Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Patricia slaat een nieuwe weg in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Moeilijk is dat he. Het blijft gewoon een strijd voor het leven jammer genoeg.
Goed dat je weer gaat starten, succes!!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015 6:52    
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Zo herkenbaar...

Ik doe wel modifast. Ik was van de 74 kilo naar de 66 kilo gegaan. Echter door feestjes ed. was ik binnen 2 weken weer op de 70 kilo. Ben nu weer een week streng bezig en nu weer 68.8 kilo.

Tot 1 juni ga ik modifast doen. Hoop daarmee nog even 2 kilo kwijt te raken. Dan ga ik overstappen op een dieet van de sportschool om zo vet kwijt te raken.Ben benieuwd of dat gaat werken. Ga dat dieet samen met mijn man volgen. Dus dat is wel makkelijker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015 7:13    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Ben blij dat je weer terug bent.....
Echt moedig van je....

Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om de confrontatie weer aan te gaan na een terugval. Chapeau !

En denk maar niet dat je hierin alleen bent.... we kennen het ALLEMAAL !!!!
en hopen allemaal dat het NU de laatste keer is.....
en moeten daar ook in blijven geloven....

Samen weer op weg?

Muizeken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2015 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Patricia2012
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi Muizewuis,

Heel graag weer samen op weg,met gek dat we elkaar blijven steunen! Hoe gaat het met jou Muizewuis?

Ook de andere dames trouwens, is echt weer een duwtje in de goede richting.

Ik zat trouwens het forum te lezen en zag daar dingen over Judith Beck. Heel motiverend allemaal. Ik denk dat ik dat boek binnenkort ook maar aan ga schaffen!

ja die maaltijdvervangers zijn ideaal maar de knop moet dan echt finaal om, vooral met modifast intensive, want echt iets eten doe je er niet bij. Ik heb mezelf vorig jaar zo lang alles ontzegt, en daarna de boel flink ingehaald.maar ik weet dat ik het kan dus op voor de volgende ronde.

Succes weer allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2015 20:50    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het boek van Judith Beck is echt een aanrader! Heb het meerdere keren gelezen en heeft me echt geholpen bepaalde denkpatronen te doorbreken.

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 6:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Judith Beck ken ik niet.
Zoeken we eens op hier op het internet.

Lukt het ondertussen alweer een beetje Patricia?
De eerste dagen zijn moeilijk en is even afkicken he.
Maar dan wordt het makkelijker en valt de goesting en honger weg. Gelukkig.....

Ik ben ondertussen een jaartje gezig en een goe 47 kilo afgevallen in totaal. Het begingewicht hier klopt niet helemaal... Sinds de jaarwisseling ben ik niet echt heel veel meer afgevallen. Een kleine 2 kilo maar denk ik. Ik denk dat mijn lijf zoiets had van ... nu is het genoeg geweest.... en ook volop in spaarstand ging of het basis metabolisme... in het begin heb ik me er een tijdje heel erg druk over gemaakt maar dan op een moment gewoon bij neergelegd en gewoon mijn ding blijven verder doen.... met af een toe eens een dag dat ik een uitschieter had.... sinds een kleine week ben ik terug koolhydraten aan het inlassen in mijn eetplan en heb heel erg veel schrik om te hervallen.... ik heb een eetplan meegekregen van de dietiste maar moet het echt nog gewoon worden.... ben zo bang om weer bij te komen van die koolhydraten... Maar geniet ook zenne... weer lekker fruit, eens een krokant volkorenbroodje, een volkorenpasta, een aardappel in de schil,.... Moet nog mijn weg zoeken/vinden maar ga er heel erg hard mijn best voor doen.

Een dikke maand geleden heb ik ook een hypnose sessie achter de rug ter ondersteuning van mijn dieet. Dat helpt ook enorm. Net op het cruciale moment beslis ik om dat net niet te eten/drinken.... innerlijk strijd rond eten/drinken is wat weg.... wel een fijn gevoel zo.

wordt nog vervolgd hier want het echt werk is nu pas begonnen bij mij vrees ik....

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015 9:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi de27,

ja ik denk dat ik het boek binnenkort ook ga bestellen. Ik heb vaak ook echt zo innerlijke strijd, wel eten iets niet eten... En ik denk dat dat boek me daarmee wel kan helpen dat te doorbreken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2015 9:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Muizewuis,

Jeetje wat ben jij enorm veel afgevallen hoor en supersnel dat je het ook zo goed volhoudt! Bij mij gaat het helaas nog niet echt lekker, het lukt me nog niet echt het vol te houden.. Ik heb een film gezien over een SAP dieet van Joe cross. Ik heb gister een huiver besteld en zodra die binnen is ga ik 15 dagen beginnen met dat sapdieet. Dat moet reinigend werken voor je lichaam en hopelijk ook voor mijn wilskracht Erg blij In die documentaire zie je hoe Joe cross 60 dagen op alleen verse sappen van groenten en fruit leeft en daarmee enorm veel afvalt.

Ik ben benieuwd hoe he vorderingen gaan met het toevoegen van koolhydraten, spannend hoor!! Heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2015 9:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Patricia,
Van een sapdieet heb ik nog niet gehoord.
Ben benieuwd te horen hoe het je bevalt en je vorderingen mee op te volgen.

Voor mij was de afvalfase niet zo heel moeilijk. De fase waarin ik nu zit is voor mij het de moeilijkste.... ze eraf blijven houden. Weer een nieuwe manier van eten zoeken waarin er af en toe ook eens een feestje of lekkernij verwerkt zit maar ook tegelijkertijd een evenwichtig eetplan volgen waarin koolhydraten verwerkt zitten. Een hele zware opdracht dat blijkt nu weer ook psychisch heel wat losmaakt....

Gelukkig heb ik (is het de hypnose of niet ik zal het nooit echt helemaal weten) deze keer wel het gevoel dat het me eens ECHT lukt. Hoe moeilijk ook. En ik blijf eraan werken.... elke dag weer opnieuw en elke seconde heel bewust van wat ik in mijn mondje steek.

Veel success dare he !
Muizeken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2015 7:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Muizewuis,

Nou ik begonnen hoor, donderdag heb ik de sapjuicer binnengekregen en ben ik meteen gestart.
Tot nu toe gaat het goed, sommige sappen zijn best te doen, andere wat minder. Ik drink nu ook echt alleen nog maar water en kruidenthee.. Dus helemaal afgekickt van de cola light!! Ik ben nu vanaf donderdag van 102,5 naar nu maandag 98,3 gegaan. Mooie us dat ik echt geen honger heb, heel fijn dus. Nadeel is wel dat het veel tijd kost alles te bereiden.

Wel supergoed hoor dat je je zo sterk houdt, heel knap!
Wat was dat precies voor hypnose dan, klinkt wel interessant!

Groetjes weer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2015 23:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12