Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Positieve puntjes dat ik vandaag weer redelijk normaal kon bewegen en aan mijn stappen ben gekomen. Ben zo blij dat het bewegen weer gaat.

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
https://www.bol.com/nl/p/boekplanner-met-boek/9200000090886159/

kijk bij inkijk exemplaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 19:17    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Jessika schreef:
https://www.bol.com/nl/p/boekplanner-met-boek/9200000090886159/

kijk bij inkijk exemplaar

Leuk om te zien. Veel succes gewenst!

~ The only thing that works is to turn within.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 9:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat de laatste tijd niet echt goed met me en dan vergeet ik meestal te genieten van de leuke dingen. Vandaag bedacht ik ineens dat ik een vriendin al een poos niet gesproken heb en dat ik haar best miste dus een app gestuurd en vanavond zijn we lekker spontaan uit eten gegaan. Het was lekker en leuk en dus mijn positieve dingetje van vandaag. Verder ga ik het mediteren weer oppakken kreeg daar toch meer rust van.

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 0:54    

Reageer met quote
page schreef:
Het gaat de laatste tijd niet echt goed met me en dan vergeet ik meestal te genieten van de leuke dingen. Vandaag bedacht ik ineens dat ik een vriendin al een poos niet gesproken heb en dat ik haar best miste dus een app gestuurd en vanavond zijn we lekker spontaan uit eten gegaan. Het was lekker en leuk en dus mijn positieve dingetje van vandaag. Verder ga ik het mediteren weer oppakken kreeg daar toch meer rust van.

Wat leuk om te lezen dat je zo'n goeie actie ondernam! Ik hoop dat deze dingen je helpen om weer in een betere 'flow' te komen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 9:17    

Reageer met quote
Mijn positieve berichten:

* Gisteren was ik blij om mijn zus te zien. Ze woont ver weg, we waren 'in de buurt' dus konden langs gaan voor thee.
Ze was zo zorgzaam, had vegetarische soep gemaakt die ze ons mee gaf.
* Blij dat ik me gisteravond weer aan mijn plan gehouden heb. Het lijkt erop dat het (iets) makkelijker wordt om in de avonduren beter met mijn trek in eten om te gaan.
* Dankbaar dat ik mijn loopfiets heb, nu ik met voetpijn kamp kan ik zo toch de hond uitlaten.
* Vandaag mijn yoga-oefeningen weer gedaan, kwartier hard doorgefietst, en de badkamer (deels) schoongemaakt. Nu mag ik gaan rondhangen! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 9:19    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Vandaag naar de vakantie beurs geweest en toch veel gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 21:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag eindelijk een stap in de richting van mijn zoons grootste droom wens en het allerliefste van wat hij maar zou willen, kunnen doen. Contact gehad met zijn vader en concrete plannen met hem kunnen maken. Ik heb die knul nog nooit zo gelukkig gezien toen ik hem vertelde dat zijn vader zondag komt eten. Hij ging er zelfs van lezen in een echt boek. Dat vind hij echt het verschrikkelijkste wat hij kan doen. Daarna met de playmobile ook dat is al een poos niet aangeraakt. Hij heeft hem nu zo’n 4 jaar niet gezien dus het is wel spannend voor hem. En ons!!!!!

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik kan op het moment weinig positieve dingen bedenken aangezien het even allemaal niet zo lekker loopt. Maar een positief ding is dat ik weer een afspraak gemaakt heb bij de fysio. Hopelijk doet dat m'n arm en mijn pijnklachten weer goed.

Verder heb ik in het weekend lekker uit kunnen slapen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 8:28    

Reageer met quote
Logano schreef:
Ik kan op het moment weinig positieve dingen bedenken aangezien het even allemaal niet zo lekker loopt. Maar een positief ding is dat ik weer een afspraak gemaakt heb bij de fysio. Hopelijk doet dat m'n arm en mijn pijnklachten weer goed.

.

Nou, ik las in je dagboekje dat je b.v. hebt lopen poetsen en dweilen. Dat telt ook als een prestatie!

page schreef:
Vandaag eindelijk een stap in de richting van mijn zoons grootste droom wens en het allerliefste van wat hij maar zou willen, kunnen doen. Contact gehad met zijn vader en concrete plannen met hem kunnen maken. Ik heb die knul nog nooit zo gelukkig gezien toen ik hem vertelde dat zijn vader zondag komt eten. Hij ging er zelfs van lezen in een echt boek. Dat vind hij echt het verschrikkelijkste wat hij kan doen. Daarna met de playmobile ook dat is al een poos niet aangeraakt. Hij heeft hem nu zo’n 4 jaar niet gezien dus het is wel spannend voor hem. En ons!!!!!

Ook weer een heel mooi bericht om te lezen Page. Dank voor het delen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 11:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10