Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Lisa, ik woon niet in Nederland, en ik zal gewoon mijn beurt af moeten wachten... Hopelijk volgende week aan de beurt. Jullie horen het wel. Hoe is het gegaan met minder proteine eten? Sporters nemen een bepaalde hoeveelheid proteine afhankelijk van de sport, het is voornamelijk om spieren te kweken. Die van mij moet een baland vonden tussen spieren kweken en een laag vet percentage, vandaar dat we zo erg letten dat er genoeg maar niet te veel proteines in het dieet zitten. Dat water drinken is vast zodat je meer een vol gevoel hebt, Nee?

Oh Kaia,, wat zalig moet dat zijn geweest zo'n weekendje weg. Bahlave onze 99 dagen vorig jaar waar we niet eens het huis uitmochten, behalve voor essentiele dingen en de hond uitlaten, hebben we alles daarna gewoon kunnen doen (min of meer). Het enige nadeel hier (Spanje) is dat alle regios dicht waren, dus je kon niet van de 1 naar de ander. Nu mag dat sinds een maand weer, en aankomend weekend zalig naar 1 van de kids die in het noorden van Spanje studeert. Ik denk dat de weegschaal trouwens wel goed zit!

Ik blijf aan het sporten en sinds gisteren ook erg goed op mijn eten aan het letten. Ik wissel BodyPump af met HIT spinning. We zullen zien volgende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 19:34    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Sophie
Och heerlijk. Spanje! Het lijkt me alvast heel leuk! Cool
Ik heb dit weekend minder proteïne gegeten. Ik dacht dat het ook goed zou zijn voor die lange wandeling.

Gisteren dan wel het ontbijt en middagmaal voornamelijk proteïne. Avondeten was eigenlijk niet zo gezond... MacDo... de kapster kwam voor de jongens, we moesten nog dringend naar verschillende winkels, dus uiteindelijk bij MacDo gestopt.
Ik denk wel dat mijn maag aangepast is. Ik kreeg mijn frietjes en burger niet op. Geschokt
Vanmorgen 68,4 . Dus blij dat ik niet gestraft ben voor mijn uitspatting.

Deze morgen dan wel mijn shake als ontbijt. Deze middag eet ik met collega's, dus een boterham met kaas. Ik heb ook nog een appel en citroen mee (ik vind zo'n schijfje super lekker).

Vanavond zal het waarschijnlijk pasta met scampi's worden.

Kaia
Opnieuw een mooi groen vakje.
Je bent dit sprintje 5,7 kilo kwijt!! Geschokt Cool
Goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jun 2021 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
200 gram zwaarder dan toen ik aan dit sprintje begon, op naar het volgend sprintje. Ik zie jullie daar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jun 2021 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Samen 66 kilo er af! Top gedaan allemaal! Bijna allemaal groen! tot in de volgende sprint!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 20:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
Pagina 20 van 20