Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Project gezond

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AllyLamu
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Project gezond

Reageer met quote
Hoi hoi,

Anderhalf jaar geleden ben ik 20 kilo kwijtgeraakt. Van 100 naar de 80 kilo... Door 's avonds niet meer te snoepen en alles qua eten te halveren. Gewoon lekker eten, maar met mate dus. Ik ben lang niet op mijn streefgewicht, want ik wil graag 70 kilo wegen. Sinds de eerste lockdown ben ik weer aardig wat kilo's aangekomen. Grrrr... 10 kilo in totaal. Ik ben niet de enige in Nederland die zit met de Coronakilo's...

Ik wil weer een gezondere leefstijl aanmeten en heb twee boeken gekocht met de titels lekker eten en afvallen met Project gezond en het boek, afvallen met gezond en vooral lekker eten van Natalia en Walter. We zijn er nog niet aan begonnen, omdat we de boeken net binnen hebben, maar heeft iemand ervaring met deze boeken?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Ally
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 17:44    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
veel succes.

Ik ken deze boeken niet.

Momenteel ook een beetje aan het zoeken welke methode ik ga volgen. Misschien doe ik hier nog inspiratie op.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 18:16    
Vrouw Weeggegevens   AllyLamu

Dieet: Project gezond

Reageer met quote
Dankjewel voor jouw reactie! Jij ook veel succes!

De boeken krijgen goeie reviews. Zien er ook goed uit met lekkere recepten! Eerst even lezen en dan eraan beginnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 18:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik gebruik momenteel de Eetmeter weer om kcal bij te houden, dat helpt mij om op het rechte pad te blijven. En ik heb boeken van Judith Beck en Dr. Frank. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 1:22    
Vrouw Weeggegevens   Mieke81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb 3 boeken van pg en de app. Ik ben er super blij mee. Gebruik voornamelijk de recepten voor de avondmaaltijden. Als ik het idee heb dat ik toch weer teveel calorieën eet of meer wil variëren dan volg ik weer de menu's. Ik zou niet meer zonder pg kunnen. Extra winst is dat het hele gezin de recepten lekker vindt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 18:35    
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
AllyLamu schreef:
Hoi hoi,

Anderhalf jaar geleden ben ik 20 kilo kwijtgeraakt. Van 100 naar de 80 kilo... Door 's avonds niet meer te snoepen en alles qua eten te halveren. Gewoon lekker eten, maar met mate dus. Ik ben lang niet op mijn streefgewicht, want ik wil graag 70 kilo wegen. Sinds de eerste lockdown ben ik weer aardig wat kilo's aangekomen. Grrrr... 10 kilo in totaal. Ik ben niet de enige in Nederland die zit met de Coronakilo's...

Ik wil weer een gezondere leefstijl aanmeten en heb twee boeken gekocht met de titels lekker eten en afvallen met Project gezond en het boek, afvallen met gezond en vooral lekker eten van Natalia en Walter. We zijn er nog niet aan begonnen, omdat we de boeken net binnen hebben, maar heeft iemand ervaring met deze boeken?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Ally

Hoi Ally,

Ik heb sinds een paar dagen, van Project gezond, het boek: afvallen met gezond en vooral lekker eten.
Omdat ik benieuwd was of er meer mensen zijn die deze boeken gebruiken, begon ik hier te scrollen en kwam op jou bericht terecht Lach Hoe vind je de boeken?
Ik heb besloten om er vandaag mee te beginnen : )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 11:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mieke81 schreef:
Ik heb 3 boeken van pg en de app. Ik ben er super blij mee. Gebruik voornamelijk de recepten voor de avondmaaltijden. Als ik het idee heb dat ik toch weer teveel calorieën eet of meer wil variëren dan volg ik weer de menu's. Ik zou niet meer zonder pg kunnen. Extra winst is dat het hele gezin de recepten lekker vindt.

Hoi Mieke,
Ik heb sinds enkele dagen van PG, het boek afvallen met gezond en lekker eten.
Ik moet t nog goed doornemen, maar heb besloten om vandaag te beginnen : )
Een goed idee van jou om voornamelijk de avondmaaltijden te nemen. ja, want overdag weet ik wel ongeveer wat wel en niet kan, maar avondeten vind ik lastig, want dan neem ik dan toch teveel. Maar met dit boek is dat wel handig.

Doe je nog steeds PG?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 11:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zijn er nog anderen die de boeken van Project Gezond volgen?
Ik kan wel wat steun en advies gebruiken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 11:49    
Vrouw Weeggegevens   Mieke81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Grace7,

Ik gebruik inderdaad project gezond nog steeds als leidraad en dat gaat mij prima af. Ik blijf langzaam aan afvallen.
Als je meer tips en trics wilt hebben dan adviseer ik je om lid te worden van de faceboekgroep 'project gezond boek'. Bijna 30 duizend leden kunnen je verder helpen.

Gr. Mieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ally is in haar eigen topic helemaal niet meer geweest........ jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 mei 2021 0:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2