Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel bli

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe gezellig met jullie mee.... ik ben 55 dus ik zit dan ook in de juiste doelgroep / sprintje Lachen

Mijn naam is dus Marina en wil graag de kilo’s kwijt die ik er een paar jaar geleden eraf heb gehaald, maar die er nu allemaal weer bij zitten.

Ik ben er nu weer helemaal klaar voor en ga dat extra belast er weer af halen... op een normale manier door een gezond dieet te volgen en daarbij de kh beperkt te houden.

Allemaal succes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal , ik kom me hier ook melden .
Ik ben 51 ,heb diabetes en een insulinepomp. ben het laatste jaar toch weer wat aangekomen.
Ben momenteel een enorme snoepkont.daar moet ik wat balans in gaan vinden .
Verder wil ik mijn eetgewoontes eens goed onder de loep gaan nemen en kijken wat voor mij werkt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
welkom dames en heel veel succes .
in week 26 gaan we allemaal hier beginnen.

ik ben 61 en ook al heel lang bezig met afvallen . ik ben huisvrouw en een hondje getrouwd en een uitwonende zoon .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Welkom nieuwe en bekende weegvrienden. Ik doe ook weer gezellig mee.
Ik zit nu al een hele week thuis. Ik heb wat vaker gegeten en dat is te zien op de weegschaal. We hebben in Suriname een volledige lock down. Morgen mag ik boodschappen halen. Ook dat is een gedoe. Ik woon buiten de stad en de leveranciers schijnen niet zo vaak te komen naar de detailhandel.
Vandaag is het een regendag, dus tuinarbeid is er niet bij.
Goed weekend allemaa. Stay safe.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 18:29    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hallo allemaal,
Welkom nieuwe en bekende weegvrienden. Ik doe ook weer gezellig mee.
Ik zit nu al een hele week thuis. Ik heb wat vaker gegeten en dat is te zien op de weegschaal. We hebben in Suriname een volledige lock down. Morgen mag ik boodschappen halen. Ook dat is een gedoe. Ik woon buiten de stad en de leveranciers schijnen niet zo vaak te komen naar de detailhandel.
Vandaag is het een regendag, dus tuinarbeid is er niet bij.
Goed weekend allemaa. Stay safe.
Rosemary.

Jeetje Rosemary wat een gedoe... lijkt mij erg moeilijk om dan een dieet vol te houden, en ik kan mij voorstellen dat jij iets meer gegeten heb dan normaal...

Hopelijk gaat het ook in Suriname snel beter en krijgen jullie snel weer jullie vrijheid terug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 4:47    

Reageer met quote
Voor mij deze week een mooi groen hokje en ik ben er erg blij mee, 1,6 eraf cheerleader cheerleader

Voor iedereen heel veel succes voor komende week Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 4:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Marina gefeliciteerd mèt je groen hokje. Ik zal blij zijn als ik weer in het gareel kan lopen. Ik doe mijn best om het gezond te houden. Gisteren heb ik niet alle eiwitten kunnen kopen, maar misschien zijn de winkels maandag beter voorzien. Maandag mag manlief de straat op.
Ik denk dat wij hier medio deze week onze piek moeten bereiken. Tenminste als de mensen tijdig alle regels in acht hebben genomen zouden we bij 250-300 besmette personen onze piek moeten hebben. Dat zal deze week moeten blijken. We hebben een geringe bevollking, dus onze accomodatie in ziekenhuizen is ook daarop afgestemd. Het is dus een heel spannende tijd.
Groetjes,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 16:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Maribel,
Ik kon vanmorgen niet in het oud sprintje komen. Ik heb net gezien dat je daarin hebt gereageerd op hetgeen ik schreef.
Misschien is een volledige lock down inderdaad heftig, maar ik denk wel dat het noodzakelijk is. Het gaat wel vervelen omdat wij onszelf al vanaf 16 maart in quarantaine hebben gehouden. We haalden 2x p.wk.boodschappen. Toen de versoepeling kwam hebben we onze kleinkinderen ook gezien, want we hadden landelijk gewoon geen covid besmetting op dat moment.
Wel is het zo dat wij hier thuis niet op elkaars lip hoeven te zitten. We hebben een grote tuin en ook in huis de ruimte om eigen dingetjes te doen. Op het moment is dat een voorrecht.
O.k. stay safe.
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 18:05    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Marina gefeliciteerd mèt je groen hokje. Ik zal blij zijn als ik weer in het gareel kan lopen. Ik doe mijn best om het gezond te houden. Gisteren heb ik niet alle eiwitten kunnen kopen, maar misschien zijn de winkels maandag beter voorzien. Maandag mag manlief de straat op.
Ik denk dat wij hier medio deze week onze piek moeten bereiken. Tenminste als de mensen tijdig alle regels in acht hebben genomen zouden we bij 250-300 besmette personen onze piek moeten hebben. Dat zal deze week moeten blijken. We hebben een geringe bevollking, dus onze accomodatie in ziekenhuizen is ook daarop afgestemd. Het is dus een heel spannende tijd.
Groetjes,
Rosemary.

Dank je wel Erg blij

Het hele Corona lijkt hier al weer zo ver weg.... wij hebben nog wel maatregelen... maar iedereen gaat toch wel weer lekker het huis uit.
Over een paar weken zullen wij zien hoeveel invloed het heeft op het opengaan van de horeca.

Succes daar in Suriname zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 18:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Marina. Ik begrijp ook dat alles bij jullie weer open moet. Het is een bedrijfstak. Hier is het ook heel moeilijk. De economie lag al bijna op zijn .... en dan ook nog de corona tegenslagen. De afgelopen weken heb ik veel weerzin tegen de maatregelen hier gemerkt omdat er geen goed vangnet is. In de U.S.A.zijn er nu ook meer daklozen door deze situatie. Ik hoop dat we heel binnenkort betere tijden hebben.
Groetjes,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 19:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 2 van 23