Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Pien5 aan de straight away

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Vandaag 6 april, nieuwe poging nieuwe kansen. Ik ben begonnen met straight away!

Ik zou pas morgen gaan beginnen, maar heb genoeg producten mee genomen en vanochtend gewoon begonnen. Niks geen uitstel, maar dr voor gaan!

Geen buikhonger, maar ohoh die trek in het hoofd. Ben al een uur bezig met eten in mijn hoofd. Ben al even aan het rondkijken hier op weegclub, en vond het wel tijd om een nieuw boekje aan te maken.
Ik was gisteren ook al op de weeg geweest, dus de schok was niet hele groot, maar het is echt hoog tijd dat er gewicht afgaat, en daar ga ik voor.
Maar die hoofdhonger gaat het nu niet meer winnen, zo meteen even de stad in voor een kadootje. Afleiding zoeken.

Ik ben begonnen met het 800 programma, 4x daags een product en dat (weet ik uit ervaring) is genoeg om geen rammelende maag te hebben en voldoende af te vallen. Ik heb ook aangegeven geen streefgewicht of zo na te streven, maar ik wil weer goed in mijn vel komen te zitten.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 apr 2019 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
welkom terug en succes wat je gaat doen zijn toch maaltijdvervangers?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2019 10:08    

Reageer met quote
jazeker, dit zijn maaltijdvervangers.

Was dus zaterdag begonnen, en ook best wel een goede dag op een kleine misser na (leve de onbewuste handelingen)

Gisteren ging volgens plan. Ik had toch beter kunnen zeggen, ik begin maandag. En daar ben ik nu dus ook echt begonnen. Ik zou op zondag beginnen vanwege een verjaardag, maar we kregen bericht dat deze de zondags zou worden gevierd. Met het idee van uitstel komt afstel zaterdag begonnen.
Op de verjaardag ging het ook goed, maar toen kregen we een broodje hamburger aangeboden wat zo verleidelijk lag te roepen en ik geen Nee tegen kon zeggen. 's avonds onverwachts een mee-eter dus ook een boterham mee gegeten. Geen vervangende dag gehad, maar op zich ook niet heel raar gedaan in de vorm van zoekpartijen naar eten.
Vanochtend ondanks niet volledig goed gegaan weekend de eerste kilo in de min.
Nu doorzetten, en op naar de volgende kiloo's!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2019 10:29    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Volgens mij mag een salade wel dan heb je wat te kauwen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2019 10:31    
Vrouw Weeggegevens   ljansen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low-carb

Reageer met quote
Knap dat je straight away gaat doen! Hopelijk vliegen de kilo’s er snel vanaf. Het leek mij ook, heel even, aantrekkelijk na het lezen van Michael Mosley zijn nieuwe boek. Ik merk alleen dat ik nu te vaak afdwaal van mijn eetplan, dus vandaar dat ik het maar niet doe. Het hebben van een coach en daar naartoe moeten vind ik ook helemaal niks. Hoe bevalt het jou?

Veel succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 apr 2019 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kom even bij je neuzen.

Oud collega's van mij hebben ook eens Straigt away gedaan en destijds goede resultaten behaalt.

Is het ondertussen vrij verkrijgbaar of is het nog steeds via een consulente?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 apr 2019 8:54    

Reageer met quote
Ik heb bijna mijn eerste week erop zitten, en daarvan is de zondag zelfs niet volgens plan gegaan.
Vorige week vrijdag woog ik 128.8, vanochtend 125.3. Morgen is mijn weegdag en vul ik de gegevens hier ook in. Ik hoop dat ik dan op of net onder de 125 zit. Maar 3.5 kilo lichter in een week tijd, dat is echt veel en ben er blij mee. En nu natuurlijk doorzetten.

Het geeft mij een grote stok achter de deur, om elke week naar een coach toe te gaan. Je moet toch steeds weer met de billen bloot. Ik kan er ook wel van af dwalen, maar dan heb ik echt mezelf te pakken, zowel in de portemonee als in gewicht.

De producten zijn alleen via een coach te verkrijgen.

Iedereen moet het op zijn of haar manier doen, de manier die bij je past dat is de best werkende methode. Ik ben ook niet van plan dit lang te doen, niet tot aan een evt streefgewicht, maar wel om rust en ruimte in mijn hoofd te krijgen en langzaam aan weer gewoon voedsel aan mijn eten toevoegen en vervangers minderen. Ik zie wel wanneer dat is

Ellen, dat mag eigenlijk niet. Je mag alleen de producten en verder niks ernaast. Maar dat doe ik wel. Standaard neem ik rauwkostsalade bij de producten, voor de vezels en bite. Ik moet wat te kauwen hebben Erg blij.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019 7:46    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Mooie start hoor en dat geeft ook moed om er mee door te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019 7:59    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pien5 schreef:
Iedereen moet het op zijn of haar manier doen, de manier die bij je past dat is de best werkende methode. Ik ben ook niet van plan dit lang te doen, niet tot aan een evt streefgewicht, maar wel om rust en ruimte in mijn hoofd te krijgen en langzaam aan weer gewoon voedsel aan mijn eten toevoegen en vervangers minderen. Ik zie wel wanneer dat is

Ik geef je helemaal gelijk!! Dat is 1 van de redenen waarom ik ook met maaltijdvervangers ben begonnen.
Ook omdat ik het zelf erg lastig vind om het allemaal verzonnen te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019 18:51    

Reageer met quote
Ging het zo goed, vandaag toch de fout in gegaan. Begon denk ik al zo'n beetje vanochtend met de boodschappen doen. Zal paaseitjes meegenomen voor de paasdagen. Zou ik goed in mijn vel zitten had ik ze niet eens zien liggen, nu dus wel een gekocht. Ik heb ze wel heel erg uit het zicht gelegd om ze niet onverwachts weer tegen te komen.
Vanmiddag ook al steeds een knagend gevoel, bij de thee (on)bewust en stuk cake weg gewerkt en dat is denk ik het moment geweest. Vanavond alleen thuis en dat is echt een trigger, en vond het dus blijkbaar nodig om een groot deel borrelnoten weg te eten. Nu met een vol en ongemakkelijk gevoel hier op de bank. Het knagende gevoel is weg maar nu teleurgesteld gevoel. Morgen veel water drinken en dit niet weer toe laten.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019 21:00    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4