Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Eindelijk weer een gezond gewicht bereikt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 2:13    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gefeliciteerd!

Erg blij ik vind het goed van mijzelf dat ik 10 kilo ben afgevallen in de afgelopen 12 weken! Realiseer het me pas sinds ik het resultaat van een voltooid 12 weken sprintje zag.

Laatst aangepast door onig58 op di 11 jun 2019 11:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 8:32    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Gefeliciteerd gramma en onig! Supergoed gedaan Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 9:32    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Prachtige resultaten Gramma en Onig! Wat is jullie 'geheim'? Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 9:33    

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Prachtige resultaten Gramma en Onig! Wat is jullie 'geheim'? Erg blij

Het mijne is niet geheim Lachen ik deel alle tips zo veel mogelijk hier!
Ik eet 1400 kalorien per dag ongeveer en probeer voor ongezonde/kalorie rijke dingen een alternatief te vinden, zodat ik mijzelf vooral niet alles ga verbieden. Eet zo normaal mogelijk, maar wel gezond. Verder wandel ik 50 kilometer per week gemiddeld erbij sinds een aantal weken. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 11:02    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ook geen geheimen hoor. Ik volg geen dieet, maar ik ben heel matig overdag. Voor ontbijt een volkoren cracker met een plakje kaas en een potje yoghurt. Voor lunch 2 volkoren boterhammen met pindakaas en 's avonds eet ik gewoon lekker. Niks tussendoor als alleen koffie met melk, ongeveer 4 keer op een dag. Als ik 's avonds niet 'gewoon' eet houd ik het niet vol, dan vind ik de verleiding te groot om te gaan snoepen. Bovendien vind ik het dan heel moeilijk om in slaap te komen. Dit werkt voor mij het beste. Als ik overdag trek krijg drink ik water.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 14:47    

Reageer met quote
Ik eet inderdaad ook "gewoon" en volg geen speciaal dieet. Ik sluit erbij aan met wat jij zegt, het is niet vol te houden als ik onvoldoende eet of juist hele andere dingen eet dan ik fijn/lekker vind.

Mijn ontbijt is iedere dag griekste magere yoghurt met blauwe bessen (of aardbeien/frambozen/aalbessen/etc.) en ongezoete haver en granola. Mijn lunch is dagelijks 2 gebakken eitjes met een goede hoeveelheid rookvlees, heel veel groenten erdoorheen gebakken (tomaat, champignons, bosui, eigenlijk gewoon wat ik nog over heb van het avondeten) en de ene dag doe ik hier wel een snee brood onder en de andere dag sla ik het brood over, afhankelijk van wat ik de rest van de dag nog ga eten. Avond eten is gewoon normaal pasta met vlees en groenten, aardappels met vlees en groenten, ovenschotel, etc. maar ik hou wel de kalorien in de gaten en rond de 550 per avondeten. En dan hou ik nog ruimte over om 's avonds een lekkere schaal fruit te pakken of een stuk van mijn favo kaas of een waterijsje of een handje ongezouten noten. Erg blij

Van een aantal avondmaaltijden heb ik de recepten hier uitgeschreven inclusief de kalorien onder de recepten - gezond eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 15:31    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Leuk om te lezen dames, dank je wel voor jullie niet-geheimen! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 18:24    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gefeliciteerd dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 18:39    
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Hallo ik ben Caroline en ik zou ook graag meedoen met dit positieve sprintje.
Ik noem al jaren iedere avond 3 dingen waar ik die dag dankbaar voor ben. Je richten op de positieve dingen maakt het leven zoveel leuker. Leuk om dit met elkaar te delen.
Ik wil heel veel afvallen. Dat wil ik al m'n halve leven maar ik heb nu een doel. Ik ben gek van wandelen in de natuur en ik wil weer rugzakwandelingen maken. Heerlijk zwerven in de natuur en kamperen. Van het idee wordt ik helemaal blij. Ieder z'n ding zullen we maar zeggen. Ik wil de komende 2jaar de kilo's afvallen en de wandelingen opbouwen.

Vandaag heerlijk gewandeld met de buurvrouw; 3,3km in 50 minuten. Het begin is er. Net als het gezond eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 21:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 4 van 16