Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Saskiatje dagboek Weight Watchers

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   saskiatje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo iedereen,

SInds 3 januari ben ik weer lid geworden van Weight Watchers. Het nieuwe punten systeem bevalt me wel goed. Toch gaat het niet zo snel. Ik ben een kleine 8 kg kwijt sinds 3/1. Heel vaak komt het door het emo eten wat ik nog steeds niet onder controle heb. Maar ik doe mijn best en wil zeker verder werken aan mezelf daar ik aan een berg van 40 kg werk... Of nu nog 32 kilo Schaam Schaam De laatste week van augustus gaan we een weekje naar centerparcs en dan zou ik zo graag aan de -20 zitten. Dan nog zal ik me doodschamen in badpak maar toch een een heel stuk minder.
Dus nog 12 kilo afvallen en 16 weken de tijd,,, oei Geschokt
Ik ga er voor ik wil me zo amuseren die week Lach
Ik hoop hier heel veel steun te ontvangen en zal deze uiteraard ook geven Erg blij succes iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom terug ik zal je dieet aanpassen naar Weight Watchers

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
heel goed hoor....2 kilo per maand gemiddeld en dat is prima Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 18:09    

Reageer met quote
Goede morgen iedereen,

De maand mei is tot hier toe niet erg goed gegaan, te veel eetbuien enz. Ik ben nu even mee aan het vasten, om medische redenen, om zelfbeheersing aan te leren en om te bezinnen.
Ik drink wel want dat gaat echt niet het te laten.
Ik hoop zo dat ik mezelf terug wat kracht kan aanleren en dat ik de maand mei nog kan rechttrekken qua gewichtsverlies Lach En vooral verder kan werken. Ik zou echt eens een mooie stap onder de 120 moeten geraken dan zal me dat vast en zeker wel motiveren.

Nog een kleine 14 weken en we zijn naar centerparcs en ik wil echt niet super beschaamd in het zwembad rondlopen.
soiso is dit zeer moeilijk, maar als ik 10 kilo kan afvallen tegen dan, weeg ik 20 kg minder in totaal en dat zal toch wel al een boel schaamte doen afnemen.
Ik zou super graag in die 14 weken 14 kilo afslanken, maar...Lach
Vaak wil het lichaam natuurlijk niet mee en logisch, je kan niet altijd 2 kg per week verliezen.
Grappig maar vroeger wel ;-)

ALS het me zou lukken zou het wel een droom zijn natuurlijk want dan zou ik rond de 108 wegen.
Ik zou me al pakken beter voelen in mijn vel hoewel dit natuurlijk nog een heel zwaar gewicht is dat besef ik natuurlijk wel.

nadien zou ik kunnen werken naar de feestdagen om eindelijk onder de 100 te kunnen zakken.

Ik heb echt nachtmerries over een gastric bypass dat het nog mn enige oplossing zou zijn, enz,,,, dus ik wil er echt alles aan doen om dit te vermijden.
Ik ken persoonlijk twee vrouwen die dit jaren geleden deden en inderdaad er veel mee afgevallen zijn, MAAR opnieuw een stuk aangekomen zijn en nu even hard vechten dan ons allemaal om dat gewicht weer te verliezen dus ja,,,, je moet toch blijven vechten blijkbaar ook met een operatie.

SUcces iedereen deze afval week Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 8:56    

Reageer met quote
Goede middag iedereen,

Veel rugpijn hier en dat is niet leuk, maar ja we moeten door natuurlijk.
Ik begin eindelijk wat af te vallen en ben op mijn thuisweegschaal sochtends gewogen al 11 kg kwijt sinds 1 januari.
Dus het gaat stilletjes aan de juiste richting uit.
Het zou nog een flink stuk moeten zakken voor ik oprecht tevreden zal zijn Lach
succes iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
je gaat super hoor Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 11:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1