Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kaia
Zo leuk dat je aan de zee zit met dit weer! Cool
Goed dat je vandaag weer hebt kunnen plannen.
Ik merk dat ik dat dit ook voor mij het best werkt.
Op voorhand al nadenken wat we gaan eten, want als ik dat niet doe, dan kiezen de kindjes al eens voor pizza of frietjes.
Dit moet natuurlijk wel eens kunnen, maar niet teveel... smullen

Vandaag gestart met een proteïne shake.
De bananenmilkshake van body en fit ben ik nu zo gewoon, dat ik dit zelf liever dan dat ik een boterham moet eten.
Echt raar hoe ik vroeger zo verlangde naar die boterham met choco en nu heb ik er echt geen zin in.
Deze middag eet ik ook op mijn werk, dus 1 boterham met kaas, een doosje lekkere ananas en een cola zero. En na de middagpauze eet ik dan een proteïne karamel pudding. Moest ik thuis zijn, zou ik enkel opteren voor de ananas en de proteïne pudding. Maar met de collega's erbij, opteer ik voor een boterham. Zodat het niet teveel opvalt... Schaam Schaam

Vanavond maak ik vis met spinaziepuree.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag weer hard gewerkt de hele dag gelezen voor m’n studie boek nu bijna uit..ik heb lopend lezen ontdekt wat is dat heerlijk..over t strand boek voor m’n neus 15 km 20000 stappen. Vandaag eiwitshake gebruncht en als diner wrap met kipfilet paprika mais avocado tomaat sla en crème Fraice met knoflook.
Doordat ik een plan had gemaakt kon ik de ijsjes patatjes koekjes en snoepjes die de rest tussendoor at makkelijk afslaan. Morgen een schooldag maar geen energie meer om van te voren eten te bereiden. Het is incl eten dus er staat veel snoep en koek maar ook rauwkost soep en broodjes..morgen daar dan maar eerst maar plannen wat ik ga eten en dan pas ervan eten. Ik kan wel een eiwitshake meenemen trouwens maar moet zo vroeg op dat een salade oid niet gaat lukken. Ik vind de shakes alleen nog steeds niet lekker snoodheid vind ik wel lekker maar ja dat is weer een heel ander product

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 jun 2021 21:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia
Vanmorgen 68,5.
Er gaat telkens nog iets af, maar het gaat zo ontzettend traag...

Vandaag gestart met de bananen milkshake van body en fit (de whey perfection). Deze is echt wel lekker. Ze hebben nog een andere versie banaan maar die is te dik en poederachtig voor mij. Ik kies dus enkel voor de whey perfection.

Rond 11u een beetje tiramisu gegeten (verjaardag collega). En dan nu mijn proteïne pudding. Voor straks heb ik nog een doosje ananas. Vanavond is het gebraad met frietjes en groentjes voor het gezin. Ik denk dat ik voor mezelf een pikante vegetarische pasta ga maken.
Ik vind deze echt lekker en zo moet ik geen frietjes eten. Vooraf drink ik dan twee grote glazen water om te vermijden dat ik teveel pasta zou eten. De laatste dagen al veel gestudeerd met de 14 jarige, dus vanavond hopelijk tijd om te wandelen.

Sophie
Hoe gaat het daar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 11:01    

Reageer met quote
Nou m’n schooldagje met een beetje spontaan plannen veilig doorgekomen. Abrikoos appel en komkommer ontbeten een bruin bolletje met mozzarella en vlees geluncht en s avonds een eiwitshake en 2 dropjes.
Nu gaan we een weekendje weg naar een hotel met ontbijt en diner incl dus ook dat wordt weer een kleine uitdaging maar m’n voornemens zijn goed.
Ik vind gratis eten laten liggen soms moeilijk dus heb vandaag wel wat chocolaatjes en een broodje voor mijn man meegenomen probleem opgelost Lach
Ik stond al een paar dagen stil en was ook wat aan het verslappen met dieet gisteren weer herpakt en vanmorgen 71,5 op de weegschaal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 16:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Kaia!
Hier heel onverwachts mijn eerste vaccin gekregen.
Ik stond al een paar weken op de reservelijst en rond 16u kreeg ik een sms. Binnen het half uur moest ik reageren. Dus heel blij. Normaal moet ik nog even wachten als 36 jarige.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 19:00    

Reageer met quote
Wat fijn Lisa!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 jun 2021 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Kaia, heel erg goed gedaan op je schooldag!

Lisa, oh, wat fijn, de eerste prik...Ik hoop binnen 2 weken aan de beurt te zijn. Ik heb nu van dichtbij gezien wat corona met je doet en zal zo blij zijn als ik straks ook gevaccineerd ben.

Hier gaat het goed, mijn man is gisteren gevaccineerd en omdat hij net corona heeft gehad hoefde hij maar 1 Pfizer prik en is klaar met zijn vaccinatie. De prik kwam net 2 maand te laat... k heb er weer gewicht bij, ik ben hard aan het sporten maar het eten loopt nog niet helemaal ok.

Lisa, trouwens misschien een goed idee om minder proteine te eten en kijken of dat helpt om sneller gewicht te verliezen? Ik neem aan dat je pasta volkoren pasta is? Een van mijn kinderen heeft een nutritionist omdat hij topsporter is en ik moet dus heel nauwkeurig op zijn dieet letten (kortom, ik laat hem super goed en gezond eten, terwijl ik er een potje van maak...). Volgens zijn nutrionist moet je inderdaad genoeg proteine binnen krijgen, hier met 3 magere yogurts per dag, vis en peulvruchten, maar hij mag niet te veel binnen krijgen ivm vet opslag en alleen maar 1 proteine per maaltijd innemen. Nu moet ik wel zeggen dat iedere nutrionist zijn eigen ideeen heeft, zo hebben we er 1 gehad via zijn vorige club die hem op de veganistische toer liet gaan met bijna geen koolhydraten, die mijn zoon juist nodig heeft als energie, maar goed...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2021 10:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie
Ik duim mee dat je binnenkort aan de beurt bent.
Werken ze in Nederland ook met een reservelijst?
Anders zou ik je zeker al aanraden om daarop in te schrijven.
Dit weekend nu even minder proteine gegeten.
Voornamelijk omdat er een heel stevige wandeling op het programma stond.
Vandaag 19km gestapt, samen met mijn man en buurvrouw.

Volgend weekend blijf ik thuis. De twee oudste hebben examens dan. De dochter start vrijdag al. Dus die is al flink aan het studeren. Daarnet een fris sapje gebracht en een cornetto softice.

Kaia
Een weekend weg klinkt alvast heel leuk! Cool
Geniet ervan!
Ps je man was waarschijnlijk blij met de chocolaatjes.
Ik heb hier ook een snoeper in huis. Erg blij
Ijsjes, chocola taartje, chocomelkje, chips...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2021 16:29    

Reageer met quote
Het was een heerlijk weekendje weg sauna’s opgietingen en belevenissen en hamam behandeling ik heb echt volop genoten en veel gelachen we hadden prachtig uitzicht uit onze hotelkamer. Het was zo fijn om iedereen te zien genieten van deze nieuw verworven vrijheden. Lekker sauna en eten in restaurant. Het 3-gangen menu was Haute cuisine dus kleine porties en als lunch had ik een soepje. Vandaag hadden we ontbijt ik heb allerlei fruit gegeten en chia pudding vanavond een salade. Ik ben benieuwd naar de weegschaal morgen. Wel wat minder bewogen maar wel heel veel sauna rondes.

Sophie ik gun je ook snel een vaccinatie geeft zo’n lekker rust gevoel.

Lisa succes met de examenbegeleiding van de kids

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2021 18:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia
Het klinkt alvast super! Cool
We snakken inderdaad allemaal naar ons gewone leven.
Mmm een 3-gangenmenu smullen

Hier ga ik deze week als werkpunt voor extra water gaan.
Gisteren tijdens de wekelijkse lange wandeling gepraat met de buurvrouw. Ze zei dat ze vorig jaar ook afgevallen is onder begeleiding en dat die persoon zei: als je wil afvallen, moet je gewoon water drinken... Geschokt Ik vergeet dat echt overdag. Af en toe valt het me in... maar ik drink echt te weinig. Deze week begin ik in mijn bullet journal en ga ik dat als punt opnemen.

Ik zou zo graag eens 67,9 zien piepen. Ik weet dat het haalbaar is. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 12:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
Pagina 19 van 20