Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Pien64 wil van de kilo's af.

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 290, 291, 292  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien64
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Grip op Koolhydraten

Reageer met quote
Ik ben vanaf 4 oktober aan de GOK. Het gaat langzaam, maar het gaat. Dat is inmiddels erg bijzonder. Eind juli ben ik in een mooi schriftje aan het bijhouden wat ik elke dag eet. Als ik dat teruglees weet ik het zeker...die koolhydraten vallen fout bij mij. Ik had al gekeken in het werk van dr. Frank, maar daar zag ik toch wat problemen in. De middagmaaltijd is niet zo makkelijk te bereiden op mijn werk. Met GOK denk ik iets makkelijker mijn eigen keuzes te kunnen maken. Opsommen wat ik vandaag heb gegeten dan maar.
Na het opstaan een glas water. Ontbijt: 50 gr. volle kwark en roerei van 2 eieren met een glas water. Lunch: 100 gr. rauwe ham met een kwart komkommer. Om 14 uur voor het eerst sinds 2 maanden
1 zwart-witbal. Diner: kipburger van de ah met kaas erin. 250 gr. andijvie geroerbakt met 4 kleine trostomaatjes, 50 gr. spekjes en 50 gr feta met water. Op het werk 6 bakken thee en 2 liter water gedronken. Vanavond ga ik ongeveer een uur wandelen. Dat heb ik te weinig gedaan de laatste tijd. Daarna nog 2 nespresso en dan hou ik op voor vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010 18:23    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Pien (leuke naam! zo heet mijn jongste ook... ) Lachen welkom bij de gokkers!
Je eet vrijwel "groen" zie ik, is dat om een speciale reden? Juist het kh uurtje is de kracht van gok en soms gaat het daardoor wat sneller.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010 21:07    

Reageer met quote
Hoi, dank je. Ik vind het ook een heel erg leuke naam. De groene dag van vandaag is een soort reactie op de maandagavond. Ik heb dan voorlopig 's avonds les en ga vanuit het werk in Rotterdam naar Leiden. Ik ga elke maandagavond vanwege de tijd, uit eten. Ik probeer dan wel op te letten wat ik eet. Maar ja, als ik dan patatjes bij mijn dagmenu krijg, lukt het me niet om ze te laten liggen. Lachen Ik eet daarom op dinsdag wat soberder. Bij de patatjes zat dan weer wel echte mayonaise, dat dan weer wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010 21:32    

Reageer met quote
Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2010 7:53    

Reageer met quote
Zo, nu staat mijn tekst wel gewoon op de plek waar het moet. Vandaag een heerlijke vrije dag op dat de loodgieter vanmiddag gaat zorgen dat ik de emmers en de pannen weer gewoon kan gebruiken ipv voor de druppelopvang. De dag begonnen met een glas water. Tot mijn verrassing kreeg ik ontbijt op bed. Een mueslibol met thee. Mijn uurtje is dus in de ochtend. Als lunch een bouillon gemaakt met champignons, bosui, knof, indische kruiden, hamblokjes en wat geraspte kaas. Na mijn zangles (geen popstar wannabee, gewoon voor ontspanning) een recept uit het boek, de pittige sperzieboontjes schotel, blz. 87. Veel lekkerder dan verwacht! Nog 2 liter water, 3 bakjes thee, 2 koffie en 2 nespresso over de hele dag gedronken.
Ik was maandag iets zwaarder op de weegschaal (90,0 kg), maar gelukkig is er nu weer 0,5 af. Ik ben blij dat het zo goed werkt. Bij andere dieetpogingen zou ik het bijltje er weer bij neer gooien. Ik voel me nu gewoon goed en dat is fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2010 19:45    

Reageer met quote
Fijn dat het bevalt, een goed begin is het halve werk nietwaar? En je kunt het aanpassen zoals het uitkomt, dat blijkt maar weer met je ontbijtje op bed. Lachen
Ik duim voor je dat je het droog houdt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2010 19:53    

Reageer met quote
Vrijdag begonnen met water. Dat doe ik elke ochtend dus die kan ik misschien weglaten met het typen. Ontbijt: 100 gr kwark een gekookt ei en een halve liter water. Lunch: 2 gekookte eieren in stukje in 100 gram rookvlees. Je ziet die wenkbrauwen de lucht in gaan bij de collega's Erg blij Op vrijdagavond heb ik meestal een eter, een lieve meid van 20 die ik mijn aanwapperdochter noem. Meestal gaat ze werken bij mij vandaan, maar als ze vrij is gaan we naar de bios of shoppen. Gister werd het shoppen. Heel veel leuks gezien waar ik niet in pas, maar het werkt nu als motivatie ipv als humeurverpester! Diner: 30 gr volkorenpasta met 150 gr verse spinazie, halve paprika, 50 gr gerookte zalm, 50 gr rivierkreeftjes met boursin smullen Als toetje alpro soja dark chocolate. Na het shoppen 2x een panna (zwarte sterke koffie met slagroom) Bij de tv een handje nootjes. De dag vandaag volgt op een later tijdstip. Verder vandaag gedronken: 1 liter water, koffie, 6 thee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 nov 2010 9:23    

Reageer met quote
Opstaan, water. Ontbijt roerei van 2 eieren met water. Redelijk vaste prik: Na bloemen halen op de markt, naar mijn favoriete koffietentje. Ze weten mijn 'recept' 2 x een panna, geen suiker, geen koekjes. Daar vandaan met de trein naar mijn ouders. Het zijn 80-ers en snappen niet veel van GOK, maar mijn vader maakt als lunch zonder commentaar een uitsmijter van 2 eieren met ham en kaas zonder brood. Lief toch? Mijn diner: Vooraf een appel, 125 gram kidneybonen met spekjes, halve paprika van gisteren, champignons, knof en de helft van de helft Boursin die gisteren is overgebleven. Vanavond bij de buis wat walnoten gepland. Drinken: Water, water thee en nog meer water. Genoeg in elk geval. Op een of andere manier is dat in het weekend lastiger dan door de week. Ik vul dus maar flesjes dan denk ik er aan. Mijn lek in de keuken is nog steeds dicht. Jippie!!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 nov 2010 18:51    
Vrouw Weeggegevens   Francina1980

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
welkom en succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 nov 2010 21:33    

Reageer met quote
Dank je wel en ik zie dat jij al een lange weg gegaan bent. Over je streef en je komt van het gewicht waar ik ook vandaan kom. Hartstikke goed zeg! Lach
Ik woog 5 jaar geleden ongeveer 60 kilo en heb toen bij een goede fotograaf mooie foto's laten maken, daar ben ik nog steeds heel trots op. Misschien een idee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2010 9:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 290, 291, 292  Volgende
Pagina 1 van 292