Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen starten met intermittent fasting

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astrid26
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik eet in mijn eetraam voornamelijk koolhydraatbeperkt;
ik let alleen op koolhydraten en verder let ik nergens op.

Gewoon gezond eten kan ook in je eetraam, maar niet als een wezenloze gaan snacken enz.... maar dat zie ik jullie ook niet doen hoor Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 nov 2019 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik had tot nu toe meer moeite met hardlopen sinds ik IF doe, maar vanochtend heb ik voor het eerst weer lekker gelopen! Het lichaam moet ee dan toch blijkbaar aan wennen om sportieve prestaties te leveren als de voedingsstoffen in het bloed op zijn.hier ben ik blij mee, want IF bevalt me super goed, alleenstaande vond ik dan wat minder.

Gisteren helaas met wegen niet afgevallen, vanochtend dan plots 0,5 kg min. Dat had ik eigenlijk liever gisteren willen noteren, maar hooglijk dan nu voor de volgende keer een dikke groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 nov 2019 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa fijn dat je nu uiteindelijk resultaat ziet, dat wordt komende week een knalgroen vakje.

Hier niet veel resultaat tot nog toe helaas. Alle andere keren dat ik oplet gaat het altijd heel snel. Ik doe nu en het eetraam en op mijn calorieën letten. Ik denk dat ik morgen maar eens op de sportschool ga wegen. Misschien doen mijn spieren wat (als in meer spier minder vet en dat ik daardoor niet veel afval. dat zou ook kloppen met de reacties op de sportschool.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 nov 2019 15:21    
Vrouw Weeggegevens   Lijnmeisje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Ketox

Reageer met quote
goedmorgen allemaal,

Ik ben nog niet zo heel erg lang actief bij de weegclub, maar begin eindelijk steeds beter te begrijpen waar en hoe ik dingen moet plaatsen....en reageren.

Ik doe ook mee met het sprintje en vind het leuk om te lezen hoe het iedereen vergaat...tot nu toe gaat het mij goed af en ben al best blij met wat ik tot nu toe bereikt heb....
Maar ik ben er nog lang niet mijn 1e doel is onder de 90kg te komen en dan bekijk ik de volgende stap.
Het gaat mij er vooral om dat ik me goed voel en dat ik leuke kleding kan kopen en dat wat er in mijn kast hangt me ook weer past Rollende ogen dus niet eens zozeer om het gewicht, maar goed dat is wel hetgeen wat me stimuleert en motiveert dus toch maar steeds elke vrijdag op de weegschaal.
Succes allemaal en fijn weekend Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 nov 2019 10:49    
Vrouw Weeggegevens   snirp
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goeie week gehad. IF past echt bij mij, vooral veel meer energie nu. en geen behoefte aan tussendoortjes. Broeken zitten iets ruimer:).
Vanmorgen gewogen en er is 1 pond af sinds maandag! Het weekend blijf ik in mijn eetritme en dan maandag mooi groen vakje hoop ik.
Fijn weekend allemaal!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 nov 2019 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@lijnmeisje, welkom!
@snirp, dat klinkt goed!

Hier allemaal beetje gek. Vanochtend weeg ik thuis van de ene op andere dag een kilo lichter. Durf hem niet in te vullen. Wacht morgen even af.

Op de sportschool gewogen, weer een heel andt verhaal. Wel afgevallen. Maar vet percentage omhoog. Spiermassa omlaag.... snap er niks meer vaan. Maar ga gewoon door.

Blijf mijn calorien bij houden. Mn om mijn eiwitten omhoog te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 nov 2019 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik ben 9 maart j.l. gestart met Periodiek Vasten (16/8 schema) en mijn lief op 4 mei. Hij werd door mijn enthousiasme aangestoken doordat ik me steeds energieker ging voelen.
Nu was ik nooit (zelfs als klein kind al niet) een fan van ontbijten, dus is IF helemaal in mijn straatje.
Ik ben er trouwens in de eerste plaats niet mee begonnen om af te vallen, maar voor de positieve fysieke en mentale gezondheidseffecten.
Helaas heb ik afgelopen 11 oktober mijn 3e buik/maag operatie gehad en ben nu na 4 weken nog steeds aan het vloeibare voedsel, wat grotendeels bestaat uit Resource Complete. Dit is een poedervormige, energie- en eiwitrijk dieetvoeding voor medisch gebruik.
Vandaag na 4 weken mag ik langzaam aan weer over op vast voedsel en ben ik vanmorgen ook weer gestart met Intermittent Fasting.
Omreden dat vrijdag mijn weegdag is en ook hier weer wat vaker wil langskomen kwam ik dit sprintje tegen. Erg fijn, want volgens mij was dit onderwerp er niet eerder. Nu zijn jullie al op de helft, echter staat het sprintje nog open, dus ben ik erbij.
Grtz. Moonwalk

Laatst aangepast door Moonwalk op vr 08 nov 2019 14:19, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 nov 2019 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het valt allemaal niet mee.Dan bedoel ik niet het vasten, want dat gaat mij prima af.

Moet eerlijk zeggen, heb van de week een suiker en vetvrij vruchtenbrood gebakken of wel tea-bread. Erg lekker met volkoren speltmeel en makkelijk te maken. Maar ben bang dat de dat dan toch ook weer de das om doet. Het lijkt wel of ik echt niets meer kan eten. Blijf maar hangen en ga echt met onsjes soms een stapje lager. Zucht.......volhouden maar.....
Groetjes allemaal en tot een volgend sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 nov 2019 14:18    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Op Reddit zijn veel mensen die intermittent vasten en daar lees ik wel eens dat de oplossing tegen een plateau is om een keer een dag gewoon te eten, dus niet te letten op calorieen, en daarna een keer 24-36 uur te vasten. Of andersom. In ieder geval de boel even opschudden.

Heel eerlijk gezegd vind ik het best zorgelijk dat je een beetje verontschuldigend doet over dat je een (suikervrij nota bene) tea loaf hebt gegeten? Ga je dan niet wat te ver? Het moet wel een beetje leuk blijven Lach

Niet om te doen alsof ik het allemaal ‘goed’ doe (wat is ‘goed’?) maar ter relativering en om te laten zien hoe anderen misschien eten zal ik eens opschrijven hoe ik het doe:

Ik eet alleen in mijn eetraam (12-20:00 uur). Vrijdag en zaterdag (of zondag afhankelijk van de sociale agenda) vast ik ‘flexibel’ of helemaal niet.

Doordeweeks: ontbijt sla ik dus over, dan lunch met 2-3 boterhammen en avondeten (1 bord, veel groenten, iets minder aardappelen/pasta (1 aardappel bijv) en geen toetje). En als het zo uitkomt en er is wat lekkers door visite of als ik koekjes bak met mijn kinderen dan eet ik ook gerust wat lekkers (maar geen heel pak zoals vroeger). ;-)

En in het weekend eet ik altijd sowieso 1 dag zonder restricties, ook uit sociale overwegingen (etentjes, verjaardagen). Dus ontbijt, gebakje, hotdog in de Ikea, 3 gangen menu, wijntjes. Alles dus.

Ik sport momenteel niet maar ben geen bankhanger, ben altijd wel druk.
Ik val hiermee af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 nov 2019 10:24    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik ben bezig met IF met een koolhydraat arm dieet. Ik volg delen uit het menu van de buikvetchallenge die ik via facebook volg. Deze challenge duurt 4 weken en die heb ik nu afgesloten. Maar ik ga hem nog een keer doen. Ik gooi het menu wel door elkaar en ik eet alleen producten die in de boodschappenlijst staan die ik er bij heb gekregen. Dit omdat ik sneller wil afvallen dan wat ik voorheen deed en omdat ik ook vooral buikvet kwijt wil raken. Het KHA eten is even wennen.

Ow Astrid en nu bedenk ik me dat ik nog steeds moet omdenken.
Deze zin, Geweldig!!! Dan zijn deze snacks de meest koolhydraatarme opties: frikandel met mayonaise, gehaktbal, gehaktstaaf, berenklauw, shoarma zonder broodje, kipstokjes zonder pindasaus... Je hoeft niet meer op een blaadje sla te knauwen in de snackbar. Daar had ik dan weer helemaal niet over nagedacht en daardoor voor een naar mijn mening "gezondere" keuze gemaakt (namelijk een nasi schotel) ipv op de koolhydraten te letten. Rollende ogen Na die nasi schotel was ik dan ook 2 kilo zwaarder en het heeft me 4 dagen gekost om er die weer af te krijgen. Vandaar voor deze week ook maar 1 ons er af.
Zo zie je maar, met lijstje denk ik het best goed onder de knie te hebben en dan onverwacht een ongepland diner en ik vlieg meteen weer naar oude stijl eten en kies een maaltijd met koolhydraten. Lach Nooit te oud om te leren. Ik ga je tip echt onthouden.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 nov 2019 13:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 14 van 20