Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Welkom terug Maribel. Je vakantiekiekje is leuk. Dank voor je kompliment. Ik weet niet meer hoe ik het schreef en terugkijken doe ik nu even

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Welkom terug Maribel. Je vakantiekiekje is leuk. Dank voor je kompliment. Ik weet niet meer hoe ik het schreef en terugkijken doe ik nu even

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik begrijp er niets van. Ik had een veel langer bericht. Sorry, ik schrijf op een ander moment weer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Welkom terug Maribel. Je vakantiekiekje is leuk. Dank voor je kompliment. Ik weet niet meer hoe ik het schreef en terugkijken doe ik nu even niet. Kleinzoon Evan gaat deze week terug en dan zien we wel weer.
Shakena: wat erg dat je bent gevallen. Ik hoop dat je herstel verder vlot verloopt. Moet je niet even bellen om dit te bespreken met je arts.
Hier zijn de covid-regels aangescherpt. Voor ons maakt het niet veel uit. Ik loop al vanaf 16 maart in het gareel. Met mijn onderliggende zaken kan ik geen risico lopen.

O.k.lieve weegdinnen. Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Welkom terug Maribel. Je vakantiekiekje is leuk. Dank voor je kompliment. Ik weet niet meer hoe ik het schreef en terugkijken doe ik nu even niet. Kleinzoon Evan gaat deze week terug en dan zien we wel weer.
Shakena: wat erg dat je bent gevallen. Ik hoop dat je herstel verder vlot verloopt. Moet je niet even bellen om dit te bespreken met je arts.
Hier zijn de covid-regels aangescherpt. Voor ons maakt het niet veel uit. Ik loop al vanaf 16 maart in het gareel. Met mijn onderliggende zaken kan ik geen risico lopen.

Rosemary.

P.S. Deaanhouder wint.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 19:47    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn lekker een paar daagjes weg geweest, we zijn naar Nunspeet geweest. En in Elburg hebben de christelijke Zandverhalen bezocht wauw echt mooi knap hoe ze dat hebben gemaakt. Dus je snap niet echt op de lijn gelet maandag gaan we weer opletten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
pffff vakantie , extreme hitte en de mantelzorg voor mijn moeder maakt dat het nu even niet lukt vaak is het nu toch een makkelijke maaltijd of een bbq en dat geeft ook niet , volgende week nog een week vakantie en dan na 6 weken weer aan de slag. Dan kom ik vanzelf weer in een ritme .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 22:16    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Lieve allemaal,

Rosemary.

P.S. Deaanhouder wint.

Hoi Rosemary,
Oeps daar heb ik helemaal niet over nagedach, been word al minder dik maar plekje zit nog wel een bobbel die gevoelig is
Anders bel ik van de week maar ff , maar denk dat er weinig aan de hand is.
Borst doet het heel goed, beetje last van oedeem maar dat kan niet anders mrt dit weer, buitenkant rechter been is nog wat gevoelig daar zit ook een flinke put in ,hoop dat ,dat nog weg trekt.14 sept zie ik pas de plastisch chirurg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2020 9:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik ben gisteren naar de cardioloog geweest. Het gaat goed met me. Ingrijpen hoeft nu dus niet. Ik heb voor het eerst weer meer dan een uur aaneen gereden. Zowel op de heen- als terugweg moest ik even stoppen en om de auto lopen Zoveel pijn had ik aan mn knie. Ik zal hierover moeten lezen en kijken hoe verder.
Shakena: als het voor jouw gevoel goed is, moet je het zo houden. Goed nieuws aangaande je borst.
Het droog seizoen is hier volop begonnen. Vanmorgen heb ik een deel van mijn palmen heel goed van water voorzien. Ze gaan stuk voor stuk in een teil water. Tijdrovend, maar heel goed. Misschien ga ik morgen verder. Zodra ik resultaat zie ben ik gemotiveerd om verder te gaan.
Jacqueline: mantelzorg kan soms goed tegenvallen. Wij hebben het ook jaren gedaan voor mijn moeder. Ik hoop dat je mogelijkheden hebt om zelf wat plezierige dingen te doen.
Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2020 19:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Pagina 19 van 23