Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Patricia slaat een nieuwe weg in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Patricia2012
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Heb het flink lastig gehad met eten de afgelopen weken. Nu zijn de kerstdagen weer voorbij. Morgen ga ik met frisse moed weer beginnen met shaken.afgelopen weken steeds weer mislukte poginingen gedaan maar het lukte steeds maar niet om de knop om te zetten. Daar baal ik ontzettend van want ik ben hierdoor flink aangekomen terwijl ik echt slank was. Nu ben ik helaas weer een stuk zwaarder... Pfff het valt ook echt niet mee.

Maar goed, de knop moet een keer om en ik heb geen zin om te wachten tot 1 januari. Dus morgen voor de zoveelste keer!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 dec 2014 23:09    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Helaba,
Ben een tijdje wat minder aktief geweest hier want was een tweetal weekjes op vakantie en dan die feestdagen erbij.....

Alé we zijn terug hier en weer met volle moed gestart op 2 januari.
Heb het tussen kerst en nieuw een beetje laten hangen maar gelukkig ook niet helemaal laten gaan. Was daarvoor behoorlijk ziek geweest en dat had nefaste gevolgen voor mijn gewicht .... eerst veel eraf en dan weer bij.... een tijdje niet mogen dieten van de dokter.....

Maar daar zijn we nu gelukkig weer voorbij en weer volop gestart nu.
Hoe gaat het met jou? Heb je je kunnen herpakken?

Gaan we er samen voor?

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2015 15:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi muizewuis,

Nog de beste wensen voor 2015!

Ik heb mij helaas niet aan de goede voornemens kunnen houden tussen kerst en 1 januari.

Maar goed, ik ben nu gister weer gestart, alle lekkere dingen zij op dus dat komt goed uit! Haha

Laten we er inderdaad samen voor gaan en dit een succesvol jaar maken!

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Groetjes patricia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jan 2015 16:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ach Patricia,
Ze noemen het niet voor niets 'FEEST'dagen he......
We kunnen het maar gehad hebben..... hopelijk heb je er heel erg van genoten dan ook he..... ik in ieder geval wel....

maar..... nu is het gedaan.... over en out.....

we gaan er weer helemaal voor OKE ??????

Ik ben er helemaal weer mee gestart op 2 januari en er is ondertussen alweer een kilo af.

We gaan ervoor en geven niet op hé.

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 9:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is de afgelopen maanden helemaal mis gegaan... Ben van 73 naar 94 gekropen... Zo frustrerend en niet leuk!! Uiteraard wel helemaal aan mezelf te danken. Ik wil zo graag weer de knop omzetten! Heb vanmorgen gesport en ben nu weer vol goede moed. Gelukkig werkt het zonnetje ook lekker mee dus we gaan er weer voor... Eerst op naar onder de 90 en dan op naar de 70!!!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2015 12:52    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo herkenbaar Schaam Schaam ik was in paar maanden tijd van 85 terug naar 102 gegaan.. Aahh was zo kwaad op mezelf!
Maar nu weer de knop om, en er voor gaan.
Het blijft gewoon een eeuwige strijd, maar we gaan niet opgeven! Erg blij goed dat je weer terug bent hier! Samen staan we sterker.

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2015 8:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi de27,

ja echt vervelend he, het lijkt dan ook echt alsof je het eten niet kan stoppen. Elke dag weer die nieuwe goede voornemens die je rond een uur of 4 op zij zet...
En soms is het ook gewoon het eten om te eten. Jij bent ook aan de maaltijdvervangers zie ik, ook modifast?
Vraag me soms af of die terugval van mij komt doordat ik zo lang met modifast ben doorgegaan... En daardoor een soort van onuitputtelijke honger heb gekregen Erg blij

Maar inderdaad we gaan er weer voor!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2015 21:01    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Nee ik gebruik geen modifast, vind dat zo vies! Lachen
Ik gebruik lowcarb shakes van body & fit en Atkins.

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2015 8:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
he Patricia,
Hoe gaat het .....
Niet achterom kijken en gewoon weer met goede moed starten....
elke dag opnieuw......

En het is idd heel tricky om te stoppen met maaltijdvervangers he. Ben er ook als de dood van.... als ik hier eens een dagje op non-dieet sta, is er ineens een kilo of zelfs meer bij..... ik begin dan wel direct nadien verder te doen.... heb dan heel lang nodig om die kilo er weer af te werken maar het koolhydraatarme is ondertussen een beetje een way of life geworden hier.....

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2015 10:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vorig jaar rond deze tijd gestart met modifast. Het afgelopen jaar ben ik bijna 30 kilo afgevallen en ook weer aangekomen... Pfff wat een kneus voel ik mij af en toe. Ik weet dat ik het wel kan maar het opstaan is zo moeilijk na deze terugval. Hoop nu mijn motivatie te pakken te hebben dat ik een jaar geleden ook op dit gewicht stond..
Doorzetten en dan volhouden, helaas door mijn eigen schuld weer een lange weg te gaan.

Nu weer start met modifast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2015 23:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12