Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary, wat fijn dat de cardioloog tevreden is met je gezondheid. Dat geeft de burger moed. Corné voorzichtig met die palmen zal wel zwaar werk zijn? Hier in Limburg is het erg warm we hebben een aircooler aangeschaft dit helpt wel.
Ik moet deze week alles opsturen en online een aanvraag doen voor afgekeurd te worden. Zal blij zijn als dit geregeld is tegenwoordig moet je alles per post doen en alleen de aanvraag via je digicode aanvragen in het kader van de privacy wet. Een hoop werk terwijl het met een knop verzenden zou kunnen.

Ik heb komende week een afspraak met de neuroloog. Ik heb vragen wat betreft de bloedverdunners. Mijn moeder heeft maag bloedingen gehad door de bloedverdunners. Waarschijnlijk heeft zij een hersenbloeding gehad toen zijn stierf zij is 83 jaar geworden. Zij had ook artrose overal....en mijn zusje, broer en ik hebben het ook. Met mijn oog is het wisselend veel last van bepaald licht of sterkte....maar ja ik moet het ermee doen.
Mijn handen heb ik ook erge last van schrijven gaat moeilijk be. Blij met mijn tablet dit gaat stukken beter.
Met eten en drinken gaat het goed ben iets afgevallen maar door hitte hou ik vocht vast. We gaan gewoon zo verder ga geen diëten doen die meer schade aanrichten. Ik ben 62 jaar en wil toch iedere dag genieten van mijn eetmoment.

Jacqueline, blijft ondanks de mantelzorg voor je moeder ook goed voor jezelf zorgen.

Shakena, wat fijn dat het beter gaat met je borst, hou wel je knie in de gaten anders toch maar naar de arts. Fijn dat je hebt genoten van een paar dagen weg dit is ook goed voor je herstel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Het is hier 8.21 uur en nu al heel warm. Benauwd eigenlijk. Ik weet niet of ik vandaag wel door kan gaan met de palmen. Ik zie wel. Het is idd zwaar werk, maar ik moet deze klussen ook doen om mijn hart op gang te houden. Ik wissel de klussen ook af, dwz dat ik ook direct schoffel en opruim. Hierdoor is er voldoende variatie om overbelasting te beperken.

Maribel, wat goed dat er mogelijkheden zijn om afgekeurd te worden. Als je last hebt vd bloedverdunners moet je iets met lactose. Dat is een poedertje. Ik heb lactoseintolerantie, maar verdraag dit heel goed. De naam is Carbasalaatcalcium Cardio 100 mg. Ze praten meestal over askal. Ik hoop echt dat jij het ook krijgt. Heel misschien stelt de dokter een maagpapje voor. Ik zou het weigeren, want met het andere heb je 2 in 1. Het is wel iets duurder. ja we nemen de goede en minder goede zaken van onze ouders mee. Mijn moeder en 6 van haar 7 zussen waren diabeet. Dus ik was niet verrast, but not amused toen het bij mij werd vastgesteld.
O.k.weegdinnen. Ik ga maar even kijken hoe verder vandaag.
Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 13:43    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel macdef,
Knie isnog steeds 3 cm dikker dan de andere, maar doet minder pijn. Kan nog niet op mn knieën zitten.
Maar ik loop gewoon, dus denk dat het ws wel meevalt. Moet alleen stoten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 19:52    

Reageer met quote
Shakena mijn beiden knieen zijn ook niet even dik door vocht ophoping of verandering van stand ik heb artrose. En weet wat pijn is het is nu pssst rustig durft het haast niet te zeggen. Nu spelen mij handen erg op dit moment en rug . Maar ja we moeten het ermee doen en ik probeer de focus op andere dingen te zetten. Zoals tuin, sportschool, wandelen, fietsen, enz
Lieve groet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 21:49    

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Ik heb alvast een nieuw sprintje aangemaakt over 4 weken kunnen we daar weer verder werken aan ons gewicht.
Fijne avond

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Lieve allemaal,

Ik heb alvast een nieuw sprintje aangemaakt over 4 weken kunnen we daar weer verder werken aan ons gewicht.
Fijne avond

Hartelijk dank.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 23:58    
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
mabcdef schreef:
Lieve allemaal,

Fijne avond

Fijn , ik hoop dat die periode voor mij wat beter gaat want nu schiet het niet op .

@ Rosemary, ik probeer een strakke planning te maken waarbij ik voor mezelf wat rustmomenten inbouw. verder hebben wij een abonnement van Pathé en van de Efteling , dus daar dan ik ook even ontspannen . Ik werk 2,5 dag en heb zelf diabetes met complicaties dus moet ook een beetje pas op de plaats nemen ,maar vooralsnog gaat het allemaal nog goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 11:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb me al aangemeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 12:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sodeknetters, dit gaat niet goed. Maar op een of andere manier kan ik me er ook niet toe zetten om op te letten,manlief heeft nog vakantie die gaat volgende week weer beginnen,ik hoop dat ik het dan weer kan opletten.
Mag van mijzelf geen 75kg worden dus ik moet echt aan de slag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 9:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb gister wel weer 45 min gelopen, en buik en benen getraind, borst durf ik nog niet aan. Vanaaf lopen met manlief.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 9:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Pagina 20 van 23