Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom Sabrina succes!
Hoe ga je het aanpakken?

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 14:25    
Vrouw Weeggegevens   MamvanJesenMik
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Dank je wel Kaia

Ochtend en middag een maaltijdvervanger (shake of reep van Weightcare) in de avond lichte maaltijd Lach
Zo ben ik na mijn 2de zwangerschap ook 10 kilo afgevallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 16:02    

Reageer met quote
Hier een goede dag vandaag plan gemaakt. Gesport en mij aan mijn plan gehouden mijn oude favo ontbijt herontdekt. Banaan met melk en bevroren bessen gepureerd tot ijs met nootjes kan ook met kokoswater erg lekker. Als lunch at ik een broodje ei. Diner: biefstuk met prei ui en champignons.

Wat leuk een kitten Lisa zo schattig!

Knap hoor Sabrina zijn ze een beetje lekker die maaltijdvervangers? Succes

Goed herpakt Deugenietje!

Mooie knaller weer Sophie!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 17:36    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Ziet er goed uit Kaia!

Ook ik heb weer gesport sinds lange tijd. Kort aan cardio gedaan, ik ga de focus meer leggen op kracht. Ik voel het nu al, dat wordt nog wat morgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Na een beetje rare week inclusief twee keer uit eten, toch onder de 90! Op naar de 88.9! het effect van de vaccinatie heeft maar anderhalve dag geduurt, dus vandaag weer bijna een uur BodyPumo gedaan.

Sarah, ik doe BodyPump, echt heel erg leuk, een half uur tot 55 minuten een complete kracht workout. Ik ben niet zo van de cardio, ook al gooi ik er af en toe HIT spinning tussen door. Hoop dat je morgen niet te veel spierpijn hebt.

Kaia, goed idee als ontbijt!

Sabrina, welkom!

Dipinipi, ik ben al jaaaren bezig met aankomen en afvallen, soms echt zo frusterend...Geen koeken en andere zoetigheid is een goed idee, daarin ligt toch vaak het probleem.

Lisa, het weekend is inderdaad moeilijker omdat we volgens mij minder te doen hebben dus dan sluipt er meer eten in dan we eigenlijk willen. Oh, wat leuk een kitten, zo schattig!

Trouwens, wat een goed idee dat de site het niet toelaat om onder je ondergewicht te gaan zitten. Mijn ondergewicht is 60 kilo ( ik ben 1.80m om jullie een idee te geven), en dan ben ik echt vel over been. Ooit eens na een hele zware bergtrek tocht 58 kilo gewogen en als ik nu die foto's terug zie... Iedereen kan natuurlijk doen waar hij zich zelf goed bij voelt zolang het maar wel gezond blijft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 19:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@sophie, bodypump lijkt me erg leuk. Ik ben alleen nu nog bang dat ik niet mee kan komen met de les ;-) over een tijdje ga ik het proberen. Ik ben sinds december 23 kg kwijt en ik wil graag strakkere benen en armen. Mijn bloeddruk heb ik vandaag opgemeten en was altijd hoog, maar ik denk door het afvallen, nu 120/70 geworden. Ik ben blij met de gezondheidswinst. Hoge bloeddruk zit helaas bij ons in de familie.

Succes allemaal, op naar een slanke en vooral gezonde zomer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 19:55    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Veel bijgeschreven Cool

Sarah
Wauw 1,8kg! Schitterend! Erg blij

Sophie
Je bent ook super goed bezig!

Kaia
Blij dat jouw plan lukt!
Hoe zet je foto's op het forum?

Sarina
Welkom. Ik drink ook elke dag 1 shake. Soms 2.
Mijn favoriet is banana milkshake van body en fit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 15:08    

Reageer met quote
Sarah wow wat een knaller goed bezig! Fijn dat je ook gezonder wordt. Ik heb zoveel lichamelijke klachten ik hoop dat die ook verbeteren nu ik afval!

Lisa plaatjes toevoegen doe je door op mijn weegclub plaatjes in het blauw boven het vak te klikken

Sophie zo stoer dat bodypump! Ik deed wel bodybalance bodyshape steps en body attack…bodypump vond ik altijd net te uitdagend ik krijg zo snel last van mijn lijf met een beetje verkeerde houding ik heb het 1 keer gedaan maar daarna nooit meer aangedurfd. Maar vind t er wel heel cool uitzien met die grote gewichten

Vanmorgen 70,1 het gaat weer goed hier. Vanmorgen een eiwitreep gegeten maar werd er niet echt blij van. Als lunch een tosti als diner paella zonder rijst dus vis en garnalen met knoflook ui paprika en doperwtjes was heerlijk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 18:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik hoop dat die -1.8 eraf blijft. Ik heb zaterdag gezwommen en zondag gesport in de sportschool. Heeft dus wel geholpen. Mijn doel is 3x per week, hoop dat ik dat ga halen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 18:50    

Reageer met quote
Vast wel Sarah al 23 kilo dit jaar en weer een gezond gewicht je gaat zo goed! Ga lekker zo door!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 21:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15