Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee!! Dit is het tweede sprintje waar ik mij voor inschrijf, ik hoop dat het helpt.

De laatste keer dat ik zo zwaar was als nu, was na mijn bevallingen. Het lijkt niet zo zwaar, I know, maar ik ben klein geschapen Lach . Ik merk nu echt dat ik zwaarder word en dat vind ik heel vervelend, dus we gaan ervoor!

Ik heb niet alles gelezen, maar ga proberen nu mee te lezen en te reageren.

Succes allemaal Erg blij

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 6:27    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een groen vakje.
Weer een heerlijk gevoel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoera we gaan weer de groene kant op met z’n allen!

Ik heb met heel veel moeite mezelf ook weer in beweging gezet, dat het zonnetje weer schijnt helpt ook.

Wat is het toch bizar dat het zo moeilijk is om iets vol te houden wat je zo graag wilt

@ kreeft super gedaan!

@ Lisa waar ben je gebleven? Kom op we hebben zo’n prachtige streef en je bent zo goed bezig

@ firegirl wouwen en Hannah welkom en laat weten wanneer je ons nodig hebt voor support

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 8:37    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week heb ik elke dag meer dan 10km gelopen. Behalve vandaag, jongste is verkouden en mocht niet naar school. Dus vanmorgen samen een stukje gefietst.

Verder ging het na vorig weekend weer de verkeerde kant op. Dinsdag woog ik 76,2 en dacht, Nee, stop!
Begonnen met intermittend fasting en vanmorgen dus een mooi groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 12:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Deze week heb ik elke dag meer dan 10km gelopen. Behalve vandaag, jongste is verkouden en mocht niet naar school. Dus vanmorgen samen een stukje gefietst.

Verder ging het na vorig weekend weer de verkeerde kant op. Dinsdag woog ik 76,2 en dacht, Nee, stop!
Begonnen met intermittend fasting en vanmorgen dus een mooi groen vakje.

Wow elke dag 10 km!! Knap hoor.

Ik kom telkens vaker dat intermittent fasting tegen. Ik ga het eens opzoeken!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 13:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaia schreef:
@ firegirl wouwen en Hannah welkom en laat weten wanneer je ons nodig hebt voor support

Thanx!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed bezig Monique !!!! cheerleader

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 14:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond met mijn man gehad over intermittent fasting. We overwegen dit samen te doen, ik hoor graag ervaringen van jullie! Plannen jullie van te voren wat en wanneer je gaat eten of eet je wanneer je honger krijgt? Welk tijdsraam gebruiken jullie?

Ben benieuwd!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 10:36    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet tussen 10.30 en 18.30 uur.
Ik vul op myfitnesspal in wat ik eet op een dag, ik plan het niet echt, maar vaak probeer ik deze tijden:
Ik eet om 10.30 wel altijd best een grote kom skyr, yoghurt griekse stijl, granola en blauwe bessen.
Ik zit dan wel vol tm minimaal 13.30 uur. Dan neem ik vaak wat fruit, en rond 15.30 uur nog 2 crackers (of andersom, eerst de crackers en later wat fruit). En dan avondeten.
Maar ik neem ook soms gewoon een volkoren koekje in de middag als ik er zin in heb.

Verder drink ik 2,5 liter per dag, en dat is vooral groene thee. Helpt ook goed bij de trek, meestal als ik trek heb en ik het nog iets wil rekken dan drink ik wat water of groene thee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Firegirl, ik doe ook intermittent fasting wat betekend dat ik 14 uur niet eet tussen het avond eten en de volgende maaltijd. Voor mij ligt dat iets moeilijker want wij eten pas tegen een uur om 10 ´s avonds, en ik sta al om 7 uur op in de morgen, dus dat is altijd even doorbijten, maar anders krijg ik het niet ingepland.
Voor mij werkt het als het om gewichtsverlies gaat wle het beste als ik ´s morgens niks eet, maar ik denk dat je dat voor jezelf gewoon even uit moet vogelen. Ik eet gewoon de normale maaltijden, maar ik heb wel alles verschoven. Tussen 12 en 1 uur heb ik mijn ontbijtm tegen een uur of 4 middag eten, tegen 7 uur een tussendoortje en dan om 10 uur avond eten. Ik plan niet wat ik wanneer eet.

Gisteren lekker 5,5 km gelopen met de honden. Ze zijn al op leeftijd en het verbaaste me dat ze zo graag wilden lopen. We wonen midden in de bergen en lopen dus ook over rotspaden, maar ze hadden er blijkbaar zin in gisteren. Niet dat we echt hard gaan, maar goed. Niet gesport gisteren, maar eergisteren een half uur BodyPump en een half uur Core. Vandaag een uurtje spinning. Moet wat ik erbij heb gekregen weer eraf, dus wordt even flink ploeteren weer,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 11:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 9 van 14