Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Daar gaan we dan in sprint 1 en 2 196 kilo afgevallen samen! Zo goed! We gaan lekker door! Ik heb er zin in! Kom maar op met de groene vakjes!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
196 kilo woooooo dat is er veel af! Ik begin deze week met een klapper van.... 300 gram haha. Maar goed het begin is er en wat er maar af is, is er af. Ik ga deze week weer wat beter mijn best doen.
Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 7:59    

Reageer met quote
Nou Felicia die 25 kilo van jou dragen daar zeker aan bij prachtig hoor! Supergoed bezig dat voelt vast goed!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 8:42    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Felicia
Wauw! 25kg! Super! Cool

Sophie
Een burner is een voedingssupplement.
Ik heb deze gekocht:
 De Sustained Release Fat Burner bevat per dosering 200 mg cafeïne voor een boost op ieder moment van de dag. Daarnaast is deze formule aangevuld met zink, chroom, kalium en vitamine B1, B3, B5, B6 en B12. Zink en chroom dragen bij tot een normaal metabolisme van voedingsstoffen en kalium draagt bij aan een normale werking van de spieren en zenuwen. Deze veelzijdige B-vitamines bevorderen onder andere de energiestofwisseling, ondersteunen het energieniveau en hebben een gunstige invloed op de productie en verbranding van eiwitten en koolhydraten.
We zien wel Lach Maar aangezien ik wat vast zit... dacht ik, wie weet kan dit me een boost geven in combinatie met gezonde voeding en sport.

Kaia
Ik heb een hele mooie waterfles gekocht, botanic thema (mooie groene blaadjes). Nu nog vullen en meenemen. Cool

Hier al een paar heerlijke zwemdagen achter de rug.
Ik heb deze winter al een warmtepomp gekocht voor het zwembad (vorige zomer kon ik ze nergens vinden). Dus nu is het elke dag leuk om te zwemmen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Felicia, 25 kilo? Wauw, wat goed!

Lisa, oh, wat jaloers dat je er al zwemdagen op hebt zitten. Hier is het zwembad op temperatuur aan het komen met de zon, maar het is zo'n 55 m3 dus dat duurt wel eventjes. Nu krijgen we aankomende week verschillende keren storm dus extra koud regenwater erbij, dus schiet ook weer niet op, zucht.... Laat maar weten hoe dat gaat met de burner, ik sta open voor alles! Ik krijg wel elke 2 weken een B12 injectie, zou dat dan ook nog wat zoden aan de dijk zetten, hahaha.

Ik ben weer thuis. Ik heb me best wel redelijk netjes gedragen het weekend, met uitzondering van wat Lindt chocola. Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet met mijn gewicht,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 20:01    
Man Weeggegevens   Maerlant
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gestart met een voorzichtige 300 gram, het is niet veel, maar het is iets. Hopelijk volgende week ietsje meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 21:13    

Reageer met quote
Ik sluit ook aan met 300 gram. Had van de week ook al de 70,0 gezien. Maar heb mij de laatste 2 dagen een beetje laten gaan. Ben van mijn plan afgeweken en heb echt wat meer gegeten, en had geen weegschaal dus kon de schade niet direct zien. Dus ga nu weer strak aan mijn plan houden en dan zie ik hopelijk deze week de 70 of zelfs de 69,9. Het wordt nu ook echt tijd om weer dagelijks te gaan sporten ik begin met gewoon weer een kwartiertje jacqueline. En wat de cola betreft igg eerst een groot glaasje water dan pas een klein bekertje cola. Kleine stapjes werken het best heb ik dit jaar geleerd!

Lisa we hebben weer hetzelfde einddoel voor het sprintje zie ik laten we het deze keer samen halen! cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 6:56    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Verdorie hier is er gewoon dik anderhalf kilo bij. Was 124.4 maar drukte per ongeluk op enter in plaats van punt om de 4 er nog achter te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 8:44    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deugnietje
Volgende week beter! Het lukt je vast wel.

Kaia
Inderdaad. Vorige keer hadden we allebei 67 Cool . Het blijft moeilijk om een getal te kiezen dat ik tegen dan zou kunnen halen.
64 zou leuk zijn. Laten we er deze keer samen voor gaan! cheerleader
Om een gezond BMI te bekomen zou ik richting 60 kg moeten gaan. Ik ben maar een 1 meter 61cm.

Deze maand nog niet gesport met Jacqueline. Nochtans merk ik dat het me goed deed. Ik probeer nog eens mee te doen.
Wandelen staat even op een laag pitje. De examens lopen tot woensdag 23 juni en ik ben graag zoveel mogelijk thuis om ze toch wat in de gaten te houden. Maar ik mis mijn lange wandelingen al. Elke zondag gaan we voor 15 tot 20km...

Sophie
Ik hou je op de hoogte of het voedingssupplement een verschil maakt...
Wauw wat een groot zwembad 55m3. Het lijkt me alvast heerlijk!
Blij dat je flink geweest bent dit weekend. En een beetje chocolade zal zo erg nog niet zijn. Af en toe moet je eens kunnen genieten en dan weer gezond verder gaan!

Hier loopt het goed. Vandaag alvast heel flink geweest. En gisteren was het bij ons vaderdag. En er waren ontbijtkoeken met chocolade op en in. En ik heb er niet van gegeten. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Helaas, vanmorgen maar 500 gram eraf en nog steeds in de 90 (net). Volgende week komt de 8 er te staan! Net nog even een half uurtje BodyPump gedaan, niet veel, maar wel flink gewicht gebruikt. Hopelijk kom ik morgen de trap nog af!

Deugnietje, vergeet de je gewicht erbij hebt gekregen, gewoon schouders er onder en weer verder. gewicht verlizen blijft een strijd, zowel mentaal als lichamelijk. Volgende week dat van deze week eraf en een beetje meer, wat er snel aankomt is er ook snel weer af!

Lisa, dank je wel! Dat formaat zwembad is hier bij standaard, bijna elk huis heeft en zwembad door de verschrikkelijke hitte in de zomer. Nu rond 9 uur begint het weer een beetje houdbaar te worden en we moeten nog tot aan oktober, kreun... Wat goed dat je die ontbijtkoek niet hebt gegeten!

Kaia, eraf is eraf! Je hebt helemaal gelijk, kleine stapjes werken het beste zodat het uiteindelijk een gewoonte wordt. Ik drink bijna alleen maar water wat ik verschrikkelijk saai blijf vinden trouwens, maar af en toe snak ik wel naar icetea, dus dan koop ik een fles ( hier is het zonder prik trouwens) en die duurt dan een hele week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 19:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15