Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ruim 100+++

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Forsaken
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Hallo!

Om elkaar goed te motiveren is het fijn om in een groepje te zitten waar leden zitten die ongeveer het zelfde kwijt willen raken. Vandaar dit groepje.

Wij kunnen dit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Martine89
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Foodsisters

Reageer met quote
Geen 150+, maar wel te veel. Doe graag met je mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 18:56    
Vrouw Weeggegevens   Ananas90

Dieet: 16:8

Reageer met quote
Ik wil wel mee doen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Forsaken
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Ik gok dat onze sprint nu echt begonnen is. Ik ben I iedere geval alvast 300 gram kwijt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 aug 2021 14:52    
Vrouw Weeggegevens   Martine89

Reageer met quote
Mijn weegschaal is er mee gestopt, dus een nieuwe gehaald.
Helaas is dit niet gunstig; dus zondag nog een dikke plus en vanaf dan alleen nog maar naar beneden…
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Shadowchicken
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hi allemaal,

Ik doe graag mee! Ben net weer een beetje begonnen met de weegclub, maar moet er weer erg aan wennen. Ik vind het heel jammer dat er niet een app is om makkelijker tussendoor een forumbericht te lezen en te plaatsen.... Het gebruik van de website maakt het onnodig moeilijk.

Succes iedereen, we gaan er voor! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Lieke15

Reageer met quote
Doe graag met jullie mee, zie dat er meer onder de 150 zitten.
Succes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 12:25    

Reageer met quote
@ Forsaken: lekker bezig, dat is alvast een goede start Erg blij

Hier gaat het redelijk goed. Ben eergister wel door mijn rug gegaan tijdens fitnessen (ik was met mijn hoofd ergens anders tijdens een rugoefening Rollende ogen ). Maar vanochtend merk ik dat de pijn al wat minder wordt. Motivatie voor sporten is vaak nog ver te zoeken, maar ik ben wel altijd extra trots op mijzelf als ik iets van beweging heb gedaan.

Eten blijft ook nog een dingetje, maar doordat mijn vriend diabetes heeft zijn we steeds meer bewuster bezig met eten en vervangen we vaak wat koolhydraten voor extra groente. Beetje bij beetje komen we er.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 sep 2021 7:36    

Reageer met quote
Om even wat nieuw leven erin te blazen:

Wat zijn jullie valkuilen?
Zijn er dingen die juist wel (erg) goed gaan de laatste tijd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 sep 2021 7:46    

Reageer met quote
Mijn valkuil is alles zoets gerelateerd. Ik bak zeer graag en vind persoonlijk dat ik verschrikkelijk lekkere baksels maak Lachen Rollende ogen
Als je 'suikerverslaving' opzoekt in het woordenboek, dan zie je een foto van mij terwijl ik een hele red velvet taart hapje voor hapje naar binnen aan het proppen ben. Schaam Schaam

Wat gaat er goed:
Sinds kort ben ik gestart met therapie voor mijn lage zelfbeeld en ben ik gestart met een nieuwe opleiding (HBO-V), ondanks dat ik dit best spannend vind en mijzelf relatief oud vind om een nieuwe opleiding te doen.

Sporten gaat de laatste tijd ook veel beter. De motivatie is vaak nog ver te zoeken, maar ik probeer te veranderen hoe ik ernaar kijk. Vroeger wachtte ik eerder tot ik motivatie had om te gaan sporten voordat ik die kant op ging (je kan je voorstellen dat ik toen meer een sponsor van de sportschool was). Nu stel ik kleinere sportdoelen en zie ik motivatie of 'zin om te sporten' als iets irrelevants. Ik weet dat het er niet is, dat het niet magisch gaat komen, dus hoe kan ik mijzelf toch zover krijgen om te gaan sporten? Ik pak bijvoorbeeld gerust (zonder schuldgevoel) de auto, ook al is het maar 15 minuten fietsen. Of als de zin echt ver te zoeken is, dan ben ik er gerust maar 30 of 45 minuten. Elk beetje wat ik doe is meer dan het helemaal niet doen en daar probeer ik blij mee te zijn. Ik verwacht naar mate ik meer afgevallen ben, ook meer energie te hebben en er minder tegen op te zien... En als ik er wel tegen op blijf zien, maakt dat ook niet uit.... Want uiteindelijk wil ik het doen voor een betere gezondheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 sep 2021 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2