Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Vandaag 3,5 km gewandeld, niet dat we snel gaan, maar moesten wel berg af en berg weer op, dus dat telt dan vast wel, toch?

Mijn man had me de officiele Les Mills BodyPump gewichten besteld en die waren net vandaag aangekomen. Ik volgde de lessen altijd in de sportschool voordat we verhuisden en heb het sindsdien thuis gedaan maar met een goedkopere versie gewichten en je merkt echt wel het verschil. Er dus gelijk 45 minuten BodyPump achter aan gegooit en ook nog eens lekker in de tuin ( wel met een trui aan). Wel zwaar frusterend hoe lang het duurt voordat je een redelijk lijf hebt en je knippert een paar keer met je ogen en je bent weer terug bij af...

Kaia, beter maar ziek van de vaccinatie dan van corona. Ik zie mijn man echt lijden, hij is sinds afgelopen woensdag ziek met behoorlijke symptomen. Elke dag belt de huisarts om te kijken hoe het gaat. Mijn kids vliegen er door heen, maar dat zijn tieners dus tja...

Lisa, oh 12, dat is inderdaad behoorlijk op leeftijd...Die van mij zijn nu 9 en 10, en echt grote honden, maar het gaat best wel heel erg goed. We wandelen niet zo hard, maar we komen nog wel vooruit. Je gaat goed zie ik!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wow goed aan het sporten Sophie.

Onze hond is 11 en die moeten we af en toe de trap op dragen als hij tijdens het wandelen weer eens denkt dat ie nog een pup is.

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 15:11    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Kaia, wat sneu! Ik mag wel aan Bodybuilding gaan doen wil ik die van mij de trap opkrijgen! 1 is er 49 kilo en de ander zat 3 weken geleden op 93.... Lachen Weet je wat ik het ergste vind, dat als we weg gaan met de auto dus ze gewoon gaan zitten en me aankijken van "geef me eens een zetje". Maar als we weer terug gaan naar huis, ze er in 1 keer inspringen Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 15:23    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sophie
Ik ben het eens gaan opzoeken...
Zo zot! Cool Cool
Een Les Mills Bodypump les bestaat uit de beste fitness oefeningen die je kunt verzinnen: squats, deadlifts, push ups, side raises, shoulder presses, triceps extensions en nog veel meer. De workout is gericht op kracht-uithoudingsvermogen. Dit is de meest functionele vorm van kracht voor bijna iedere sport.
Klinkt toch wel heel heftig!

Ik ben deze maand Jacqueline Van Dijk haar workouts aan het doen. En extra oefeningen met de fitness bal en ik voel het nu al de dag erna...

Kaia
Al wat beter? Super dat je jouw vaccin al kreeg! Erg blij
Ik droom nog steeds om ook deze zomer naar Frankrijk te kunnen gaan... Maar ik vrees ervoor. Allebei nog geen uitnodiging gekregen voor de vaccins.

Hier flink aan het opletten, deze morgen 70,5.
Ik wil zo graag tegen zaterdag 69,9 zien. Ik blijf nu alweer een maand schommelen rond 70/71.
Vanavond een extra uitdaging. We halen MacDo. Ik ga vooraf een proteïneshake drinken en voor een mini hamburger gaan van 254 kcal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 7:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 70,3 Cool
Trots op mezelf dat ik geen menu genomen heb in de McDo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 7:52    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed Lisa!!

Vanmorgen op de weegschaal gaf hij bij mij ineens 75 kilo aan Geschokt
Ik ben dus het gewicht dat ik ben aangekomen op vakantie al weer kwijt. Zo blij! Hopelijk morgen dus toch groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 10:09    

Reageer met quote
Yes goed gedaan Lisa en Monique...

Hier gaat de weegschaal ook weer lekker de goede kant op 75,5 vanmorgen..de magische 74,9 is in zicht...

ja fijn gevaccineerd te zijn (ook alleen maar omdat ik in de zorg werk) maar reizen zit er nog steeds niet in..wij willen al zo lang graag weer eens naar familie in Duitsland

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 15:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Monique
Schitterend! Cool

Kaia
Net op de weegschaal gestaan.
70,1. Toch wel heel benieuwd naar morgen!
Ik ben flink bezig met de workout van Jacqueline.
Het motiveert om niet te snoepen, want dan denk ik, anders zijn die oefeningen voor niks! Jeuk
Vandaag 50 dagen op school. Er stonden heel wat chocoladekoeken in mijn omgeving. Maar ik ben eraf gebleven. Dus trots cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 16:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren nog 5km gewandeld.
En mijn workout.
Deze morgen 69,9 Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 17:55    

Reageer met quote
Yes Lisa!! Wat goed!!

Hier gaat het ook super, ik heb het ook weer lekker te pakken en zag 75,0 op de weegschaal dus daaronder komen morgen gaat zeker lukken!!

Vanmorgen ook weer lekker gesport alleen heeft mijn 3-jarige de fitnessbal met een schroevendraaier lek gestoken superirritant

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 19:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14