Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou zeg dat wel, kom maar op met die zon!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 12:26    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Crazymoon en Kaia
Inderdaad, waar blijft die zon? Verbrand Verbrand

Er is maar 1 voordeel aan dit weer, er zal weer iets af zijn tegen we ons kleedjes aandoen.

Hier een flinke dag achter de rug. Veel water gedronken en sober gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gaat goed hè Lisa je grafiek is echt een prachtig dalende lijn.

Ik ben mijn nieuwe dieet na een dag al zat hahaha maar ga nog even door met het werkboek van Judith erbij...heb weer een nieuwe fitnessbal dus sporten gaat ook weer goed

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 20:07    
Vrouw Weeggegevens   D1984
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Wat is dit forum een mooi initiatief. Ik volg het Judith Beck dieetoplossing en hoop met jullie ervaringen uit te wisselen en dat we samen door de moeilijke momenten heen komen.

Succes iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 20:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia

Jij bent ook goed bezig hoor!

Ik ben Inderdaad blij met de grafiek.
Maar toch schrik dat er plots bij zou zijn...
Meestal is er de dag na een wandeling iets bij of na pasta.
Vandaag flink geweest, enkel het avondeten was spaghetti. Vooraf heb ik water gedronken en soep om te vermijden dat ik teveel zou eten...

Vanavond ga ik een avondje met mijn dochter (16 worden) doorbrengen. Ik heb er al zin in. Samen kijken we naar het eurovisiesong en ik blijf dan bij haar slapen in haar groot bed. Cool

D1984
Welkom hier.
Ps dat is ook mijn geboortejaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 18:50    
Vrouw Weeggegevens   D1984

Reageer met quote
Vandaag heb ik deze workout gedaan om mijn beweegdoel te halen:)
Ik vond het leuk om te doen dus ik dacht ik deel hem met jullie.
Succes allemaal
https://youtu.be/gC_L9qAHVJ8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2021 21:29    

Reageer met quote
Welkom D1984, een leuke workout is altijd welkom ga morgen eens kijken, dankjewel. Er is ook een Judith Beck sprintje trouwens mocht je dat leuk vinden.

Lisa..je gaat goed..wat leuk hoe was het bij je dochter?

Vandaag had de oudste onverwacht geen les dus ik ben de hele dag met de jongens onderweg geweest in de duinen. 11 km gelopen was heerlijk en zo gezellig en de kleine man van net 3 rende lekker mee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2021 21:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia

Laatste dagen blijf ik weer hangen.
Ondanks dat ik heel hard op mijn eten let.
Wel onze wandelingen nog niet kunnen maken zoals anders. Zondag waren we vertrokken en na 5 minuten een stortbui, we waren kletsnat... Rollende ogen
Gisteren dan druk bezig met het huishouden en huiswerk. Ik hoop dat we morgen nog een toertje kunnen doen.

Eurovisiesong was heel leuk om samen te kijken. En ik was blij om nog eens samen een avondje te hebben met ons twee. Ik heb ze in het verlengd weekend moeten missen. Ze was vier dagen op vakantie met de buren. 15,5 jaar is al af en toe wat loslaten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mei 2021 21:41    

Reageer met quote
ja lastig hè dat weer Lisa laat die zonnige dagen maar komen, regenachtige nachten zijn prima.

Oh loslaten ik ben blij dat het bij mijn jongens nog even duurt met 8 en 3. Hoewel we wel hard toe zijn aan een weekendje weg zonder kids dit ook vandaag geregeld zin in ontspanning.

Vandaag zooltjes gehaald bij de Podoloog zitten nog supervreemd maar hoop dat het mijn voet snel laat herstellen.

Ook bij psycholoog geweest en advies gekregen geen cafeïne meer te drinken omdat dat slecht is bij stress ik heb er zwaar mee geen cola light meer naast streng dieet maar het gaat wel super goed de laatste dagen.

Vanmiddag ook weer even lekker gewandeld.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 20 mei 2021 21:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia

Ik duim mee dat de zooltjes helpen! Hopelijk is jouw voet vlug genezen.
Ik kan het geloven dat het nog moeilijk is om geen cafeïne meer te drinken. Ik drink zelf ook graag cola zero. Sinds drie jaar zijn we omgeschakeld van echte cola naar cola zero. Mijn man drinkt geen pintjes of zo, maar was een verstokte cola drinker. En ook hij is geminderd en enkel nog cola zero.

Weekendjes zonder de kindjes hebben we nog nooit gedaan. We zijn eigenlijk altijd samen.
Daarnet mijn dochter gaan ophalen om naar school te gaan. Ik was er al. Vandaag moeten we allemaal opgekleed naar het werk/school, doen alsof we naar een trouwfeest gaan.
Daarnet stond ik voor de spiegel naast mijn dochter. De mini versie van mezelf. Soms ook raar, om als 36 jarige een bijna 16 jarige dochter te hebben. De zoontjes zijn bijna 14 en de jongste net 7.
Ik ben wel blij dat ik soms mag babysitten op mijn nichtje. Nog eventjes een baby dichtbij. En zalig om te zien dat ze spontaan lacht als ze me ziet. Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2021 8:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 15 van 20