Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 4 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik schrijf weer mee.
Ik stel mezelf als doel 65kg te zien tegen 1 november.
Stiekem droom ik van 62 kg.

1 november start de herfstvakantie en we hebben vorig jaar een vakantie geboekt in Sunparks. (uitgesteld door corona).
Dus vijf dagen zwemmen.
Ik heb alvast twee nieuwe bikini's gekocht.
Ik denk dat ik een foto daarvan op de koelkast ga hangen. Cool

Vandaag nog eens gestart met een proteïneshake.
Middageten waren ook proteïnen.
Trots op mezelf, de collega's hadden pizza besteld.
Vanavond was het spaghetti.

Zaterdag zijn we 14km gaan wandelen met het hele gezin. Deze keer een speciale wandeling, over rotsen, door water, vasthouden aan een touw, over boomstammen. Echt super! Wel 3u rijden naar de Ardennen. Maar mijn 37ste verjaardag was super! Erg blij
Wel een beetje zwaar voor de kindjes...Alhoewel de 7jarige zei de laatste km ik heb pijn en dan begint hij te springen met stokken. Dus zo moe was hij nog niet? Daarna gaan eten in Spa. Heel gezellige dag maar we waren doodmoe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 aug 2021 21:51    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
voor mij wordt het slank na de zomer of de zomer van volgend jaar
ik ben niet ontevreden over deze zomer hoor wat gewicht betreft

ik doe mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Ik ben ook weer van de partij!
Mijn streefgewicht is 60 kg, maar de laatste kilo’s gaan helaas heel langzaam. Daarom niet al te hoog ingezet deze sprint. Deze zomer hoop ik uiteraard wel mijn streefgewicht behaald te hebben. Ik ben al superblij met mijn behaalde resultaat, heb nu al een gezond bmi en ik krijg veel complimenten. Nu sport ik ook 3x per week en dan vooral krachttraining.

Succes allemaal, laten we samen dit een succesvol sprintje maken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Wauw wat ben jij al veel afgevallen, wat zal dat een heerlijk gevoel geven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 19:20    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
@ sarah2021 Ik zat ook al naar je grafiekje te kijken en had ook zoiets wauw Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 19:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@jojo annie en soesje1961

Ik heb eind december een gastric sleeve gekregen in België. Al jaren lang (vanaf mijn puberteit) bezig met mijn gewicht en was er erg depressief door geworden. Te dun voor een maagverkleining in NL, maar in België kon ik wel geholpen worden bij een obesitaskliniek. Voor mij is het de beste keuze ooit geweest. Geen strijd meer de hele dag. Natuurlijk moet je nog steeds bewuste keuzes maken, maar dat gaat mij veel makkelijker af. En ja af en toe eet ik ook weleens chips, maar niet meer de hele zak, dat gaat niet meer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 19:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een dappere keus Sarah en wat fijn dat je er ook geen spijt van hebt! Merk je qua energie nog verschil met voor en na de ingreep?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 17:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:
Wat een dappere keus Sarah en wat fijn dat je er ook geen spijt van hebt! Merk je qua energie nog verschil met voor en na de ingreep?

Ik slik speciale multivitamines voor mensen met een sleeve operatie en daarnaast ook nog ijzertabletten. Mijn ijzer is altijd al erg laag geweest en daardoor was ik altijd vaak moe. Na heel veel afvallen was mijn ijzergehalte veel te laag ondanks de tabletten en kreeg ik een ijzerinfuus. Sindsdien voel ik mij stukken beter. Wel moet ik regelmatig bloedprikken om al mijn vitaminegehaltes in de gaten te houden, maar behalve mijn lage ijzer is alles tot nu toe goed. Ik slik nu ook andere ijzertabletten, met een hoger ijzergehalte en waar ik niet zo misselijk van word. Verder voel ik mij helemaal top. Het sporten lukt weer en ik durf weer in de spiegel te kijken. Kan nu eindelijk alles aantrekken wat ik leuk vind zonder dat ik me druk maak om mijn omvang. Zelfvertrouwen is gelukkig weer terug. Ook is mijn bloeddruk gezakt naar gezonde waarden, niet onbelangrijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 18:43    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Wat fijn om te horen dat je zelfvertrouwen groter is geworden, bloeddruk ook naar gezonde waarden erg belangrijk.
En informatief over de vitamines na sleep operatie.
Maar je hebt zelf het meeste werk gedaan met je bewuste keuzes en eetgewoontes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 19:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat fijn Sarah!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 19:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6