Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
shakena schreef:
mabcdef schreef:
Shakena echt wordt je 90 jaar? ♥️Ik hoop dat jij het niet meer krijgt en kunt genieten van je kleinkinderen.

Hahaha ja daar ga ik voor,
Toen ik hoorde dat ik bk had het eerste wat ik zei
Ik word 90 met of zonder tiet haha

Lieve Shakena,

Vrouwtje toch, wat heb je al een hoop moeten doorstaan en dan die steevaste overtuiging dat je 90 jaar wordt met of zonder, vind ik zo fantastisch. Wat een voorbeeld ben jij voor velen.
Heel veel sterkte met de operatie en dat alles mag worden zoals je verwacht.
Maar ik vind je al mooi, zeker van binnen. Liefde

Groetjes van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 12:07    

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Hallo allemaal, ik ben iets afgevallen zou het lichaam nu gewend zijn aan de medicatie? Ik hoop het de week is prima verlopen. Opstootje is ietsje minder. Maar nog niet zoals ik zou willen.
Tuinieren is echt fijn ik haal ook veel rust ontspanning en plezier van mijn tuin.

Hallo Mabcdef,

Fijn dat je weer wat resultaat ziet met je gewicht, altijd moeilijk met medicatie.

Blijf zoals je bent en zet door hoor. Fijn dat je je kan ontspannen en rust vindt in het tuinieren.

Lief groetje van Crebster aai

Laatst aangepast door Crebster op di 30 jun 2020 22:40, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 12:15    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ben weer zo blij en weer ruim een kilo afgevallen. Had ik niet gedacht na 2 maanden lijnen. Ik dacht dat het nu wel minder zou gaan worden betreft gewicht verliezen.
Heb ook veel gefietst en gewandeld. In weer en wind en dat is zo zalig.

Hoop dat iedereen zijn draai heeft gevonden en succes heeft met afvallen en stabiel blijven. Geef de moed niet op en ga ervoor dames.

Wens iedereen een fijne dag vandaag.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 12:22    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Dit ben ik nu! Heb mijn broeken gepast die al jaren nieuw in de kast lagen en ja hoor....ik pas ze weer! Maatje 38!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 14:01    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Crebster schreef:
Hallo allemaal,

Dit ben ik nu! Heb mijn broeken gepast die al jaren nieuw in de kast lagen en ja hoor....ik pas ze weer! Maatje 38!

Wauw ziet er goed uit Crebster,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 15:50    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Crebster, wat ben je een leuke vrouw om te zien.
Hoeveel jaar ben jij? Ik 62 jaar trouwens ik heb geen diabetes hoor gelukkig.
Ik heb artrose, maar wie niet ik blijf toch sporten en bewegen kan niet zonder

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 22:14    

Reageer met quote
Hallo mabcdef,

Wat een gave foto van je. Heel sexy. We worden alleen maar mooier als we ouder worden als we ons een beetje verzorgen.

Ondertussen heb ik de tekst ff aangepast hierboven, ik zit in teveel sprintjes, maar zo interessant.
Dus tja...soms sla ik wel eens de plank mis, sorry. Stom

Op de vraag hoe oud ik ben....Ik ben nog maar een paar weken 58 jaar (klinkt jonger) en voel me, nu ik zo ben afgevallen op zijn minst 35 jaar, ha ha ha...Geintje hoor.

Maar voordat ik ging lijnen was ik veel te zwaar en had echt overal pijn. Ik heb ook een zeer zwakke rug, maar ik laat me daardoor niet gek maken. Ik ga net zolang door, totdat mijn lichaam zegt: 'Nu even niet meer'.
Maar nu ik shakes neem en weinig/geen koolhydraten eet, voel ik me fit en veel minder pijntjes. Af en toe leek ik net een oud wijf en zo negatief. Nu niet meer en ben heel blij sinds ik al weken aan het afvallen ben. De knop is nu echt goed om en ben nog steeds heel sterk. Geen snoep, geen gekke dingen, gewoon gaan! Elke dag dat ik zondig, is een dag van mijn doel af en dat wil ik beslist niet.
Wat ook scheelt is dat mijn man ontzettend trots op me is. Hij is mijn rots in de branding. Hihi...

Fijne avond van Crebster en slaap lekker voor straks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 22:55    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dag mooie meiden,

Wat ziet iedereen er toch mooi uit. En Shakena wat heb jij veel meegemaakt en toch zie ik tussen de regels een prachtig mens. Trouwens de foto liegt er ook niet om. Ik hoop dat je een succesvolle operatie hebt.
Ik schrijf vrij gemakkelijk, maar dat klein scherm en vooral nu op het late uur, levert typefouten op. Ik heb niet helemaal begrepen of je nu echt 90 wordt of dat het je streven is. Ik en nieuwsgierig naar je leeftijd.
Crebster, ik heb allerlei activiteiten ontplooit in deze buurt, ben actief in de kerk en mijn man is in zijn arbeidsleven directeur geweest van een school in de buurt. Verder doe ik wat vrijwillige klussen. Ik ben 68 jaar.

Groetjes,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 2:40    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
 Zo vanmorgen vroeg al weer lekker gesport vanmiddag weer een half tot 3 kwartier met muziek op gaan lopen. Ik zeg fit de ok in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 9:25    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
@ Succes Shakena ♥️

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 10 van 17