Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
nu zaterdag vertrek ik op reis: ik zal zondag mijn gewicht ingeven van zaterdag. Ik denk dat het sprintje dan ten einde is?

Dusss.. nu nog 800 g afvallen om mijn doel te bereiken...pfff..
FF Denken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 12:22    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
hhh schreef:
Na een paar weken "alles in de hand te hebben" merk ik dat mijn focus langzaam op de automaat gaat en dat mijn focus zich verslapt. Ik wil mijn focus echter behouden en deze wil ik absoluut niet kwijtraken. Om dit op te lossen neem ik hier 's-morgens nu een half uur de tijd voor.

Vanmorgen kreeg ik heel veel energie van het lezen van mijn maandagmorgentips die ik krijg van Jelle Hermus. zie: https://sochicken.nl
Een aanrader.

Ik zit rond te neuzen op de site die je noemde. Leuk.

Wat doe je dan in dat halve uur?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 12:29    

Reageer met quote
Minnie57 schreef:
nu zaterdag vertrek ik op reis: ik zal zondag mijn gewicht ingeven van zaterdag. Ik denk dat het sprintje dan ten einde is?

Dusss.. nu nog 800 g afvallen om mijn doel te bereiken...pfff..
FF Denken...

Ik weet zelf nooit zo goed wanneer een sprintje nu precies eindigt...

Het gaat hoe dan ook bij dit sprintje niet om je gewicht dus maak je geen zorgen. Je hebt al mooie resultaten zie ik, als ik naar je groene vakjes kijk.

Goede reis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
+ blij dat ik een ernstige craving voor pizza heb weerstaan
+ de weegschaal doet het goed ondanks 2 grote etentjes afgelopen week
+ Ik ben ontregeld door nachtdiensten --> ben nog moe en daardoor continu een lichte hoofdpijn. Ik zou elk moment van de dag kunnen slapen.... maar ondanks dat voel ik me GOED, blij, trots op mezelf, blij met mijn lichaam. Want ondanks allerlei verplichtingen en ongemakken hou ik me best redelijk aan mijn eeetplannen.

Ik weet nog niet of ik doorga naar mijn streefgewicht van 58 kg..... vriend heeft aangegeven dat hij mijn buik mist Geschokt
Ik mis die buik helemaal niet, maar mannen denken anders lijkt het wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 12:41    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@aila30: Moest wel wat lachen toen ik las dat je vriend je buik miste, haha. Tegenwoordig hoeven de vrouwen niet meer zo super slank te zijn volgens mij maar vinden mannen wat rondingen toch mooier en natuurlijker Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 13:48    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
hhh schreef:
Na een paar weken "alles in de hand te hebben" merk ik dat mijn focus langzaam op de automaat gaat en dat mijn focus zich verslapt. Ik wil mijn focus echter behouden en deze wil ik absoluut niet kwijtraken. Om dit op te lossen neem ik hier 's-morgens nu een half uur de tijd voor.

Vanmorgen kreeg ik heel veel energie van het lezen van mijn maandagmorgentips die ik krijg van Jelle Hermus. zie: https://sochicken.nl
Een aanrader.

Ik zit rond te neuzen op de site die je noemde. Leuk.

Wat doe je dan in dat halve uur?

Ik zit dan in mijn kamertje met de computer en zonder familie die van alles van me willen. Een half uur voor mezelf. Wat ik dan doe hangt een beetje af hoe ik me voel. Vanmorgen heb ik b.v. de site van Jelle gelezen omdat ik het gevoel had dat ik weer op de automatische piloot ging met alles wat daar bij hoort. Even tussendoor eten...geen rust en geen aandacht voor wat en hoe ik eet. Ik heb daarom vanmorgen "tips om positief naar jezelf te kijken" gelezen en kreeg daar heerlijke energie van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
+ Gisterenavond de vakantie geboekt voor de zomervakantie.
+ Mezelf vanavond op tijd naar bed sturen, hopelijk krijg ik daar de volgende dag weer een beter humeur van.
+ Vanavond de voortuin aanplanten, dan is hij echt helemaal af Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 7:37    

Reageer met quote
hhh schreef:

Ik zit dan in mijn kamertje met de computer en zonder familie die van alles van me willen. Een half uur voor mezelf. Wat ik dan doe hangt een beetje af hoe ik me voel. Vanmorgen heb ik b.v. de site van Jelle gelezen omdat ik het gevoel had dat ik weer op de automatische piloot ging met alles wat daar bij hoort. Even tussendoor eten...geen rust en geen aandacht voor wat en hoe ik eet. Ik heb daarom vanmorgen "tips om positief naar jezelf te kijken" gelezen en kreeg daar heerlijke energie van.

Wat goed dat je die tijd voor jezelf neemt!
Ik heb het boek van Jelle aangevraagd via de bibliotheek...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 9:35    

Reageer met quote
Aila30 schreef:
+ blij dat ik een ernstige craving voor pizza heb weerstaan
+ de weegschaal doet het goed ondanks 2 grote etentjes afgelopen week
+ Ik ben ontregeld door nachtdiensten --> ben nog moe en daardoor continu een lichte hoofdpijn. Ik zou elk moment van de dag kunnen slapen.... maar ondanks dat voel ik me GOED, blij, trots op mezelf, blij met mijn lichaam. Want ondanks allerlei verplichtingen en ongemakken hou ik me best redelijk aan mijn eeetplannen.

Ik weet nog niet of ik doorga naar mijn streefgewicht van 58 kg..... vriend heeft aangegeven dat hij mijn buik mist Geschokt
Ik mis die buik helemaal niet, maar mannen denken anders lijkt het wel

Je zei dat de weegschaal het goed doet maar JIJ doet het dus goed! Je mag jezelf complimenteren!

M.b.t. je buik: Uiteindelijk gaat het natuurlijk om hoe jij je zelf voelt over je lijf, en wat gezond is, hopelijk loopt wat jij vindt en wat je vriend verlangt niet al te ver uiteen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 9:37    

Reageer met quote
* 'Prestatie' - Ik heb een rijschool gebeld (en ingeproken)... met wat bibbers want ik heb wel een rijbewijs maar al meerdere decennia niet gereden... wil toch onderzoeken of het de moeite en het geld waard is om mijn rijvaardigheid 'op te frissen' (er is wel meer nodig dan alleen 'opfrissen' vrees ik, maar zo noemen ze het).
Dus ik hoop dat ze me terugbellen, want ik schuif dit al maanden voor me uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2019 9:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 16 van 19