Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ik doe graag mee, alhoewel het bij mij niet snel gaat doordat ik in een rolstoel zit en het dus niet van bewegen moet hebben. Maar alle beetjes helpen! En de steun van medelijners ook!
De slechtste tijd van het jaar zullen we maar denken.... helaas weer rood! Hoop volgende week beter..... Hoe slaan jullie je er doorheen met al die verleidingen???
Vongaatervoor Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Geregistreerd op: 16-7-2021 Berichten: 19 Dieet: Koolhydraatarm voor en na WLS Woonplaats: Oudenbosch
Lieke15 schreef:
Voor steun en motivatie, wie doet er mee?
Ik zie deze nu pas.. maar ik haak graag aan... zeker in deze éxtra moeilijke decembermaand is elk stukje steun en motivatie welkom... Succes iedereen!! én een fijne Decembermaand gewenst
_________________ Een levenlang vechten met het gewicht, jo-jo pur sang. In 2005 Gastric Bypass in Brugge, succesvol, toch weer gewichtstoename. Schaamte, ontkenning. Sinds April dit jaar weer gaan strijden, koolhydraatbeperkt. Met hulp van dietiste en ook traject bariatrisch centrum in bergen op zoom. Revisie van verouderde GBP op 27 Juli 2021. We gaan ervoor!
Veel succes Lieke! Idd de moeilijkste maand van het jaar!
Het is kwestie van de schade zoveel mogelijk te beperken .... we zitten allemaal in hetzelfde schuitje... al is jouw "schuitje" al een stuk lichter dan het mijne!