Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MaddyS
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geke, wat een passend gedicht voor ons sprintje!

Vanmorgen moest ik voor controle naar de tandarts en ik had gelukkig niets, dus mijn dag kan niet meer stuk.
Daarna ben ik naar Dordrecht geweest om een museum te bezoeken en nog even te winkelen. Dus al met al heb ik bij elkaar aardig wat stappen gezet.

Ik wil nog even kwijt dat ik heel trots ben op onze dames, omdat wij allemaal positief doorzetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 18:50    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Momenteel op vakantie dus lukt me niet om op een ieder te reageren. Maar mensen lekker bezig!

Hier op vakantie: vandaag 6km gewandeld.
Manlief wilde in een restaurant lunchen waar je voor hoofd nagerecht standaard krijg, gezegd Nee want dan kan ik vanavond niet uiteten . Hij vond prima. Het positieve zit erin dat ik zelf bedenk dat het niet zo’n handige keuze zou zijn geweest !

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 19:18    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou Kleintje, dat vind ik nou eens een goede actie.
Niet zeggen het wel kan want je heb al zoveel gelopen, maar in plaats gaarvoor in de plaats gewoon de keuze maken zodat je vanavond nog even lekker uit eten kan. Top Kampioen

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Inderdaad passend geke!
Super keuze kleintje Lachen, zo werkt het!

Ik ben inderdaad blij met schema tot oktober, en dan ben ik er nog niet hoor, maar het is een begin.

Vanavond ook zo blij met mezelf, ik moest tot 19uur werken en zou een frietje halen voor t thuisfront. Meestal kan ik dan echt niet weerstaan om zelf mee te doen. Maar ik had n bakje eten bij, braaf opgegeten op t werk en niks besteld voor mezelf en ook niet n paar frietjes mee gegeten Applaus. In m’n achterhoofd had ik ook m’n schema zitten, ja, als ik dit nu pak haal ik de eerste week al niet. Dus niet gedaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Excuses Nicky. Met veel te veel en ongezond gegeten bedoel ik niet iets negatiefs. Ik heb gewoon enorm genoten. En ja het was veel te veel en ongezond, maar het was wel heerlijk Erg blij

Ik ben er trots op dat ik ook dinsdagavond toch weer 6,5 km heb gelopen na mijn drukke werkdag. En gisteren tijdens de paardrijles van mijn jongste dochter ging mijn oudste dochter vertellen over de geschiedenisles die ze op school hadden gehad. En ze kon er zo goed over vertellen en ze kon zo mooi haar mening verwoorden dat een andere moeder zei: wow, wat ben jij een wijs meisje. Mijn dochter vindt best wel redelijk wat dingen moeilijk op school, dus om eens te horen (van een ander dan haar eigen ouders) dat iemand haar wijs vond ging ze helemaal stralen. Heerlijk, dat moment! Ik ben zo ongelooflijk trots op mijn meiden Lief Daar word ik iedere dag vrolijk van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
wat een heerlijke berichten allemaal. Geke dank voor het gedichtje.

hartverwarmend verhaal over je dochter Senais.

ik ben erg tevreden dat ik gisteren de 'tijden'techniek van gillian riley heb toegepast: bij zin in eten, dit bewust uitstellen tot het tevoren vastgestelde tijdstip.
En dat ik vanmorgen weer mijn krachttraining heb gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Een mooi verhaal over je dochter, Senais.

Ik ben vanmorgen weer naar de sportschool gefietst, dat is in totaal 16 km, dus een uurtje extra sporten erbij. En eigenlijk bevalt dat heel erg goed, het is zowel een goede warming up als cooling down. Hier wil ik dus proberen een goede gewoonte van te maken. Het kost alleen even iets meer tijd en meestal combineer ik het met boodschappen doen. Dat is op de fiets lastig, want je neemt veel minder mee en ik zit met die sporttas. Maar goed, als het mooi weer is, wil ik toch proberen om in principe de fiets te pakken.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 12:40    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Inderdaad een mooi en treffend gedichtje Geke, wow.

Bedankt voor de reacties. Ik vond het ook hartverwarmend. Kleine geluksmomentjes Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Tussenstand, aangezien ik toch zat te tellen:
Aantal positieve berichtjes:

angelavrx 1
Fernanda 2
Fissie 1
Geke 6
Kaatje77 4
kleintje1987 2
liene 2
MaddyS 4
Nicky303 3
Senais 2

Joepie nog even en ik kan bloemetjes gaan uitdelen! Erg blij Stuiteren Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 15:47    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag na twee weken smoesjes verzinnen weer eens naar de sportschool geweest en ook vandaag niet gesnoept op een ijsje na. Morgen moet ook geen probleem zijn want dan moet ik werken en ik heb een mooie rit met een van de mooiste wagens van ons wagenpark. Ik ben vrachtwagenchauffeur en vind het nog altijd heerlijk om te rijden, zeker als het een mooie rit is.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 17:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15