Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen starten in 2020

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CSV2003
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Een gezond en slank 2020 allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2020 10:19    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel,

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2020 10:23    
Vrouw Weeggegevens   PatriciaMJO
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Voor iedereen een gezond liefdevol en de allerbeste wensen voor het jaar 2020 toegewenst.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2020 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Groeten Roefie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2020 11:23    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Cheatday schreef:
@ CSV2003: de slechte conditie is herkenbaar. Het gebouw waarin ik werk heeft 4 verdiepingen. Ik zit op de eerste verdieping maar moet regelmatig op de 3de en 4de zijn. Er is een lift, maar ik neem altijd de trap. Nou........... in het begin leek ik wel een aangespoelde walvis die happend naar adem boven aankwam Grap , tegenwoordig ren ik ze zelfs naar boven Erg blij .

Waar ik werk zijn er ook 3 verdiepingen en ik zit helemaal boven. Altijd zalig om die aangespoelde walvissen de trap op te horen komen Lachen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2020 11:43    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik kom me melden! Ga na een heel rumoerig jaar (relatie beeindigd en verhuizen met mn zoontje) de draad weer oppakken. Door de stress al het eea aan kilos kwijt, maar nu is het taak aan mij om hiermee door te gaan. De vreterijen zijn bijna op in huis. Dan komt er voorlopig ook niks meer in.

Na de verhuizing ben ik begonnen om een sportkamer in te richten. Heb kettlebells, een step, een racefiets op een trainer en xco's.
Alleen hebben is niet genoeg, op de momenten dat mn zoontje bij zn vader is, wil ik gaan sporten Lach

Komend weekend de eerste keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2020 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Zorro1993
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen!

Ik kom mij ook melden.
Tussen eind 2018 tot halverwege 2019 ben ik zo'n 15 kilo afgevallen. Het doel was toen onder de 75 komen en dat is gelukt. Sindsdien weeg ik rond de 74/75 en op zich ben ik erg blij dat er niks meer is bijgekomen, maar ik merk dat ik mij fijner voelde toen ik gezonder at en meer sportte. Daarnaast zou ik heel graag terug willen naar de 70 kilo en dat is dan ook mijn doel voor dit sprintje.

De vorige keer heeft het meedoen aan een sprintje mij erg geholpen, omdat je natuurlijk een mooi gewicht wil invullen elke week en geen rode vakjes wil!

Hopelijk kunnen we elkaar helpen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ nienkew87: aai Heel veel sterkte! Geef het de tijd om ermee om te gaan. Dit gaat niet van de een op de andere dag. Ook hoef je niet altijd sterk te zien aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 14:54    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Iedereen al het goeds voor het nieuwe jaar!

Ik kom me ook even melden voor de aftrap van dit sprintje!
Mijn jaar begon behoorlijk slecht, nou eigenlijk de laatste week van het jaar!
Ik kreeg te horen dat mijn ptss niet meer te behandelen is en er dus een traject gestart gaat worden om stabiel te blijven ipv te richten op herstel, en dat is zuur omdat ik mijn leven gewoon echt niet acceptabel vind nu( de paniekaanvallen beperken mijn vrijheid voor mij en mijn kindjes). In het ziekenhuis zagen ze wel progressie, alleen het traject was op dit moment te zwaar. Ik heb weer erg veel last van medische problemen (naweeen van chemotherapieen), wat wel weer opgelost gaat worden, maar veel energie vreet. En energie mis ik nu gewoon...
Maar goed donderdag heb ik een spoedoperatie aan mijn oog om mijn zicht te redden. Last van oogbloedingen en heel heftige staar. Ik heb het nog heel lang uitgehouden na mijn eerste operatie en de bestralingen aan mijn oog. De arts had toen gezegd dat ik 7 jaar moest rekenen voordat er zichtklachten zouden ontstaan en ik heb het bijna 9 jaar volgehouden. Mijn andere oog heeft de 7 jaar niet gered, maar ik had daar al weinig zicht mee. Dus eerst nu dus dit oog en dan over 6 weken de andere!
Ik mag dus echt heel een tijdje niet sporten, dus ga me wel heel serieus aan eetlijst houden!

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 20:08    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Caro, mijn duimen staan omhoog voor je... aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11