Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

(shakes-)sprint 100+ kilo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fleurebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Camebridge weight plan

Reageer met quote
Wat een goede tip! Dus dan eet je gewoon brood enzo? Maar wel letten op de kcal of juist een dag nergens opletten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik let eigenlijk nooit op kcal, maar alleen op koolhydraten, maar als je zo'n dagje doet is het misschien wel verstandig om niet volledig los te gaan ;-)
Dus idd brood en pasta ofzo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 20:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dan ga ik dat met Pasen eens doen! Prima gelegenheid ook ....twee vliegen in 1 klap Erg blij
Tnx voor de tip! En al weer wat opgeknapt? En hoe gaat het met de spierpijn? Ik ben vandaag weer gaan werken, maar het houdt nog niet over...kost tijd Verward Maar het zet gelukkig niet door, dus daar ben ik al lang blij om!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De meeste symptomen zijn gelukkig weer verdwenen. Af en toe nog een hoestaanval, maar dat mag geen naam hebben. Ik ben alleen nog heel erg slapjes. Misschien houdt dat ook wel langer aan doordat ik koolhydraatarm eet, geen idee.
Ik ben morgen wel van plan om weer te gaan werken, want ik heb het thuis wel een beetje gezien ;-)

Fijn dat het bij jou niet heeft doorgezet Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2014 22:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Kir, hoe gaat het met je? Weer een beetje opgeknapt? Hier gaat net prima! Ik was blij vanochtend wat resultaat te zien op de Weegschaal. Het gaat niet hard, maar nog steeds wel naar beneden dus ik ben blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Alle beetjes helpen toch!
Ik ben weer zo goed als hersteld en ben sinds woensdag weer aan t werk. Alleen het slappe gevoel is nog niet helemaal weg, maar ik kan me voorstellen dat dat ook komt doordat ik minder koolhydraten binnen krijg.

Morgen begint de tenniscompetitie weer en dan mag ik de hele dag aan de bak. Omdat dat best wel wat inspanning zal vragen en ik dus nog steeds wat slapjes ben, heb ik besloten om morgen wel gewoon koolhydraten te eten, want anders kunnen ze me opvegen van de tennisbaan ohhh
Ik ga het wel gezond houden, dus de koolhydraten zullen gewoon in brood zitten en niet in vette snacks ofzo
En dan maar hopen dat het niet teveel schade aanricht op de weegschaal.

Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 19:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oh leuk! Ik tennis ook Erg blij
Ik start volgende week vrijdag (weekje later) en ben idd ook heel benieuwd hoe dat gaat verlopen. Houd me ff op de hoogte hoe het je morgen is vergaan. Welke speelsterkte heb jij? En spelen jullie dames of gemengd? Succes in ieder geval! Prima tennis weer trouwens morgen! Ik heb gisteren weer sinds lange tijd getraind, was afzien haha...
Ik ga morgen even bij de competitie kijken en zondag geen spannende plannen, lekke relax weekendje dus. Ook wel eens lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je ook tennist!

Ik heb vroeger altijd getennist, maar ben er meer dan 10 jaar tussenuit geweest en 2 jaar geleden weer begonnen. Ik dacht: dat doe ik wel ff. Maar dat viel vies tegen haha. Ik was echt alle controle over de bal kwijt. Omdat ik er zo lang uit ben geweest, ben ik weer op niveau 9 gestart. En nu zit ik op de grens 7/8 op de dubbel en 8,5 op de enkel. Niet heel hoog dus, maar ik speel vooral voor de gezelligheid en omdat ik het een leuk spelletje vind.
Hoewel.... Als ik eenmaal op de baan sta, ben ik bloedfanatiek ;-)
Ik speel trouwens in een damesteam.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat, want ik heb deze winter maar 3 keer op de baan gestaan. Ik laat t nog wel weten hoe het gegaan is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 22:05    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb allebei m'n wedstrijden gewonnen Erg blij
En met het team hebben we vandaag met 3-2 gewonnen, dus ik ben tevreden. Ik heb alleen wel heel veel last van kramp gehad Verward
Misschien nog een nasleep van de griep, of toch door te weinig koolhydraten, geen idee. Volgende week eet ik in ieder geval wel weer koolhydraten op de competitiedag, gewoon voor de zekerheid.

Oh ja, ik zou het bijna vergeten, maar vanmorgen 95,1 op de weegschaal, dus 16,1 eraf!! Morgen zal er wel weer wat aan zitten waarschijnlijk, omdat ik vandaag veel koolhydraten heb gegeten, maar deze 95,1 heb ik mooi maar even gezien ohhh
En ik had mezelf een beloning in het vooruitzicht gesteld als ik de 15 zou bereiken: sushi eten! Dus dat mag nu 1 keer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 apr 2014 17:40    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geschokt gewoon een hele kilo erbij door de koolhydraten van zaterdag....

Ik ben nu echt in dubio voor volgende week, of ik het dan toch koolhydraatarm ga proberen met tennis. Want zo schiet het natuurlijk niet op. In 1 dag is gewoon heel het resultaat van een hele week weggevaagd Verward
Ik kijk eerst wel even aan hoe snel het er weer vanaf gaat en of er nog wat extra's vanaf gaat en dan beslis ik wat ik zaterdag ga doen.

Hoe was jouw weekend? Lekker van het mooie weer genoten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2014 11:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14