Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Shaking dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik vind de shakes van Herbalife erg lekker, maar dat is momenteel helaas ff te duur voor me.
Ik heb verder ook eigenlijk alles wel geprobeerd wat in de drogist te koop is.. Maar body en fit shop ken ik niet. 60 cent klinkt goed haha. Ik ga zeker eens kijken op internet!

Heb meteen ff gekeken. Zo laag in kcal en kh! Dat lijkt me wel wat. Ik zie dat ik een variatie box kan bestellen, dat ga ik doen!

Mix jij ze met melk of water?

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 8:52    
Vrouw Weeggegevens   wegmetdekilos
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Wat leuk dat je ze besteld hebt ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik doe het met water omdat in melk teveel koolhydraten zitten maar als jij geen beperking daarin hebt kun je het ook met melk of optimel doen.
Ben met Herbalife ooit ook veel afgevallen maar het is zo mega duur dat ik daar niet meer aan begin. Prima spul hoor verder. Viel er goed mee af maar voor paar weekjes ben je zo 200 euro kwijt.

Ik heb gister het GOK boek binnen gekregen ben erg onder de indruk van de ervaringen van de gokkers op dit forum en ben het boek nu eens goed aan het lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 18:09    
Vrouw Weeggegevens   dabbertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Jasper Alblas smoothie afslankplan.

Reageer met quote
Zo goedkoop als Body en Fit is Herbalife inderdaad niet maar ook weer niet zo duur als wordt gesteld. Zonder reclame te willen maken hoor, maar ik betaal online ?29,95 per bus en daar doe ik 2 weken mee. Als ik het bij de buurvrouw om de hoek zou halen kost hetzelfde ?45. Dat heb ik er ook niet voor over.
Vezeltabletten en andere supplementen haal ik gewoon bij het Kruidvat. Ik heb ook andere merken shakes gebruikt maar ik vind ze helaas niet lekker.

Leeftijd is niet belangrijk, tenzij je kaas bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 20:19    

Reageer met quote
Heb het ook een paar keer online goedkoper besteld inderdaad maar ik had ook de thermojetics thee, yellow pillen etc erbij dacht als ik het doe doe ik het goed Lach Heb nog halve pot in de kast staan maar teveel KH.

Oh de shakes van B&F kun je het beste eerst water in de shakebeker doen en dan de poeder erbij zo heb je geen klontjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 20:42    

Reageer met quote
Oké ik ga ze dan eerst proberen met water (scheelt weer kcal en kh Erg blij )
Ik heb het gok boek ook. Heb twee weken gegokt, 3,5 kilo mee afgevallen. Voelde me er goed bij, maar ik werd wel moe van het bedenken wat ik moest eten. Momenteel werkt shakes voor mij beter, niet nadenken, niets uitrekenen of wegen.
Wil je gok gaan combineren met shakes? Of 100% gokken?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 feb 2015 8:17    

Reageer met quote
Het bereiden van zoveel eten is idd vervelend daarom dat ik Atkins ook zo zat was al die uren in de keuken staan, wat moet ik mee naar werk en was uren aan het eten bereiden. Ik werk full-time en soms veel meer.... dus werd er beetje gestressed van.

Gokken zie ik al ideale levenswijze. Vind dat er veel tips in ht boek en hier op forum staan en de resultaten die zijn ook echt goed en het pure eten, e-nummers schrappen, geen honger meer hebben en je er goed bij voelen is toch wel een mooi doel vind ik zelf dan. Het KH uurtje hoeft van mij alleen voorlopig niet.... maar kun je ook invullen met wat extra KH uit groenten zoals worteltjes dus uit het oranje gedeelte.

Gokken is niet echt te combineren met de shakes want in de shakes zitten zoetstoffen en dat mag dus niet... maar de maaltijden en tussendoortjes en dergelijke zijn wel heel geschikt voor me en het boekje motiveert ook echt wel in die richting te gaan....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 feb 2015 9:34    

Reageer met quote
Het gaat lekker hier afgelopen zondag gewogen en 4 kilo eraf Lachen

Dus combinatie van GOK en shakes werkt wel.... heb besloten om de shakes op te maken die ik heb en dan over te stappen op GOK.
Hou me er nu al goed aan merk dat ik steeds minder trek/honger heb, ik voel me super lekker, slaap goed en het mooiste is dat mn trek in brood, pasta, aardappels compleet weg is. Ik maak zonder moeite voor mn partner broodjes en aardappels zonder dat ik zoals voorheen loop te kwijlen. Gister stuurt mn mannetje een bericht met foto van een marsepijn taart die ze op werk kregen,.. nou deed me niets heel raar.
In zo ontzettend veel producten zitten E-nummers en probeer de rode lijst die GOK heeft zoveel mogelijk aan te houden. Ben lid van het forum en FB pagina en heb de boeken aangeschaft. Stevia besteld en qua beweging lukt wandelen nog niet maar iedere dag doe ik aan boksen op de WII en dat is ook een lekkere sport merk ik.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 feb 2015 7:34    

Reageer met quote
Super! Fijn dat je je er zo goed bij voelt! Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 feb 2015 8:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2