Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 4 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Sophie

De vakantie is voorbij gevlogen. En het einde van het schooljaar en het begin is altijd even sterven.... Super druk om alle administratie rond te krijgen.

Bij mij is het banana milkshake van body en fit (whey perfection).
Ik lust deze echt, het voelt helemaal niet als een straf.
Ik merk dat ik wel echt moeite heb om af te vallen. Deze ochtend +1.5kg bij met zaterdagochtend. Ik hoop dat het vooral water is? Door de warmte wat vocht vasthouden.

En super hoor dat je zowel zaterdag als zondag de bodypump hebt gedaan! Ik denk dat ik mijn fitnessbal nog eens uithaal... Wandelen is wat moeilijk, mijn man heeft een ingegroeide teennagel en moet volgende week kijken om dit chirurgisch op te lossen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 13:36    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Sophie schreef:
Zowel zaterdag en zondag 55 minuten BodyPump gedaan na een flink aantal weken helemaal niks, met als gevolg dat ik bijna de auto niet uitkom en de trap niet afkan, maar geeft niks. Vandaag een spinning les er bij en dan maar hopen dan het morgen allemaal iets soepeler gaat.

Ik begin morgen aan mijn Beyond Body boek met daarin een eetplan. Vandaag alle boodschappen gedaan, inclusief tofu. Doodeng want ik heb het nog nooit gegeten en zo lekker ziet het er niet uit...

Bodypump is zo leuk! Hier ook spierpijn...maar dat is een teken dat we gewerkt hebben ha ha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
ja, Fientjuh, zalig dat Bodypump. Vandaag maar een half uurtje gedaan. Geen thuiswonende kids en toch tijd te kort Verward Kon er net een half uurtje inproppen tussen werk en universiteit, maar alle beetjes tellen, Gisteren 45 minuten spinning gedaan en morgen plan ik een rustdag in. Als mijn honden willen dan loop ik morgen een eind op ons gemakje, maar vanmorgen draaiden ze zich 3 straten verder al weer om, dus we zullen zien...

Dank je, Lisa, ga ik bestellen. Lijkt me ook erg handig om mee te nemen in de auto als ik naar mijn kids ga.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 17:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ondertussen al woensdag.
De dagen vliegen voorbij!

Sophie
Je bent goed bezig hoor!

Ik geraak niet aan het sporten.
Misschien dit weekend opnieuw gaan wandelen.
Naar voeding toe ben ik echt flink bezig.
Deze morgen 68,2.
Ik hoop 67,5 te zien tegen zaterdag.

Ondertussen aan het naaien voor onze jongste zoon.
Hij doet binnenkort zijn eerste communie (uitgesteld wegens corona).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 14:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat gaat weer de goede kant op Lisa! Vervelend voor je man trouwens, maar ik neem aan dat het een kleine ingreep is? Dat sporten komt straks vanzelf wel weer als je het niet zo druk hebt, en zo lang je het zo goed doet met voeding maakt het niet zo heel veel uit. Spannend hoor de communie, hoe oud is hij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben weer terug. Heb ook al een tijdje niet op de weegschaal gestaan…ben benieuwd morgen. Ik was zo bizar druk..maar hoop
nu weer een beetje tot rust te komen. Ga ook maar weer lid worden van de sportschool…

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 18:41    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Sophie schreef:
ja, Fientjuh, zalig dat Bodypump. Vandaag maar een half uurtje gedaan. Geen thuiswonende kids en toch tijd te kort Verward Kon er net een half uurtje inproppen tussen werk en universiteit, maar alle beetjes tellen, Gisteren 45 minuten spinning gedaan en morgen plan ik een rustdag in. Als mijn honden willen dan loop ik morgen een eind op ons gemakje, maar vanmorgen draaiden ze zich 3 straten verder al weer om, dus we zullen zien...

Dank je, Lisa, ga ik bestellen. Lijkt me ook erg handig om mee te nemen in de auto als ik naar mijn kids ga.

Ik sport ook elke dag maar een half uur. Voordat ik de kinderen laat opstarten. Dan breng ik ze naar school en ga ik werken. Na het werk moet ik studeren, omdat ik een deeltijdstudie volg. Maar elke dag een half uur is meer dan niks.
Deze week heb ik ook elke dag tussen de middag een half uur gewandeld tijdens de lunch. Ik heb zelfs collega's zo ver gekregen om mee te gaan.
En we hadden drie dagen gebak op het werk. Ik heb het drie dagen afgeslagen en het bij mijn fruit gehouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 19:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fientje
Schitterend idee om te gaan wandelen tijdens de middag.
Ik heb daar ook al aan gedacht.
Gewoon even buiten en de collega's kunnen me ondertussen niet storen met allerlei vragen over het werk... Rollende ogen

Sophie
Het is een kleine ingreep. Maandag mag hij eerst op consultatie en dan plannen ze de ingreep. Hopelijk binnenkort...
Ons jongste kindje L. is 7. Hij zit nu in het tweede leerjaar.
We hebben die communie voor ons uitgeschoven...maar nu komt het plots dichtbij en moeten we nog vanalles plannen. Maar deze keer geen feest met 50 mensen. Wel een springkasteel en zo maar ik wil het wat kleiner houden.

Kaia
Zo blij dat je terug bent! Cool
Ik hoop dat de weegschaal goedgezind zal zijn.
Ik zelf zou graag 65 zien tegen 1 november.
In de herfstvakantie gaan we vijf dagen zwemmen in Sunparks. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 sep 2021 11:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben bij de Hema geweest en heb alleen maar pepernoten voor mijn kids meegenomen die netjes in hun zakjes liggen te wachten totdat we bij ze op bezoek gaan. De gevulde speculaas laten liggen, dus al een hele prestatie, vind ik zelf.

Gisteren weer bijna een uur BodyPump gedaan, eerstgisteren 1 uur gewandeld met de honden, niet dat het echt opschiet want ze zijn al ous, maar alle beetjes helpen. Vanmiddag nog even spinning. Woog vanmorgen net 89.9, net onder de 90, weet niet in hoeverre het gaat lukken om dat ook op de weegschaal te zien op zondag...

Lisa, wel net zo gezellig om een kleiner feest te houden, toch? Hoop ook dat de ingreep binnekort is, want zo'n ingegroeide teennagel is heel erg vervelend.

Kaia, leuk dat je er ook weer bent. Gewoon weer af en toe tijd voor jezelf nemen en hier bijschrijven.

Fientje, een half uur sporten elke dag is toch hartstikke goed? Ik studeer ook nog, maar gelukkig is dat online en omdat ik freelancer ben, plan ik mijn werk in wanneer ik wil, dus het is allemaal net een beetje makkelijker. Knap hoor dat je elke keer dat stuk taart hebt afgeslagen, allemaal kleine overwinningen waar je heel erg trots op mag zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 14:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas, op de één of andere manier er de afgelopen 2 dagen 1 kilo bij gekregen, dus niet onder de 90 gekomen, maar goed geeft niks, er is toch 700 gram af. We gaan gewoon gestaag verder.
Gisteren weer bijna een uur BodyPump gedaan en de gewichten wat verhoogd, met de nodige complicaties: een kat die tijdens de biceps training om mijn benen heen liep te lopen en één van mijn honden die het matje met mij wilden delen tijdens de push ups, waardoor ik bijna geen mat meer overhield. Vandaag wil ik nog wel spinning doen maar niet zo heel erg lang, 40 minuten ofzo, en dan last ik morgen weer een rust dag in.

Ah Lisa, de Whey smaak bananen milkshake is besteld, dus ik ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2021 9:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6