Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Fantastisch!!! Daar kunnen wij maar jaloers op zijn! Je hebt het keigoed gedaan de afgelopen maanden - met een mooi doel voor ogen! Het mijne was ik een beetje uit het oog verloren: met mijn verjaardag op een gezonde BMI. Die is nu 26,5 en ik heb nog 5 weken om te gaan. Nu vol gas dus!!
Veel succes iedereen weer deze week!
Fantastisch!!! Daar kunnen wij maar jaloers op zijn! Je hebt het keigoed gedaan de afgelopen maanden - met een mooi doel voor ogen! Het mijne was ik een beetje uit het oog verloren: met mijn verjaardag op een gezonde BMI. Die is nu 26,5 en ik heb nog 5 weken om te gaan. Nu vol gas dus!!
Veel succes iedereen weer deze week!
Zet ‘m op. Kilootje per week, moet kunnen. Een doel is een doel!
Met ups en downs toch weer een paar onsjes er af deze week, volgende week moet het beter gaan heb ik mijzelf beloofd.
Het was een drukke en warrige week met aardig wat stress.
Nu de maandag nog even door zien te komen en dan moet ik echt de rust krijgen om goed te gaan lijnen.
Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 2247 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
Ben er weer. Was ziek.
Ik ben ineens gestopt met lorazepam. Ik slikte 5 mg wat heel veel is.
Maar voel me een ander mens. Veel beter voel ik me gelukkig.
Ik heb ook een gesprek gehad met mijn leefstijl coach. We gaan ons nu richten op overdag gestructureerd te eten met de hoop dat ik 's avonds minder trek heb in snaai dingen.
Door het stoppen met de lorazepam ben ik overdag ook weer uit mijn bed en lukt dat ook weer om beter overdag te eten en met nu een plannetje lukt het helemaal. Vandaag 2de dag en dat gaat heel goed.
Ik wandel deze week ook avondvierdaagse en gaat heel goed.