Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Ik denk dat het nu wel gelukt is. Even kijken.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 15:01    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mooie foto Rosemary wat zie jij er nog goed uit en mooi grijs zou ik nooit meer verven .

ik heb donkerbuin haar en daar zie je die slapen grijs worden en af toe een grijze haar .

wij gaan nog uiteten maar ja het is vakantie en ik ben bang dat over 2 weken de 72 weer aan schiet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 18:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Eliza. Het is een selfie. Ik moest heel lang wachten op verder-grijs-worden. Van oor tot oor had ik een grijze strook. Dat was geen gezicht. Daarom kleurde ik maar. Nu ben ik best wel tevreden. Mijn haar is ook anders geworden nu het natuurlijk is. Ik snak wel weer naar een goed model erin. Maar, geen covid krijgen is belangrijker, dus straks weer mijn staartje.
Jij ziet er trouwens heel goed uit met dat lang haar. Kan je nog alle kanten mee op.
Ik ben 68 jaar en mijn man en ik zijn beiden gepensioneerd. Ik doe vrij vaak tuinarbeid. Vanmiddag hebben we o.a.boontjes uit de tuin gegeten. Onze full lockdown is omgezet in een intelligente lockdown.
Ik hoop dat de mensen er verstandig mee om kunnen gaan.
Groetjes,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 18:51    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zoo je ziet er goed uit Rosemary
Mijn haar is ook al behoorlijk grijs.
Had vroeger iets langer haar.
Maar na de chemo is mn haar niet meer geworden wat het was.
Volgens de kapper heb ik nu een soort van baby haar
Vandaar dat korte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 18:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hartelijk dank voor je compliment, maar jij ziet er prachtig uit. Zelfs het monteur van je bril vraagt aandacht voor je ogen. En dat kort koppie. Houe zo. Echt pittig. Gaaf gezicht. Mensen die chemo hebben gehad kunnen ook al hun onderhuids vet kwijt raken. Jij duidelijk niet. Complimenten.
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 20:38    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Wat een mooie meiden zeg! Hoe ouder, hoe mooier. Echt hoor. Wat een origineel sprintje is dit zeg. Lachen

Geniet van het heerlijke weer mensen.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 21:10    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hartelijk dank voor je compliment, maar jij ziet er prachtig uit. Zelfs het monteur van je bril vraagt aandacht voor je ogen. En dat kort koppie. Houe zo. Echt pittig. Gaaf gezicht. Mensen die chemo hebben gehad kunnen ook al hun onderhuids vet kwijt raken. Jij duidelijk niet. Complimenten.
Rosemary.

Wow, als je mij nu kon zien dan zag je mij blozen haha
Mijn dag kan niet meer stuk.
Dank je wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 21:33    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Iedereen is zo bang voor Corona.... want ik zit ook in de risico groep met mijn 55 jaar en wat gezondheidsprobleempjes.

Als je de hele dag thuis zit.... lijkt het allemaal ook heel erg..... ik kan het weten ik zat er midden in.
Ik kreeg keer op keer een paniek aanval als ik in de supermarkt liep.
Ik zat ook thuis vanwege een burn-out... maar nu ik weer drie van de vier dag werk.... moet ik zeggen dat het helemaal niet zo eng is.

Het virus is moe.... de Corona opnames in ziekenhuizen en doden lopen enorm terug.

En ik vertik het om nog langer alles wat de regering ons oplegt op te volgen.

Ik pas weer op mijn kleinkids.
Mijn oudste dochter kan gewoon weer langskomen.
Wij houden gewoon weer gezellige daagjes avonden voor ons gezin.

Ik wil het allemaal niet missen.... mijn dochters zijn te belangrijk voor mij... en ik ben nog steeds niet positief getest op Corona.

Ik blijf natuurlijk nog wel steeds op de hygiëne passen.... en was mijn handen meerdere keren per dag.

But live Goes on....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 21:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster: geniet van je vakantie.
Shakena: we hoeven niet meer bescheiden te zijn. Een paar jaren geleden zou ik me eerst opgemaakt hebben. En een selfie....ik zou het niet wagen.
Marina: afgelopen zondag waren onze dochters met aanhang hier. Buiten gezeten zonder aanraken, genoten van de kleinkinderen. Ze zijn nu 5 en snappen het.
In het begin was ik alles kwijt. Structuur, famile enz. Ik denk dat mijn werkzaamheden in het zwembad dit jaar niet meer van start gaan. Ik ben vrijwillig assistent bij de zwemles aan jongeren met een verstandelijke beperking. Dat miste ik nog het meest. Nu waardeer ik andere kleine dingen.

Ok lieve meiden, groeten,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mijn foto weer weggehaald .

gewicht gaat goed blijf mooi onder die 70

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 18:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 7 van 23