Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Veel plezier onig!

# dankbaar voor tijd met mijn lieve kleindochter, boefje!
# mijn stappenteller horloge weer om gedaan om te motiveren
# genieten van een paar dagen vrij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jun 2019 16:47    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Erg blij Genoten bij Muse, het was echt super! Super geluid en een mega vette show Cool

Erg blij Vandaag een dagje genieten van de rust, even lekker geen afspraken, etc.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 13:07    

Reageer met quote
# Dankbaar voor de energie die ik vandaag heb, waardoor ik veel in de achtertuin heb kunnen doen
# Caafjes verzorgd, nageltjes geknipt, hok verschoond
# Heerlijk gezond gegeten

Een dagje voor in de boeken Lachen Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 19:14    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
ja, fijn weekend gewenst!

Blij dat ik gisteren voor twee dagen heb gekookt, vandaag dus lekker makkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jun 2019 19:35    

Reageer met quote
Houden jullie het een beetje uit met de warmte?

# mijn darmen zijn me dankbaar voor het gezondere eten, zou deze leefstijl de manier zijn voor mij?
# nieuwe grotere koelkast kunnen kopen, fijn wat meer ruimte
# morgen weer naar 'mijn' mensjes Lach en dan weer drie dagen vrij, voelt als vakantie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 18:26    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Houden jullie het een beetje uit met de warmte?

# mijn darmen zijn me dankbaar voor het gezondere eten, zou deze leefstijl de manier zijn voor mij?
# nieuwe grotere koelkast kunnen kopen, fijn wat meer ruimte
# morgen weer naar 'mijn' mensjes Lach en dan weer drie dagen vrij, voelt als vakantie!

Wat fijn dat je nieuwe leefstijl je darmen goed doet: wat doe je anders dan eerst nu?

De warmte: poeh het voelt niet om uit te houden voor mij. MAAR, om het positieve te benoemen, ik ben blij met onze ventilator en ook met het nieuws dat het komende week koeler zal worden. (Ik hoop zo dat het ook echt zo is).
Ben ook erg dankbaar dat we een kelder hebben zodat ik de cavia's een koel plekje kan bieden, want die kunnen niet tegen temperaturen boven de 25 graden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 22:44    

Reageer met quote
@nicky: meer drinken, veel meer groente, eieren, noten, heull weinig zoet/suiker.. en het grappige is dat het went wat ik me in eerste instantie niet voor kon stellen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 6:05    
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Het voordeel van negatieve dingen is dat er ook positieve dingen tegenover staan. Het is wel eens zoeken en je wilt het niet altijd zien. Het mooie is dat ik er nu toe gedwongen wordt. M’n kat Midas is donderdag aangereden en overleden. Ik ben dankbaar voor de Facebook pagina Katten vermist Alkmaar eo. Ik ben dankbaar voor de vrouw die Midas bij mij thuis heeft gebracht. Ik ben dankbaar voor onze tuin waarin hij een mooi plekje heeft. Ik ben dankbaar voor de tijd dat hij bij ons was, al was het maar kort. Ik ben dankbaar voor wat we van hem geleerd hebben. Ik ben dankbaar dat hij van een bange niet aaibare kat veranderde naar een kat die zich wel liet aaien, zelf kopjes kwam geven en het in huis duidelijk naar zijn zin had. Rust zacht, lieve Midas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 10:22    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
CarolineP schreef:
Het voordeel van negatieve dingen is dat er ook positieve dingen tegenover staan. Het is wel eens zoeken en je wilt het niet altijd zien. Het mooie is dat ik er nu toe gedwongen wordt. M’n kat Midas is donderdag aangereden en overleden. Ik ben dankbaar voor de Facebook pagina Katten vermist Alkmaar eo. Ik ben dankbaar voor de vrouw die Midas bij mij thuis heeft gebracht. Ik ben dankbaar voor onze tuin waarin hij een mooi plekje heeft. Ik ben dankbaar voor de tijd dat hij bij ons was, al was het maar kort. Ik ben dankbaar voor wat we van hem geleerd hebben. Ik ben dankbaar dat hij van een bange niet aaibare kat veranderde naar een kat die zich wel liet aaien, zelf kopjes kwam geven en het in huis duidelijk naar zijn zin had. Rust zacht, lieve Midas.

Ach, Caroline, wat naar... Huil huil
Wat knap van je dat je toch de goede kanten benoemt.
aai aai aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 11:12    

Reageer met quote
Wat sneu Caroline, sterkte met het verlies van Midas.. je hecht je toch aan een huisdier en de manier waarop hij overleed is zo sneu..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 15:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16