Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (Deel 3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat lastig Sophie een diëtiste om hulp vragen valt te proberen.

Kun je wel shakes en smoothies drinken? Want daar kun je veel voedingsstoffen en weinig koolhydraten mixen. Als je zin hebt kun je ook je dagmenu eens delen misschien kunnen wij eens meedenken.
Wat ik zelf vooral lastig vind is dat ik echt maar heel weinig kan eten om af te vallen en op gewicht te blijven.
Vandaag eet ik:
Ontbijt: 1/2 avocado met 1 gekookt

Lunch: spinazieshake met kokoswater en ananas

Tussendoor: handje nootjes, 2 pruimen

Diner: broccoli met kip.

Maar goed ik eet nu maar 800 kcal per dag en dat is wel erg weinig

Gisteren at ik gele wortel nasi was ook erg lekker

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 jul 2021 12:18    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaia
Toch weer een mooi groen vakje bij jou!
Heel herkenbaar wat je zegt. Bij mij is dat ook zo. Ik eet soms echt weinig en toch gaat het zo traag of nu even stilstaan... Mijn menstruatie is er net, dus daarom misschien blijven hangen?

De resultaten van de kindjes zijn heel goed. Dochter (16 worden) gaat in september naar het 5de jaar secundair Latijn moderne talen. De zoon (14 worden) naar het derde jaar secundair economie.
En ons kleintje (zoon van 7) gaat naar het tweede leerjaar.

Sophie
Ik volg Kaia,misschien kan je eens een shake proberen? De bananen milkshake van Body en Fit kan ik alvast aanraden (de whey perfection, niet de andere).

Hier wat minder goed nieuws. Ik heb een klapvoet. Blijkbaar een zenuw dat gekneld zit. Ik mag ook even niet meer rijden met de auto. Maandag krijg ik nog een echo en ik moet ook kine krijgen. Normaal vertrekken we vrijdag naar Frankrijk. Dus even alles afwachten...
De oorzaak is dat ik gisteren te lang met gekruiste benen zat. Mijn voet voelt koud, verdoofd, tintelend. En als ik stap, sla ik hem plots om... Dus geen lange wandelingen voorlopig...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jul 2021 18:08    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het is hier stilletjes...
Allemaal op vakantie?

Hier komt langzaam terug gevoel in mijn voet en been.
Het blijft iets bizar...
Morgen ga ik naar de kinesiste en s'avonds mijn tweede Pfizer prik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jul 2021 18:47    

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Het is hier stilletjes...
Allemaal op vakantie?

Hier komt langzaam terug gevoel in mijn voet en been.
Het blijft iets bizar...
Morgen ga ik naar de kinesiste en s'avonds mijn tweede Pfizer prik.

Hé Lisa ik had een heel verhaal getikt maar is iets niet goed gegaan. Beterschap met je voet ik hoop dat het snel opknapt.

Superfijn dat de kids het goed gedaan hebben

Hier nog steeds een beetje aan het rommelen maar nog steeds goede hoop ga over een maand op vakantie een gezond gewicht tegen die tijd moet nog kunnen lukken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 jul 2021 19:41    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
een gezond gewicht!
Voorlopig mag ik daar nog over dromen.
Maar we geven de moed nog niet op. Ooit komt het inzicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jul 2021 19:49    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Nee hoor, Lisa, niet op vakantie, maar even heel erg druk. Volgende week heb ik examens, en ben druk bezig om de laatste opdrachten in te leveren. Jeetje, een klapvoet, ben blij dat het wat beter gaat zodat je lekker van je vakantie kan genieten. Ik zal eens kijken bij de shakes, ik wil liever niet te weinig kcal binnen krijgen omdat ik van mezelf weet dat zo gauw ik weer normaal ga eten ik weer aankom.

Kaia, jeetje, 800 kcal is echt weining! Je bent wel al heel veel afgevallen, dus ik neem aam dat je weet wat voor je werkt, maar kan je niet iets meer bewegen en wel wat meer eten? Ik kreeg bijna honger toen ik jouw menu las!

Moesjka, komt van zelf, gewoon doorgaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2021 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
*weinig* hangt er een beetje vanaf
ik eet tussen de 900 en 1200 kcal en iedereen roept dat het te weinig is..met 1200 blijf ik gelijk dus om af te vallen moet ik omlaag of heel veel sporten en dat kan ik momenteel niet
mijn verbranding is laag en dat wat ik eet is goede gezonde voeding dus geen extra's
in het weekend neem ik een frietje en een wijntje en kom dan op 1400 a 1800 kcal
ik hoop tegen de winter weer meer te kunnen bewegen en te tennissen...dan eet ik natuurlijk ook weer wat meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2021 10:55    

Reageer met quote
ja helaas kan ik niet zoveel eten. Ik doe mijn best om kleine porties gezonde lekkere dingen te eten. Ook als ik wel sport kan ik niet heel veel meer eten. Ik beweeg trouwens wel altijd veel ik zet meestal tussen de 10.000 en 30.000 stappen. Blijkbaar doet mijn lijf efficiënt iets met voeding. Mijn kinderen eten ook maar weinig terwijl ze super actief zijn. Ik ben altijd bang dat ze te kort komen maar ze doen het prima. Ze zijn gelukkig wel dol op gezonde snacks. Ik wil wel weer meer gaan sporten om fitter te worden. Vandaag begon de vakantie voor de oudste en ik viel gelijk in m’n oude patroon van bergen ongezond eten..meteen de balans maar weer herstellen morgen.

Dini wat zit je in een mooie groene flow ga zo door

Sophie succes met je examens

Lisa hoe gaat het nu met je voet

Moesjka je gaat hardstikke goed elke kilo er af biedt verlichting

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 jul 2021 23:33    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik ben deze week 1 hele ons afgevallen, een weekje balans is normaal voor mij
ik merk wel aan m'n kleding dat ik afval
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 jul 2021 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hier gaat het langzaam weer omlaag, niet zoveel kunnen sporten deze week, maar vandaag gaan we weer aan de slag. Volgende week komt het hele spul weer thuis en gaat er eentje het huis uit. Nog steeds druk op zoek naar een geschikte woonplek voor hem, en het is ook nog niet naast de deur, dikke 6 uur rijden, Tussen begin en half september vertrekt al de rest van het kroost weer en dan zit ik opeens samen met mijn man tot aan Kerst. Geschokt

Dipinipi, nog steeds hartstikke goed en het is zo fijn als je aan je kleding merkt dat je afvalt.

Kaia, ben je niet bang dat je elke keer minder moet eten om te kunnen blijven afvallen? De nutricionist van mijn zoon heeft een hele interesante studie gedaan een maand of wat geleden. We moesten de preciese hoeveelheden doorgeven wat hij elke dag at en van welk merk en toen hebben ze uitgerekend wat dat op een week betekende in koolhydraten, proteines, vet, calcium, vitamines etc. Zijn voeding komt echt heel erg precies, en toch moesten we nog aanpassingen maken omdat hij niet genoeg calcium en zink binnen kreeg. Hij eet trouwens rond de 3000 kcal per dag en heeft maar 8,25% vet op zijn lichaam, om jaloers op te zijn Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jul 2021 11:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 12 van 15