Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen 70,5. Cool Cool
Maar toch, ik blijf het vreemd vinden.
Mijn lichaam maakt gekke sprongen deze week.
Dat is exact een kilo minder dan gisteren.
Ik wacht tot vrijdag/zaterdag om mijn gewicht in te geven.
Wie weet wat de weegschaal dan doet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 6:32    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Lisa, ik hoop dat jouw weegschaal een gekke sprong naar beneden maakt. Zou mooi zijn. Mocht dat het geval zijn laat je mij dan weten welk merk weegschaal je hebt? Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hier ook naar beneden, -1.4 kilo, maar ik heb nog gewoon helemaal niet gesport. Ik ben gewoon op aan het eind van de dag! Ik heb wel een beslissing gemaakt om maandag mijn ontslag in te dienen, want ik loop mezelf voorbij. Ik ben gelukkig in de positie dat het even kan, en over een tijdje als ik de boel onder controle heb en geen thuiswonende kinderen meer heb, ga ik weer aan het werk maar in compleet iets anders ( ik ben bijna mijn studie aan de uni afgerond Erg blij)

Kordiya, geweldig een koektrommel met een tijdslot, ik wist niet dat dat bestond!

Eén van mijn zoons heeft trouwens een nutricionist en die zegt ook dat slapen heel erg belangrijk. Hij is is topsporter en moet 10 uur slapen per nacht omdat dat zijn lichaams compositie ook beinvloed naast het eten. Ik schaam me natuurlijk krom met mijn overgewicht terwijl mijn zoon op een strict dieet is. Ik weet het ook allemaal wel, maar in de praktijk gaat mijn uitvoering de mist in.

Ik zie dat het bij iedereen hartstikke goed gaat. Goed gedaan allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 20:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stoer Sophie dat je de knoop hebt doorgehakt en ontslag gaat nemen. Wat studeer je?
Mijn zoon is geen topsporter, maar fitnesste wel 6x per week toen de sportscholen open waren. Hij snoept de hele dag en komt geen gram aan. Grrr. Hoe is het eigenlijk in Spanje?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 23:23    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lizanx
Gisteren 70,5 en vandaag 71,2.
Mijn lichaam maakt dus echt gekke sprongen...
In januari een jeans gekocht, die bijna niet dicht ging. En vandaag kan ik hem perfect aandoen Cool
Dus alvast blij, mijn dochter van 15 had hem gekozen, een flared model.

Sarah
Goed bezig!

Kordiya
Ik ben het ook even gaan opzoeken.
Ik had nog nooit gehoord van een koekendoos met tijdslot.

Sophie
Wauw! 1,4 kg eraf! Cool Schitterend!
Ik ben ook wel benieuwd, wat studeer je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2021 6:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lisa, mijn weegschaal maakt ook opeens een duik naar beneden, wel lekker, maar ook ik wacht nog tot zaterdag met mijn gewicht invullen. Wie weet weeg ik morgen weer een kilo zwaarder.
Ik moest even opzoeken wat een flared model broek was. Die zijn echt mooi. En kleden volgens mij slank af. Fijn dat ie past. Staat je vast goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2021 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deze week weer een groen vakje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Eveliiin
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten/eten met maten

Reageer met quote
Hoe gaat het hier! Hier bijna weekend. Kijk er naar uit. maarja komt klassiek ook wel met de gevaren zoals aperitieven etc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 10:43    

Reageer met quote
Kaia schreef:

Ik ontzeg mijzelf niks maar ik stel het wel uit. Als ik aan iets lekkers denk wat ik wil..dan denk ik o dat kan ik wel eens halen bijvoorbeeld vrijdag en dan haal ik er eind van de week 1-tje als ik het niet vergeten ben of ik geef de rest aan mijn man mee naar z’n werk.

Dit vind ik wel een nuttige tip. Ga ik proberen. gewoon uitstellen, hopen dat de goesting dan vanzelf overgaat... mmmmmmm mmmmmmm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 10:45    

Reageer met quote
Sophie schreef:
Hier ook naar beneden, -1.4 kilo, maar ik heb nog gewoon helemaal niet gesport. Ik ben gewoon op aan het eind van de dag! Ik heb wel een beslissing gemaakt om maandag mijn ontslag in te dienen, want ik loop mezelf voorbij. Ik ben gelukkig in de positie dat het even kan, en over een tijdje als ik de boel onder controle heb en geen thuiswonende kinderen meer heb, ga ik weer aan het werk maar in compleet iets anders ( ik ben bijna mijn studie aan de uni afgerond Erg blij)

[

Wauw Sophie, moedige beslissing. Maar wellicht ook de juiste. Laat je ons weten hoe het verliep maandag? Hopelijk krijg je vooral begrip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 10:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 5 van 20