Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Puur natuur en vega(n) sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
havermout, Brinta, boterham met pindakaas, smoothie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2018 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Sojayoghurt met vers fruit eet ik het vaakst, vaak met wat zadenmix (chi, lijnzaad etc) er doorheen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2018 22:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik eet veggie niet vegan, maar een knäckebröd (rogge) met groentenspread vind ik heel lekker. Kopje thee erbij en een stukje fruit na. Lach

Ik ga weer een klein groen vakje scoren. Gelukkig maar want ik ga bijna op vakantie. En dan is het eten vaak toch al moeizamer in het gareel te houden............. lekker stokbrood smullen En extra fruit. Erg blij

Afgelopen week heb ik veel soep gegeten, volgens mij heeft dat wel geholpen om mijn gewicht weer wat omlaag te krijgen. Uitlachen Morgen is het uur van de waarheid............ Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2018 3:01    
Vrouw Weeggegevens   hm1512
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Graagwil ik me ook aanmelden voor dit sprintje. Ik eet al 30 jaar vegetarisch, bij vlagen veganistisch maar daar voel ik me toch minder goed bij. En ik ben een groot liefhebber van kaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2018 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Hm1512: je bent welkom!

Ik eet ook meestal soja yoghurt met fruit inderdaad. Aan de andere kant: voor 17 euro ontbijt in een hotel verwacht ik wel wat, dus heb ook een tofu scramble doorgegeven, kennen jullie dat? Dat is net zoiets als roergebakken ei, maar dan van tofu. Heb het al eens in een hotel gehad toen ik de vegan optie nam, heel erg lekker!

Ik ben geen full-time vegan, buitenshuis eet ik vaak alleen vegetarisch, maar ik eet geen zuivel. Ik merk echt dat mijn darmen daar onrustig van worden, het is veel beter zonder. Vandaar dat ik in het hotel nu wel vegan opgeef, dan hebben ze soja opties bij het ontbijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2018 11:01    

Reageer met quote
Scrambled tofu, bakken met een uitje en wat tomaat dan? Wel of niet het vocht er eerst uit?
Dan ga ik dat een keer proberen. Al eet ik wel ei, maar dan kan ik eens afwisselen ook. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 1:23    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Mijn ontbijtjes: (ben ook veggie, niet vegan)

- sojayoghurt met verse aardbeien en granola
- geklutste eitjes met groenten: vb bloemkool, geraspte worteltjes, ...
- Parovita met groentenspread
- en op zondag: zacht gekookt eitje met 2 sneetjes roggebrood

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Scrambled tofu, bakken met een uitje en wat tomaat dan? Wel of niet het vocht er eerst uit?
Dan ga ik dat een keer proberen. Al eet ik wel ei, maar dan kan ik eens afwisselen ook. Lach

Eerst het vocht eruit inderdaad en zorgen voor lekkere kruiden, beetje roze zout, lente-uitje erdoor... en een geroosterde boterham erbij. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 9:34    

Reageer met quote
Misschien kan ik je tip in de vakantie gebruiken. Ik ga een paar weken naar Frankrijk en heb geen idee of ik daar aan eetbare vleesvervangers kan komen. Dan eet ik meer eieren, maar dat is ook niet heel gezond als het er veel worden. Dan is tofu een goede optie. Erg blij Ik moet ook voor mezelf apart koken dan. Want mijn zoon eet vlees en die is mee. Verward Mijn echtvriend ziet dan ook zijn kans schoon vermoed ik. Rollende ogen Dus ik ben er nu al over na aan het denken hoe ik dat moet regelen. In een kleine caravan dubbel koken is ook zowat. Veel salades met stokbrood en evt. wat kaas dan maar. Of salades met noten eroverheen. En ik neem 2 pakjes quorn fijngehakt mee. Kan ik een keer nasi mee maken en een keer pasta. Lach
Met mijn gewicht gaat het weer de goede kant op nu ik weer khd arm brood eet ipv gewoon speltbrood. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 0:57    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Tofu kan je ook als gehakt gebruiken: gewoon verkruimelen. En die pakjes blijven meestal ook wel lang goed.
Ik ga er straks misosoep mee maken smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2018 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 6 van 16