Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (7)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Omdat we écht niet zonder kunnen.... : Dit is het zevende 'rondje' van Prestaties en Positieve Dingen.

Let op! Dit sprintje is verslavend! Erg blij Erg blij Erg blij

Zo werkt het: deel acht weken lang je prestaties en/of de positieve dingen in je leven - welke dingen je GOED hebt gedaan, waar je dankbaar voor bent, wat er gelukt is, iets leuks, iets waar je blij om bent of wat je bereikt hebt.

Het kunnen grote dingen zijn maar ook heel kleine. Bijvoorbeeld: tien minuten gewandeld... of iets leuks dat je is overkomen....of een keer niet gesnoept... iets dat je deed glimlachen....Een klusje afgemaakt... Een meevaller... iemand die iets aardigs tegen je zei of voor je deed... Je medicijnen of vitamines op tijd genomen enzovoorts enzovoorts.
Soms zit het tegen en is het al een prestatie als je je tanden hebt gepoetst. Schrijf dat dan ook vooral op!
Alles wat er bij je opkomt.

(Het enige dat hier NIET mag is klagen of negatieve dingen neerschrijven! Daarvoor kun je het draadje 'Mislukkingen en negatieve dingen' gebruiken. Dat vind je hier: https://www.weegclub.nl/forum/mislukkingen-en-negatieve-dingen-t55806.html )

Doe lekker mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 16:22    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben weer van de partij hoor, want ik vind dit een ontzettend leuk sprintje. Zo goed om zoveel positieve dingen te lezen van anderen, maar ook goed om zelf na te denken en blij te zijn met soms hele kleine dingetjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 13:07    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi allemaal ik sluit graag bij jullie aan.

Ik ben gelukzoeker en volg het klungel dieet ik klooi maar wat aan met eten Lachen

Positiviteit vind ik interessant. Iemand bekend met de HappyWe app? Uitdaging is 1000 dagen achter elkaar iets positiefs posten en hier kunnen andere dan weer op reageren.
Ik zit nu op dag 510 dus ben al lekker op weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 19:58    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Ha Gramma en Gelukszoeker! Leuk dat jullie meedoen!

Gelukszoeker, wat een boeiend idee van die app. Ik ga het na mijn vakantie verder onderzoeken. Het lijkt me wel wat.

Je bent al 501 dagen bezig! Wow! Al over de helft dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 22:10    

Reageer met quote
Die app is leuk gratis en verslavend. Mocht iemand het leuk vinden stuur even je mail adres in pb en ik stuur je een uitnodiging dan kan je elkaar volgen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 8:06    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Ik ga je wel mijn email sturen maar moet eerst even wachten tot de stormen in mijn leven wat gaan liggen, zie evt. mijn dagboekje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 10:54    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Vanaf morgen ga ik echt van start met dit sprintje!
Weet niet hoe vaak ik op de weegclub kan zijn in verband met mijn omstandigheden (zie evt. mijn dagboekje). Maar ik kijk ernaar uit om met dit sprintje bezig te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 21:13    

Reageer met quote
Jaaa leuk heb er zin nieuwe prikkel is altijd leuk en fijn en heb wel wat met dankbaarheid en probeer elke dag iets postiefs te zien klein of groot.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 8:55    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
* Ik ben vandaag blij dat mijn man en ik een keer samen aan het huishouden zijn gegaan, dat beviel heel goed, dat zei hij ook. Echt best veel kunnen doen in een uurtje.

* Daarna als beloning erop uit en een terrasje bezocht. Gezellig, en lekker in het bos gewandeld.

* Ik ben ook trots dat ik me heb onthouden van commentaar op de berichten van mijn broer, dat was een prestatie. Ik wist dat het geen leuke reacties van zijn kant zou geven.

* Daarom heb ik expres eerst de belangrijkste dingen gedaan vanmorgen die moesten gebeuren (hond uitlaten, ontbijten) vóórdat ik zijn antwoord op de app ging lezen. Ik wist dat ik anders misschien te veel van streek zou zijn. Ook daar ben ik tevreden over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 17:45    

Reageer met quote
Dankbaar dat ik heb geluisterd naar mijn lichaam en niet ben gaan sporten maar het rustig aan heb gedaan

Dankbaar dat mijn katten luisteren en op het warmste moment zonder protest naar binnen kwamen en lekker gingen slapen.

Genoten van een water ijsje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 18:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 1 van 16