Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
+ Eén ruit op de verdieping is pas vervangen. Die moest nog gewassen worden. Heb gelijk alle ramen aan de achterzijde op de verdieping gewassen en ook de gevelbekleding erom heen. Behoorlijk vies was het, dus het gaf voldoening!
+ Ondanks dat m'n energie daarna op was, ik geen puf meer had en me erg down voelde ben ik nog gaan stofzuigen door het hele huis en heb ik de strijk nog weggewerkt.
+ M'n vriend was druk in de tuin bezig geweest de hele middag en avond. Hij was me ontzettend dankbaar dat ik ondanks m'n gemoedstoestand toch veel in het huishouden had gedaan. Dat vond ik ontzettend fijn om te horen.
+ Weer goed kunnen slapen
+ De weegschaal gaf weer 67.3 kg aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019 8:22    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag had ik een begrafenis van een goede vriend, en thuisgekomen was ik moe en een beetje verdrietig, iets wat ik andere dagen een beetje weg zou proberen te eten, maar ik heb me er niet toe laten verleiden, keurig aan mijn eetpatroon gehouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019 23:31    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb al een aantal dagen de 61 kg niet teruggezien op de weegschaal. Zou ik dan eindelijk permanent richting de 60 kg zijn?

Vrije dag vandaag Cool Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Met recht het meest positieve van vandaag: Voor het eerst sinds mijn afvalpoging in 2019 ging ik een nieuwe spijkerbroek kopen en ik pas in maat 34!

Begin dit jaar had ik nog maat 40.... ongelooflijk.
Dit wordt de benchmark-spijkerbroek.

Ik hoefde van mezelf zeker niet naar maat 34 maar dat ik dat gewoon paste deed me wel heel goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 1:41    
Vrouw   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Logano schreef:

+ M'n vriend was druk in de tuin bezig geweest de hele middag en avond. Hij was me ontzettend dankbaar dat ik ondanks m'n gemoedstoestand toch veel in het huishouden had gedaan. Dat vond ik ontzettend fijn om te horen.

Goh wat ben je actief geweest! En wat heerlijk dat het zo gewaardeerd werd.

gramma schreef:
Vandaag had ik een begrafenis van een goede vriend, en thuisgekomen was ik moe en een beetje verdrietig, iets wat ik andere dagen een beetje weg zou proberen te eten, maar ik heb me er niet toe laten verleiden, keurig aan mijn eetpatroon gehouden.

Knap van je Gramma. Dat zijn de ware uitdagingen, ik weet er alles van.

Aila30 schreef:
Met recht het meest positieve van vandaag: Voor het eerst sinds mijn afvalpoging in 2019 ging ik een nieuwe spijkerbroek kopen en ik pas in maat 34!

Begin dit jaar had ik nog maat 40.... ongelooflijk.
Dit wordt de benchmark-spijkerbroek.

Ik hoefde van mezelf zeker niet naar maat 34 maar dat ik dat gewoon paste deed me wel heel goed.

Joepie, wat fijn voor je!

Laatst aangepast door FRIDAY op zo 05 mei 2019 12:19, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 12:17    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Mijn positieve berichtjes:

* Zoooo blij dat we nu eindelijk die offerte voor een nieuwe badkamer hebben kunnen bespreken en kunnen reageren naar de installateur. Zaten er al zo lang tegen aan te hikken, ik werd er nerveus van.

* Ben dankbaar dat ik gisteren mijn vader een beetje kon steunen in het ziekenhuis.

* Gisteravond toch de tijd genomen om te mediteren al was het al laat en was ik moe. Het deed me goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 12:18    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
* Gisteravond eetdrang weerstaan en gewoon naar bed gegaan.
* Yoga en meditatie gedaan gisteren
* 45 minuten gewandeld
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@gramma: Nog gecondoleerd met het verlies van je goede vriend. Ontzettend knap dat je ondanks je verdriet je niet hebt laten verleiden door een eetbui.

@Aila30: Wauw, wat een verschil van maat 40 naar 34 Geschokt Je hebt echt ontzettend veel bereikt in zo'n korte periode als je 3 maten kleiner past nu!!

@Nicky303: Fijn dat het bezoek aan je vader jou goed heeft gedaan, maar vooral ook voor je vader. Wel leuk, plannen voor een nieuwe badkamer. Maar daar komt inderdaad wel veel werk bij kijken om te regelen, de volgende stap heb je in ieder geval nu weer gezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
+ Zaterdag een dagje weggeweest met het gezin van m'n vriend. Was een gezellig dagje.
+ Zondag na een huilbui toch de moed bij elkaar verzameld om wat van m'n dag te maken. Het hele huis van boven tot onder grondig schoongemaakt.
+ In de avond salade klaar gemaakt voor vandaag en morgen tijdens de lunch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:50    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Knap van je Logano dat je je kon herpakken en nuttig maken met schoonmaken!

* Ik heb gisteren en eergisteren nadat ik zaterdag uit de bocht vloog, me weer redelijk aan mijn eetplan gehouden, nog niet helemaal goed maar ben wel blij met de vooruitgang.
* Ik ben dankbaar voor de steun van mijn man en van mijn goede vriend nu ik weer (eens) met mijn familie overhoop lig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 13:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 11 van 19