Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

ProNoKal dagboek van Tartelette

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tartelette
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: pronokal

Reageer met quote
Thanks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2016 14:10    
Vrouw Weeggegevens   AnkeB74
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Proteinedieet

Reageer met quote
Hey Tartelette

Als je bij de pannenkoeken 100ml water doet ipv de hoeveelheid die er op de verpakking staat, verdeelt de deeg gemakkelijker over de pan én ze zijn véél luchtiger, zelfs eetbaar Uitlachen

Groetjes, Anke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2016 15:49    

Reageer met quote
Ah bedankt voor de tip! Gaan we zo meteen eens proberen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2016 11:18    

Reageer met quote
Lach

Smakelijk smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2016 11:42    

Reageer met quote
Ik houd mij nu al dagenlang echt goed aan het dieet, ondanks wat moeilijkere omstandigheden. Druk op werk, sociale verplichtingen etc.

Zaterdag moest ik naar een huwelijksfeest. Ik had mij aanvankelijk voor genomen om gewoon mee te eten (walking dinner) maar een paar dagen voor het huwelijk bedacht ik me. Zo stom om nu te gaan zondigen. Het gaat net zo goed wat betreft het volhouden. Misschien loopt het wel uit de hand wanneer ik nu al de teugels vier.
Bovendien duldt dit dieet niet echt tijdelijke misstappen. Oftewel doe je het oftewel niet, er is geen tussenweg in de eerste fasen.
Neem daarbij dat het toch ook een redelijk duur dieet is. Liever dan in een rechte lijn naar de eindmeet dan voortdurend opstarten. Tijdsverlies en geld in de vuilbak!

's Morgens vol goede moed mijn koeltasje klaar gemaakt met twee slaatjes, pronokal chipjes, repen, brikjes drank en pudding. En om eerlijk te zijn, de vele verleidingen deden mij niks. Ik heb het gehouden bij water en tijdens de viering, receptie en avondfeest door ben ik gewoon mijn slaatjes en pronokal producten gaan eten.
De hapjes, het buffet, de taart,... het zag er allemaal heerlijk uit en rook super. Maar had ik echt zin om mij daar eens goed aan te laten gaan?... Eigenlijk totaal niet!
Dat is het goede nieuws. Het mindere nieuws is dat ik weer eens stil sta qua afvallen volgens de weegschaal. Ondertussen blijf ik nu al een dag of 4 zowat gelijk staan. Ik heb wel gesport (2 keer gelopen) en drukke dagen gehad, waarbij ik een keer niet aan mijn totale hoeveelheid groenten ben geraakt en 2 dagen waarop ik slecht water heb gedronken door de drukte. Vandaag ga ik dus met goede moed verder. Drink braaf veel glaasjes water en eet braaf 2 keer mijn portie groenten.
Laat ons hopen dat ik morgen eigenlijk nog eens goed nieuws krijg van de weegschaal, want zo braaf je best doen en dan niet echt beloond worden is echt niet motiverend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2016 15:17    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Petje af, dat is nog eens doorzetten! En misschien een meetlint erbij pakken ipv de weegschaal, soms verlies je wel centimeters en geen gewicht! Idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2016 16:50    

Reageer met quote
Hey Tartelette
Super gedaan van je!!! Geen idee of het mij zou lukken!
Inderdaad kan een meetlint misschien wel resultaat geven, want als je sport, ga je je spieren trainen en die wegen meer dan vet Lachen
Je bent een voorbeeld voor me... ik ben er sinds vandaag ook terug ingevlogen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jul 2016 20:26    

Reageer met quote
Klopt, de cm zijn iets gunstiger. Maar toch...

Gelukkig ben ik weer over het plateautje en val ik weer af.
Inmiddels ken ik het patroon en weet ik dat ik gewoon moet volhouden Rollende ogen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2016 9:52    

Reageer met quote
Een maand bezig, een keertje zondigen mocht wel vond ik. We hadden een feestje en ik heb mee genoten van de champagne, de hapjes, het lekkere dessert. Zonder overdrijven, helemaal niet overeten. Niet extreem vettig. Ben nu echt zo ziek als een hond!
De alcohol en de suiker van het dessert (?) spelen mij echt parten. Denk niet dat ik nog eens snel uit ketose zal gaan! Pffff!
Dacht mezelf eens een avond genieten te gunnen, maar dat was dus toch geen goed idee!
Morgen terug braaf diëten en hopelijk snel weer goed in ketose. Dan in rechte lijn weer verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jul 2016 22:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jammer dat je er niet echt van hebt kunnen genieten en zo ziek bent geworden, als je streng lijnt heb je dat denk ik snel als je er een glaasje bij drinkt.

Beterschap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 jul 2016 23:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3