weer weg ( voor de verandering, hahaha), dus maar weer goed opletten met het eten in de restaurants.

Lisa, erg knap dat je de ontbijtkoek niet hebt genomen! Je mag echt trots zijn op jezelf!

Ik werk tegenwoordig meer, 1 van mijn opdrachtgevers heeft me gevraagt of ik meer uren kon maken en omdat het geld goed uitkomt toch maar aangenomen. Maar ik moet dus weer beter mijn tijd inplannen zodat ik mezelf niet vergeet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 14:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ok, ik zeg niks meer, vandaag dus gewoon onder de 89, zucht... Ik moet wel zeggen dat ik gisteren pas heb geluncht tegen half vijf, laat in de avond 1 uur spinning heb gedaan en om 22.30 alleen maar een soepje heb gegeten omdat ik nog vol was van mijn zelf gemaakt pizza van de lunch (volkoren met pesto en gegrilde groentes). Dus dat heeft er vast wel invloed op gehad.

Nu zorgen dat ik in het weekend gaan schade oploop...Dat worden heel veel lange strandwandelingen ben ik bang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 11:19    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sophie

Moeilijk he als het getal blijft hangen.
Oeps ik zie een update, super dat het getal gezakt is.
Wel positief dat de L al te groot is. Er komt schot in de zaak!
Gewicht blijft echt hangen deze week, deze morgen 66.9.
Maar ik vermoed dat het hormonaal is...

Hier is het ook druk druk druk... Rollende ogen
Ik werk dit jaar fulltime. Na mijn werk studeren met de 14 jarige.
Het huiswerk begeleiden van de 7 jarige. Over en weer voor de hobby's, boodschappen doen.
En dan van 17u tot 20u het nichtje.
Dus voorlopig is het moeilijk om tijd te vinden om te gaan wandelen... Dit weekend wel nog een pyjama genaaid voor de 7 jarige, in een lekker warm stofje.
En ik heb gisteren stofjes besteld, deze komen morgen toe en ik moet ze eigenlijk zo snel mogelijk verwerken want het is een halloween thema. Om twee stoere truien te naaien.
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2021 12:39    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Sophie...bij mij blijft mijn gewicht ook hangen..zo frustrerend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 15:02    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Kom, kom Sophie: je gaat als een trein!

Nee, dan aan deze kant: minstens 3 uur trainen per dag, iedere dag, en dan NOG falikant de verkeerde kant op!
(—> DAT is pas zielig! (bedoelde ik maar te impliceren …))

En natuurlijk ben ik verder bepaald geen heilige (en zo nu en dan best wel een beetje een “kliko” …), maar om voor een paar kleine zondetjes (…) totaal uit de bocht te vliegen, onderwijl toch consequent meer dan 1600 calorieën wegstampend, op dagbasis, is op z’n minst onaardig te noemen.

…. Maar ik ga mij wel weer (NOG) netter gedragen, hoor: NOOIT meer boven de 90, heb ik mijzelf heilig beloofd en daar ga ik mij ZEKER aan houden.

…. Als ik er dan ook maar wel nadrukkelijk bij mag blijven mopperen ….

Succes weer allemaal: blijf vooral het goede voorbeeld geven, dan hobbel ik er ook wel weer een keertje schoorvoetend achteraan ….

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 15:27    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen weer een rood getal op de weegschaal.
Maar ik kan het plaatsen, alweer mijn maandstonden. Rollende ogen Maar toch mijn gedacht gevolgd en deze namiddag 17 km gaan wandelen. Cool

Het deed me echt deugd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 okt 2021 18:55    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Maar toch mijn gedacht gevolgd en deze namiddag 17 km gaan wandelen.

Allemachtig. zevenTIEN kilometer. WANDELEN.
Ik zou m'n schoenen niet meer uit krijgen, na afloop, denk ik.
Fietsen: draai ik mijn hand niet voor om. 40, 60 kilometer: prima! (wel mooi weer en zo, hoor ...), maar wandelen heb ik na 5 kilometer echt wel gezien.

Goed hoor !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 okt 2021 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
voorheen liep is ook makkelijk een aantal km...helaas dat kan ik niet meer Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 okt 2021 14:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10