Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Samen gezond en groen door het voorjaar - tot juni (9 weken)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Solvegje schreef:
we zijn pas terug van een heerlijk weekendje "De Weerribben". Daar hebben we volop genoten van het weer, de natuur, de fietstochten...maar ook van de vele terrasjes en de leuke restaurantjes.

En geen Moonwalk met haar roedel tegen gekomen?
(kom daar regelmatig - woon daar niet zo ver vandaan)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Solvegje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat zou goed kunnen Moonwalk, we zijn heel wat volk tegengekomen en ik heb duizend keer "Hallo" gezegd tegen wandelaars en fietsers. Misschien ook wel tegen jou?
Ik vind de mensen daar zo ontzettend vriendelijk, iedereen groet iedereen! Dat is een houding die de hele mensheid zou moeten aannemen, niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb al eens een bijeenkomst in de Weerribben gehad. Toen gingen we ook met een boot met boswachter het natuurgebied in, zo mooi!

Prachtige plek om te wonen volgens mij Moonwalk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 9:38    

Reageer met quote
Even een tip:
Er is weer een 12 weken-sprintje! 1 keer in de week je gewicht en een berichtje, ben je dan aan het eind nog in de race, maak je kans op 1 van de 3 waardebonnen voor de dieetwebshop!
Ik heb hem zelf nu 2 keer mogen winnen, het is een echte prijs!

https://www.weegclub.nl/forum/doe-mee-12-weken-actie-met-prijs-www-dieetwebshop-nl-t55500.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@Dribbel 02

Eten weggooien zonde? Ten eerste vind ik paaseitjes geen eten, is vulling en zeer zeker geen voeding.
En wat is er nu erger? Gewoon weg, vuilnisbak in ofvin jouw lijf waar je er niets aan hebt en er ook nog vet van gemaakt wordt!

Zie het als leermoment, niet in huis halen, maakt het allemaal veel makkelijker .

Hey @Elisabeth; dat is een goed antwoord !
Daar heb ik wat aan !
Wat mooi dat je zegt; het is geen eten, maar vulling, want zo had ik het nog niet gezien.

Ik merkte dat ik er tegen in aan het eten was, zo van: 'dan heb ik het in ieder geval op en kan ik morgen met een schone lei beginnen'.
Resultaat; het werd een soort vreetpartij ( wat natuurlijk ook kwam door mijn suikerverslaving ). En zoveel in één keer opeten kan ook helemaal niet, dus bleef het liggen etc.

Ik sprak met mezelf af dat ik iedere keer 2 a 3 eitjes mocht, maar dat hield ik weer niet vol.

Dus......ik heb het uiteindelijk weggegooid. ( Ik ben nu 3 dagen verder en ik heb geen spijt en ik ben alweer iets afgevallen ). Vind het wel zonde van het geld etc.

Ik ben de fout in gegaan, doordat de paaseitjes in de aanbieding waren. Ik sloeg dus direct weer door in de hoeveelheid die ik kocht.

Ik denk dat ik gewoon moet accepteren dat ik écht suikerverslaafd ben.........een beetje chocolade kan dus niet, want dan gaat het mis. Met veel verslavingen is dit denk ik zo. Zodra je het in huis hebt, dan gaat het mis.

Als ik bijvoorbeeld jam als beleg neem of hagelslag etc., dan heb ik er geen last van. Vreemd.
Misschien is het ook wel de combinatie van vet en suiker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 14:08    

Reageer met quote
Ik weet niet of ik suikerverslaafd ben, het is een beetje een mode-term voor mij. Ik ben altijd al van het zoete geweest, de Engelsen noemen dat een "zweet tooth".
Ik kan er wel een erge hang naar hebben, dan snoep ik ook van de pindakaas en de hagelslag. Daar kom ik dan maar moeilijk vanaf, maar als ik drie dagen op een rij volhoud en niet snoep, ben ik er meestal wel weer vanaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Kan me deze week niet op de eigen weegschaal wegen, vandaar dat ik maar hetzelfde gewicht invul als vorige week invul.
Fijne dagen allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Vind verslaving ook een erg groot woord,het is gewoon lekker maar kan er ook vanaf blijven zonder er ziek van te worden.

Ben gewoon gewend van vroeger om mezelf te belonen met zoet, gebak op feestjes, weekend, speciale gelegenheden. Extra snoepen op vakantie, dagje uit, vandaar de associatie met gezellig is dus zoet eten.
Onzin natuurlijk, gezelligheid zit niet in zoet maar in het gezelschap, vij zijn, dagje uit, relaxen.

Dus een kwestie van denkwerk verrichten en alternatieven zoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 11:02    
Vrouw Weeggegevens   kreeft58

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deze week gelijk gebleven.
Vind ik nog wel netjes als je weet dat ik maandag een flinke weekend schade had

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
verslaafd,hmmm groot woord maar je lichaam wil nou eenmaal zoet en vet...dat is een oer-behoefte,snelle energie

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11