Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Sarah, BodyPump is echt leuk en werkt geweldig om alles weer een beetje fatsoenlijk op zijn plek te krijgen. De bewegingen zijn niet echt snel, het gaat erom dat je ze goed uitvoert en omdat jezelf het gewicht kan beslissen maak je het net zo zwaar als je wilt. Heel goed resultaat voor deze week!

Kaia, na te hebben gelezen wat je allemaal hebt snap ik dat BodyPump misschien niet voor jou is. Ik heb zelf persoonlijk veel minder last van mijn rug en schouder, omdat mijn spieren sterken worden. Ik vind BodyBalance trouwens erg leuk ook. Hahaha, kan me voorstellen dat je niet blij wordt van een eiwitreep! Toch bijna bij die 69.9, he?

Ik ga vandaag in de slag in de tuin. Dit weekend enthousiast in de kamperfoelie geknipt en uiteindelijk besloten om het er maar helemaal uit te halen, nu nog de snoeischaar in de blauwe regen en dan ziet het er iets netter weer uit. Vanmiddag een Hit spinning sessie en daarna Core en klaar weer voor vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jun 2021 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zo lekker in beweging Sophie!! Goed bezig!

Hier 69,9 op de weegschaal vanmorgen hoera!!

Net even bloemen gehaald de oudste gaat vanmiddag afzwemmen voor z’n A trotse mama.
Ik heb net weer eens m’n laatste cola zero gedronken hoop dat ik het nu volhoudt

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 jun 2021 11:22    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaia
Schitterend! Cool Cool
Dat is echt een mijlpaal.
Zo een nieuw tiental.

Vanmorgen 67,7.
Het weekend is bijna verwerkt Verward

Sophie
Echt wel bewondering voor jou!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jun 2021 14:26    

Reageer met quote
Hoe gaat het bij iedereen?

Hier niet zo heel strak meer geweest met mijn dieet en weer 70,5 ik moet denk ik echt even voor mijzelf bepalen hoe lang ik deze strenge fase nog wil volhouden. Iig wel tot gezond gewicht maar misschien nog wel iets langer. Sneller afvallen motiveerd meer maar het moet wel vol te houden zijn en ik merk dat ik de laatste dagen veel smokkel.

Ik heb vanmiddag een kinderloze middag en avond en nacht ik ga naar ons huisje bij zee. Ik ben al jaren niet s’avonds alleen geweest. Haha ik was helemaal zenuwachtig bij het vertrekken. Kreeg berichtje van de juf dat de oudste niet meer wil werken op school en de jongste is niet helemaal lekker. En de oudste gaat morgen op schoolreisje en logeren. Dus alle kleertjes klaargelegd en tassen gepakt en nu toch op weg naar een momentje voor mijzelf hahaha nou ben benieuwd.

Laatst aangepast door Kaia op do 24 jun 2021 11:24, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 11:22    

Reageer met quote
Dubbelpost

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Kaia, gefeliciteerd met je 69,9!!!! Geen cola zero meer gehad?

Net een uur BodyPump gedaan, ik ben alleen thuis met maar 1 kind en aangezien examens en sporten nu 2 weken er niet is, heb ik even alle tijd voor mezelf. Ik denk dat ik er vanmiddag nog een les tussen door gooi, want oh, oh, die buik...moet alleen nog even nadenken of ik Core doe of een les spinning...

Gisteren uit eten geweest, een toetje gedeelt met mijn man, dat is al heel wat, hahaha.

Over 3 weken vertrekt mijn jongste, en tegen die tijd strijkt de rest van het spul weer neer thuis voor de zomervakantie. Ik weet nog niet helemaal of ik moet gaan huilen dat de baby van het spul nu ook het huis verlaat of dat ik blij moet zijn dat de andere 3 terug komen voor een maand of wat...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 11:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Sophie
Goed bezig met de bodypump! Cool
Ik zou het wel wat moeilijk hebben denk ik, als de jongste vertrekt. Maar natuurlijk krijg je er ook 3 in de plaats. Het zal vooral raar zijn als de vakantie voorbij is er geen kindjes zijn, denk ik...

Kaia
Ik snap je helemaal.
Het is soms moeilijk om de strenge fase vol te houden.

Ik heb het ook wat moeilijk.
Ik heb deze week een pizza gegeten met als gevolg dat mijn weegschaal weer naar 68,5 is gegaan...

Dus gisteren had ik het moeilijk, het besef dat ik zo vlug stijg ondanks dat ik echt wel al flink geweest ben...
Anderzijds ben ik zo blij dat mijn broeksriem te groot is geworden, en dan er alweer een extra gaatje moet gemaakt worden. Ik voel ook echt een verschil in gewicht. Als ik mezelf in de spiegel zie, zie ik ook echt al een verandering. Maar nu is het dus even doorzetten...

Morgen, maandag en dinsdag zijn het moeilijke dagen op het werk. Dus het is een beetje afwachten of ik mijn eigen eten kan opeten. Ik vermoed dat er belegde broodjes gaan besteld worden. Ik ga ook geen shake als ontbijt kunnen drinken. Omdat ik me enorm moet concentreren. En vandaag had ik al hoofdpijn tegen 11u. En dat kan ik me morgen niet permitteren. Opperste concentratie en 15 man die op mijn vingers kijken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
pizza is zout+vet+koolhydraten dus daar houdt je vocht op vast
veel water drinken dan spoel je het wel weer weg Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 13:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de tip Dipini Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 20:50    

Reageer met quote
Sophie Ojee dat loslaten is altijd moeilijk hè, maar leuk om de rest van de club weer thuis te hebben.
Stoppen met colazero is nog steeds niet gelukt.ik ga iedere keer als ik met colazero stop zoetigheid eten, en dat is nou ook niet de bedoeling. Ik ga morgen een plan maken voor geen cola en geen shoppen. Maar tot ik een gezond gewicht heb neem ik even Max 2 blikjes per dag en probeer vast aan andere dranken te wennen ( water, thee) Als ik het nou kon vervanger door verse jus dan zou het me ook wel lukken.

Lisa wat lastig dat je werk zo druk is. Ow pizza kost mij ook altijd een kilo zo lastig. Maar je bent idd supergoed bezig dus gewoon weer door. En blij zijn met je slankere lichaam.

Ik heb vandaag lekker genoten van mijn me-time heb heerlijk gewandeld door de duinen zo prachtig

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jun 2021 21:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 9 van 15