Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   frubbel
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten + sporten

Reageer met quote
Ik sluit me graag bij jullie aan, ik wil deze zomer graag van mijn “stempel” obesitas afkomen. Als mijn afvallen nog een poosje zo doorzet moet dat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 21:10    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
“Slank” is misschien wat overdreven, maar in ieder geval kan ik mij niet heugen wanneer ik voor het laatst nog 85 kilo heb gewogen, dus best spannend als ik dat haal, in deze sprint.
.... bovendien is het mijn officiële “einddoel”, hoewel ik dat wel bij zal stellen (vermoedelijk naar 80) als het inderdaad zo ver zou komen.

Heel veel plezier & succes allemaal!!

.... en Felicia: HOERAAA!! Gefeliciteerd met de 100-passage!!
Lekker zo doorgaan, je gaat als een speer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 22:30    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Leuk clubje! Ik had mezelf al wel ingeschreven maar nog niks hier getypt, bij deze.
Heb mijn streef hier wel even wat minder gemaakt, het gaat niet meer zo hard, maar blijf gewoon lekker mijn best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 15:12    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Bedankt tgjm, ik ben er ook super blij mee!! Zo fijn weer 2 getallen en niet 3, echt een mijlpaal. Succes met de 85 berijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee, ik hoop dat aan het einde van deze sprint de temperaturen ook zomers zijn! De lente is nu ook nog ver te zoeken. Vorige sprint ruim 8 kilo afgevallen. Ik hoop aan het einde van deze sprint op 72 kg uit te komen, maar het afvallen gaat steeds trager. Maar de aanhouder wint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben afgelopen twee weken wat minder actief geweest, maar nu wil ik weer.. slanker en voornamelijk fitter de zomer in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 21:19    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik doe graag weer mee, vorige sprintje was ik niet zo actief en had steeds terugvallen..
Sinds maandag weer vol goede moed begonnen. En tot nu toe zit ik er weer goed in.
Succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 8:28    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Al een leuke bende hier.

Esser
Dat gaat je zeker en vast lukken!

Sarah
Vorige sprint 8kg verloren! Proficiat! Echt super! Cool

Kaia
Leuk, hetzelfde streefgewicht. Dit is ook mijn voorlopig streefgewicht. Als ik het behaal, dan zou ik mijn streef aanpassen...

Monique
Hier gaat het ook traag. Maar zolang er iets af is ben ik al blij.

Hier alvast beslist om te stoppen met de pil. Gisteren nog een artikel gelezen dat de kans groter is om door de pil een tromboze te krijgen dan door astrazeneca. Ik neem dat al zolang.... en heel lang de slechtere versie zoals Claudia 35... Ik was 15 toen mijn huisarts dit voorschreef voor mijn acne. In dat artikel stond een verhaal van een meisje van 22 dat gestorven is door pilgebruik. En dat ze de pil afraden als er spataders in de familie zijn... Mijn mama heeft spataders. Dus ik stop ermee...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ Lisa Ik ben een paar jaar geleden al gestopt met de pil vanwege alle bijwerkingen en ik wil eigenlijk nooit terug,, eerste maanden waren m’n hormonen wel uit balans en ook m’n gewicht werd wat meer.. maar als je het gewoon goed in de gaten houdt en niet zoals mij destijds extreem gaat snoepen dan komt t vast goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Eveliiin
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten/eten met maten

Reageer met quote
Hoi,

Ik doe graag mee met jullie.
Ik ben nog maar net ingeschreven op de site. Op zoek naar een groepje motivatie - want samen lukt het sowieso beter! Erg blij

Ik wil vooral af van het onnodig snoepen - zonder maten. of 2 hapjes/snoepjes/chips lukt echt niet. Het is alles of niets. En niets lukt me momenteel ook niet echt gedisciplineerd - lol.

Veel succes iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 2 van 20