Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Vanmorgen weer 4 ons afgevallen. Ik weeg nu 103,7 kg.

Ik sta nu klaar om naar de sportschool te gaan en vandaag staat er een uur fietsen op het programma. Dat laatste is omdat ik ergens heen moet. Ik noem het ‘het ongemerkt sporten’. Daar hoef ik nooit zin voor te maken Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 8:13    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bewegen met een doel gaat zoveel makkelijker!

Ik heb al een lekkere wandeling met de hond achter de rug, vandaag fijn rommelen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 8:52    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Caroline, jammer. Helaas horen die dingen er inderdaad bij.

Erg blij Hier super super super blij dat ik de volgende mijlpaal van onder de 90 kilo bereikt heb! 89,1 stond er op de weegschaal. Ben er 3 x op gaan staan voor de zekerheid Lachen maar het bleef toch echt 89,1.

Erg blij Dat de hond het zo goed doet, ondanks het warme weer en dat hij een Tshirt aan moet nog steeds door de operatie. Donderdag mogen de nietjes eruit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Nicky303: Ik hoop ook dat het koeler gaat worden. Ideaal zo'n kelder en inderdaad lekker verkoelend voor de cavia's. Ik verkoel de mijne met koelelementen gewikkeld in een handdoek, dat kan ze goed waarderen.

@ Caroline P, veel sterkte met het verlies van je kat. Dat zal wel een groot gemis zijn de komende tijd Sip Wel fijn dat je er een mooi plekje voor hebt kunnen geven in je eigen tuin.

@ vlinderrr, dat is zeker waar! Als je een doel hebt ben je helemaal niet zo bezig dat iets moet of dat je eigenlijk geen zin zou hebben. Klinkt goed die wandeling, top!

Mijn positieve berichten:
+ De tuin aangekleed met planten, het mediterrane vakantie sfeertje hangt nu in de tuin.
+ Zaterdagavond lekker in de tuin gezeten en er van genoten hoe mooi het geworden is.
+ Zondag gegourmet met de schoonfamilie in eigen tuin. Was gezellig en heb lekker van het eten kunnen genieten. Ook was de hoeveelheid goed ingeschat en is alles netjes opgegaan.
+ Nog maar 20 dagen werken tot de vakantie, dat schiet al op. Ben er echt enorm aan toe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 11:56    

Reageer met quote
Onig, gefeliciteerd! Ik zat vanmorgen ook onder de 90, ik geef mijn gewicht wat later door, normaal op vrijdag, maar ik kijk even wat me het beste uitkomt.

Logano, heb je de cavia's in een handdoek met koelelement gewikkeld? Zo lees ik het Lachen Lachen
Fijn hoor een mooi ingerichte tuin.

Zit lekker in mijn vel en krijg steeds meer energie, voelt fijn, maar moet mezelf ook afremmen af en toe hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 13:09    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Logano, heb je de cavia's in een handdoek met koelelement gewikkeld? Zo lees ik het Lachen Lachen

haha, het staat er misschien niet helemaal goed omschreven inderdaad. Ik heb diverse koelelementen in een handdoek gewikkeld en in de kooi gelegd, kan de cavia lekker tegenaan liggen of erop zitten om verkoeling te zoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 13:18    

Reageer met quote
Hier hetzelfde idee, waterflesjes ingevroren en ingewikkeld, kunnen ze zelf bepalen of ze er tegen aan willen liggen. De mijne zijn geen drinkers, wel gek op groente!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 13:29    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Onig, gefeliciteerd! Ik zat vanmorgen ook onder de 90, ik geef mijn gewicht wat later door, normaal op vrijdag, maar ik kijk even wat me het beste uitkomt.

Fijn hoor een mooi ingerichte tuin.

Zit lekker in mijn vel en krijg steeds meer energie, voelt fijn, maar moet mezelf ook afremmen af en toe hahaha.

Dankjewel en jij ook gefeliciteerd! Op naar de volgende mijlpaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 13:42    

Reageer met quote
Thx! Yess, ik kan wel huilen, wilde dit zo graag al heel lang Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 14:01    

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 20:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16